wtorek, 6 sierpnia 2013

Bougiedor odpowiada na pytania #1

Cześć dziewczyny.
Jestem bardzo wycięczona, wymęczona słońcem. Powoli usypiam przed laptopem. Mimo tego postanowiłam ożywić się pisząc dla Was post. Jak pewnie zauważyłyście mój wygląd bloga bardzo, bardzo się zmienił. Wypróbuję taki wygląd. Dziękuję Ewie, że chciała mi pomóc. Starała się zrobić mi wygląd ale ja uważałam, że jest zbyt ' bogaty ' i zdecydowałam się na ten. Po tym jakże interesującym wstępie przechodzę do tematu postu. Dzisiaj odpowiadam na pytania które mi zadałyście/liście pod ostatnim potem.
• Czego szukasz w przyjaciołach?
Mam takie trzy walory. Wsparcie, szczerość, zaufanie. Nimi się najczęściej kieruję.
• Jaką cechę chciałabyś w sobie udoskonalić?
Nie wiem jak to określić. Ale chciałabym w sobie udoskonalić taktykę " zlewania " innych ludzi którzy mnie obgadują, obrażają, ranią.
• Najgłupsze wspomnienie?
Niestety w moim mieście nie ma żadnej rzeczki, jeziorka więc z koleżankami trzy lata temu uraczyłyśmy się ściekami..
• Wymarzona podróż?
Francja.
• Kim dla Ciebie są przyjaciele?
Jeśli nazywam kogoś przyjacielem to tak jak by był dla mnie rodzeństwem. Siostrą, bratem.
• Gdybyś miała do wyboru nową lustrzankę albo nowy telefon co byś wybrała?
Nową lustrzankę rzecz jasna.
• Ulubiony gatunek muzyczny?
Blues, reggae, klasyczny pop.
• Ulubieni wykonawcy?
- Ania Dąbrowska
- Kari Amirian
- Celine Dion
- Marika
• Ulubiony zespół?
Dżem
• Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Kraków, Wrocław, Warszawa.
• Ulubiona część garderoby?
Nie mam ulubionej.
• Wolisz nosić okulary czy soczewki?
Zdecydowanie okulary. Soczewek nie mogę nosić ponieważ mam za dużą wadę wzroku oraz z pewnością bym ich sobie nie wkładała do oka. Jak mam sobie wlać krople do oczu to zajmuje mi to 15 minut.
• Ulubiony przedmiot w szkole?
Historia.
• Czy tolerujesz osoby o innej orientacji?
Nie. Uważam, że świat, natura została skonstruowana : mężczyzna i kobieta.
• Masz jakieś zwierzęta?
Niestety nie.
• Kto jest Twoim zdaniem lepszym przyjacielem człowiek czy zwierzę?
Zwierze. Niestety człowiek bardzo często rani albo po prostu opuszcza drugą osobę.
• Od jak dawna masz bloga?
Założyłam go rok temu. Ale tak na serio zaczęłam go pisać, tworzyć pół roku temu.
• Czemu prowadzisz bloga?
Bycie blogerką, pisanie bloga zawsze było moim marzeniem. W końcu postanowiłam go spełnić.
• Nie chciałabyś zostać fotografem?
Owszem zamierzam pójść na studia fotograficzne.
• Ile masz lat?
16.
• Masz rodzeństwo?
Tak brat jest starszy ode mnie o 10 lat a siostra o 9.
• Lubisz malować paznokcie?
Nienawidzę. Może dlatego, że mam dziwne paznokcie i trudne jest mi je zapuścić.. cokolwiek z nimi zdziałać.
• Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Moje marzenia... oraz vlogerki - blogerki które oglądałam na yt.
• Twoje największe marzenie?
Być szczęśliwą.
• Jak masz na drugie imię?
Maria.
• Co myślisz o współpracy między bloggerami?
Bardzo fajna sprawa. Można się nauczyć wiele od siebie na wzajem. Poznać kogoś bliżej. No i przede wszystkim wychodzą później z tego kreatywne projekty.
• Jaki aparat/ lustrzankę wybrałabyś, który/a jest dość tani/tania a robi fajne zdjęcia i jest dobry/a?
Oczywiście bardziej polecam lustrzanki są o wiele profesjonalnie i mają lepszą jakość. Sony Alpha 380, Nikon d3100.
• Ulubiona postać z Harrego Pottera?
Harry, Ron, Hermiona, Mcgonagall, Dumbledore, Luna,
• Ulubiona część Harrego?
Wszystkie uwielbiam.
• Masz jakieś przezwisko?
Różnie. Wiktoria na mnie mówi Wiolka, Agata z Damianem Spencer, rodzina różnie, środowsiko Dżess, Dżessa.
• Jak masz na pierwsze, drugie, trzecie?
Dżesika Maria i na trzecie w październiku przyjmę Rita.
To już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że się nie zanudziłyście po nie kąt może czegoś się dowiedziałyście? teraz idę po mrożona kawkę i postaram się zajrzeć na blog każdej z Was za nim padnę jak kawka. Do następnego.

