piątek, 26 lipca 2013

Tag : Kulturalny


Cześć dziewczyny!
 Z nieznanej mi przyczyny nic mi się nie chcę. Piła bym wiadrami kawę mrożoną z cynamonem, słuchała moich ulubionych piosenek a także oglądała filmy. Fakt faktem najchętniej siedziałabym cały czas w domu. Ale moja mama wyciąga mnie na miasto tłumacząc, że muszę się przewietrzyć. Lecz nie moje nudne życie jest najistotniejsze w dzisiejszym poście lecz tag. Stwierdziłam, że jest całkiem spoko i może warto go zrobić.
1. Ulubiony film?
Podejrzani zakochani, Krzyżacy, Dlaczego Nie, Czasem słońce czasem deszcz, Trudna droga do miłości, Harry Potter, Niania Mcphee.
2. Ulubiony serial TV?
Prawo Agaty, rodzinka.pl, Pretty Little Liars.
3. Ulubiony aktor?
Niestety nie posiadam.
4. Ulubiona aktorka?
Małgorzata Kożuchowska, Agnieszka Dygant, Agata Kulesza, Daria Widawska.
5. Ulubiony zespół muzyczny?
Dżem.
6. Ulubiona wokalistka?
Ania Dąbrowska, Kari Amirian, Celine Dion.
7. Ulubiony wokalista?
Nie mam,
8. Ulubiony teledysk?
Celine Dion - parler a mon pere.
9. Kino, teatr czy muzeum?
Zdecydowanie teatr.
10. Ulubiony program TV?
TVN, Polsat.
11. Ulubiona książka?
Krzyżacy, Pretty Little Liars.
12. Ulubiony festiwal?
Sopot Top Trendy.
13. Jaka jest Twoja ulubiona kampania reklamowa kosmetyku?

Nie posiadam.
14. Jaka jest Twoja ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
Aktywność fizyczna.
15. Jakie miejsce na świecie poleciłabyś innym do odwiedzenia?
Niemcy.
To już wszystkie pytania. Dzięki nim możecie dowiedzieć się troszkę więcej o mnie - w innej ' dziedzinie '.
Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację.
Blog na dziś :

25 komentarzy:

  1. Również bardzo lubię Nianie Mcphee *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :)

    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny blog pozdrawiam

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham harrego pottera <33
    Obserwuję twoja kolej ;)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :D
    obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag, z takim się jeszcze nie spotkałam :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog, pozdrawiam! :)

    http://pierwszy-motylek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ! : )
    Zapraszam :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się ostatnio nic nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też sie nic nie chce; o jakiś dołek wakacyjny !
    obserwacja za obserwację ?
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każdy się rozleniwia w wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wolisz teatr od kina ?! lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie którzy mają większe aspekty do kultury..

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się też nic nie chce. Wczoraj mama wyciągnęła mnie do Torunia na zakupy, do kina i do Mcdonalda a dzisiaj muszę wyjść, bo idę na chrzciny ;) Trochę się przewietrzę XD

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też piję kawę mrożoną litrami i ciągle oglądam filmy. Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wole kino :) Fajny blog :*
    obserwacja za obserwacje? - jeżeli tak napisz u mnie :*

    tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje rowniez tego bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiam cię za sympatię do krzyżaków, na prawdę :) ja nie lubię czytać, ale uwielbiam oglądać ogniem i mieczem :D obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodaję Cię do obserwowanych i liczę na to samo :* mój blog :mysiakyzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam filmy "Czasem słońce czasem deszcz" i "Trudna droga do miłości" .... <3

    Obserwuję i liczę na rewanż .... :) http://oliwia-vida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.