środa, 24 lipca 2013

Widok z mojego okna

Cześć dziewczyny!
 Czy tylko ja mam dość tego upału? codziennie zmagam się z bólem głowy. Mam już powoli tego dość. Kiedyś raz na jakiś czas z niewiadomej mi przyczyny miałam ból głowy przez ok. miesiąc. Nie miałam już tego długo. Także mam cichą nadzieję, że to nie wraca. Może to przez ten upał? a może mało śpię? albo mam dość płaczu dziecka mieszkającego poniżej. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że dziecko może sobie płakać piętnaście minut a rodzice do niego nie podchodzą?! W weekend wybieram się z rodzicami na działkę czyli taką wieś. Znajduję się na końcu mojego miasta. Moim pocieszeniem jest to, że prawdopodobnie przyjedzie do mnie mój chłopak i moja przyjaciółka. Tydzień temu w sobotę była na prawdę nie zła zabawa.. tylko ja już nie mam zamiaru smarować się maścią przeciw komarom.. komarkom bardzo smakowała nasza ' krewta '. Przez ostatnie dwa dni obejrzałam 9 filmów Angus, stringi i przytulanki, królowa balu, spring breakers, Marry Kate & Ashley Olsen rzymskie wakacje, jeszcze raz, dlaczego nie, Marry Kate & Ashley Olsen wyzwanie, podejrzani zakochani, nad życie. Totalną klapą którą Wam nie polecam jest spring breakers. Mój ulubiony film to podejrzani zakochani. Nad życie bardzo wzruszający film.. 15 minut przed końce już byłam cała zaryczana. Dlaczego nie i jeszcze raz bardzo fajne filmy polskiej produkcji które z pewnością znacie. A pozostałe takie typowe nastolatkowe. Podejrzanych zakochanych musicie sobie obejrzeć, na serio.
 Dzisiaj również pochwalę się Wam widokiem z mojego okna. Mieszkam w centrum miasta. Przy stadionie. Jeśli są jakieś imprezy, sprowadzone gwiazdy to nie muszę iść na stadion wystarczy uchylić okna i lepiej niż na stadionie. Jestem szczęśliwa, że mieszkam gdzie mieszkam. Choć bardzo często chciałabym z tond po prostu uciec.
Blog na dziś :
Dziewczyna dopiero zaczyna więc tym bardziej zachęcam Was do wejścia, zaobserwowania, skomentowania.

http://littlegirlwithbig-dreams.blogspot.com/

20 komentarzy:

  1. Jestem bardzo szczęśliwa , że się już w sobotę zobaczymy !! Uwielbiam Twój widok z okna i siedzenie na tym parapecie <3 Pierwsze zdjęcie też uwielbiam :]]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisalas na moim blogu czy obserwujemy oczywiscie! ja juz.
    Na temat postu:
    Ladne widoki ale ten kwiat zauroczyl moje serce ♥
    Tez mnie dzis bolala glowa :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podałabyś mi link do bloga? bo niestety nie mogę nigdzie znaleść.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, lepszy upał niż zima ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę widoków :)
    http://impurplealex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz dość upałów, a u nas zero słońca :( A co najlepsze - prawie wszyscy chodzą w kurtkach.... ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia ;)
    dziękuje za komentarz na moim blogu, ja obserwuje ;**
    http://lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chcę słońce u mnie ponura pogoda :(
    :]]

    obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też cały czas boli głowa :(
    obserwuję i liczę na to samo i komentowanie :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :* Ja cię obserwuję teraz twoja kolej :* Fajne widoki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, jaki przypadek ja wchodzę na twój blog a ty polecas inny który ja dobrze znam i robiłam dla niego banner xDD
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę) to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne widoki :) Ja z mojego okna mam widok na moją szkołę i dom sąsiada - nic przyjemnego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa !! "Dlaczego nie", to moja ulubiona polska komedia [bo Ania Cieślak] ♥
    I jeśli już poruszyłaś temat filmów, to polecam Ci "Oszukane" - film polskiej produkcji, na pewno o nim słyszałaś ;))
    Ja mieszkam koło Placu i jak są tam jakieś imprezy, to u mnie zawsze słychać ;) I czasem też jak dobrze zawieje, to słychać jak coś się dzieje na błoniach za Hotelem [600m od mojego bloku] :) To są te pozytywy mieszkania w centrum miasta bądź w okolicy miejsc eventowych :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny masz widok. :D
    U mnie jest dość chłodno. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz wspaniały widok z okna, przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę widoku z okna:)
    ja jestem skazana na pełne robali drzewo :/

    + jednoczę się w nienawiści do tych upałów..
    zbyt duszno jak dla mnie:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, ze na parę dni się ochłodziło. Duzo przyjemniej, niż tak ciągle w tym upale.

    Zapraszam do siebie :)
    http://wardr0be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Obserwuję. Liczę na obserwacje <3
    keeploveandfeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog i zdjęcia. Trzymaj tak dalej. Obserwujemy ? Buziaki ;*

    Zapraszam również do siebie na nowy post
    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.