30 komentarzy:

  1. Mnie ten wygląd uraczył .. jest ładny. Najlepsza odpowiedź to jest ta z ściekami :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Reggae <3 Świetny blog będziemy wpadać :)

    zapraszamy do nas http://usandaboutus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, weszłam do Ciebie pierwszy raz, a od razu wiele się o Tobie dowiedziałam!
    Będę na pewno wpadać, a także zapraszam do mnie: http://lusia-luusia.blogspot.com/
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam tego samego w przyjaciołach. Wygląd skromny, ale bardzo fajny. :D

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd, taki delikatny :) Super odpowiedzi. Zapaszam do mnie :)


    http://juliee-juli2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie nie mam przyjaciółki. Mam tylko bardzo dobre koleżanki, którymi mogę poplotkować lub powygłupiać ;) Od września idę do gimnazjum i może tam znajdę przyjaciółkę...
    liczi-or-liczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała mieszkać w Krakowie, ale myślę że szybko miałabym go dość a wtedy nie byłby już taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wygląd bloga. Bardzo mi się spodobał :)
    fajne, ciekawe odpowiedzi :)
    pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chciałabym pojechać do Francji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!:) Obserwujemy? Ja juz:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna odpowiedź ze ściekami XD Ale 2 razy przeczytałam to o tolerancji. Niby toleruję, ale jak widzę takie coś to mnie obrzydza ;/

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabyś mieszkać w Krakowie ? ^-^ ME GUSTA. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam na pierwsze Maria i wcale się z tego powodu nie cieszę ~.~ Jaką masz wadę wzroku?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że obserwujemy! Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Po raz pierwszy mam przyjemność gościć na twoim blogu. Będę wpadać częściej! Koniecznie! Ja dopiero zaczynam przygodę z pisaniem pamiętnika interrnetowego. Jesteśmy w tym samym wieku. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. także chciałabym pojechać do Francji <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny wygląd bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo, że nie mam żadnego bloga i nie zamierzam zakładać żadnego. Tak sobie myślę że zaobserwuję Twój blog bo jestem pełna podziwu .. Przeczytałam wszystkie posty :}

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał : ) Bardzo fajnie piszesz <3

    Obserwuję : ))

    Jeżeli ci się spodoba mój blog zaobserwuj : ))

    http://zaaczaroowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent do pisania : ) Wiem, ze może brzmi to dziecinnie, ale bardzo podoba mi się Twój blog : )
    Zapraszam do mnie: http://tula-tulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow , fantasic piszesz

    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie piszesz ;D
    Ja już obserwuję, liczę na to samo.:)

    pumciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysl na post, chyba sama zrobie cos takiego C:

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe !
    OBSERWUJĘ !!!
    szczera-szczera.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahhahahh rozwaliła mnie odpowiedź na najgłupsze wspomnienie :D
    Też mam dużą wadę wzroku i brata starszego o 10 lat :)
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja polecam ogólnie wszystkie sony Alphy ;> Zaczynałam od a200, teraz mam a55, jest dużo zgrabniejsza, robi dużo lepsze zdjęcia, ale ogólnie cała seria A jest dobra ;)

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny masz blog bardzo mi się podoba
    + obserwuje. liczę na rewanż
    http://natisandlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę ci talentu ;ccc śliczne zdj. robisz *.* a tak wgl. to zapraszam na bloga :) jest nowy konkurs, do wygrania eos i kosmetyki z firmy wspaniale. ! http://diaryofanni.blogspot.com/ a tu drugi, ale nie mój xd http://rasberrynotebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.