sobota, 27 lipca 2013

Ulubione cytaty


" Więc zabij ją i zabij mnie,
to będzie łatwe, nie bój się
Przeklinam cię i kocham cię,
z miłości leczy... tylko śmierć. "

~

" Życie to nie mieć, lecz być.
Życie to nie trwać, lecz żyć.
Życie to nie łgać, lecz gnać.
Życie to nie brać, lecz siebie dać. "

~

" Dobrze jak nie za dobrze.
Nie zaszkodzi jak nie polepszy.
Nie jak tylko można na głupi sposób swój. "

~

" Zapomniałaś o sobie wśród codziennych spraw
i poddałaś się.
Lecz serce tłumaczy głowie w marzeniach i snach
czego dusza chce. "

~

" Ne vas pas dans l'ombre,
cherche que de la lumière ... "

~

" Nie rosnąć i nie chodzić spać
Przyzwoitości w twarz się śmiać
Przyjaciół nigdy nie bać się
I z romansów tylko miłość znać
Wierzyć, że można zmienić świat
Nie czuć, jak szybko mija czas
"Żyć nie umierać" słów poznać sens
Nim na opak całkiem zmienią się. " 


20 komentarzy:

  1. Całe szczęście , że mi napisałaś o zmianie adresu bo już się przestraszyłam..
    To pierwsze jest takie strasznie.. ostatni uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś o sobie wśród codziennych spraw
    i poddałaś się.
    Lecz serce tłumaczy głowie w marzeniach i snach
    czego dusza chce. "

    fajny cytat taki prawdziwy dodaje do obserwowanych :))
    zapraszam do siebie www.paamelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny Blog! Ciekawie piszesz :* Będę zaglądać tu częściej ! <3
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy cytat mi się strasznie podoba <3

    Dziękuje za komentarz u mnie ;) , obserwujemy ? jeśli tak to odpisz u mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tych cytatów ale podobają mi się! Szczególnie pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy cytat najlepszy... Ładna fotka! :>

    Pewnie,że obserwujemy, ja już! Teraz Twoja kolej ♥ gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś ostatnio często zmieniasz adresy c:
    Dzięki za poinformowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie z tych cytatów są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwujemy? :)

    Fajnie by bylo.
    http://bauerkowa.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, z przyjemnością sie czyta oraz zostaję na dłużej. zapraszam również do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne cytaty, pierwszy najlepszy ♥
    Śliczny wygląd bloga :)
    Obserwuje i licze na rewanż ^^
    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. " Zapomniałaś o sobie wśród codziennych spraw
    i poddałaś się.
    Lecz serce tłumaczy głowie w marzeniach i snach
    czego dusza chce. "

    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne cytaty najlepszy jest ten numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne to i pięknie tu . + Obserwuję.
    http://ilikeiting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post ogólnie świetny blog + obserwuje i zapraszam do rewanżu http://welovechocolatecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.