środa, 28 sierpnia 2013

Dżidżi odpowiada : LBA


Cześć dziewczyny!
Na wstępie chciałam Wam podziękować za wsparcie.. nie wiecie ile Wasze słowa dla mnie znaczą. Jeszcze raz dziękuję każdej z osobna. Z pewnością macie racje. A więc z racji tego, że parę blogerek nominowała mnie do LBA postanowiłam na te pytania odpowiedzieć. Na moim blogu na prawdę sporo razy pojawiła się ta nominacja więc postanowiłam na nią inaczej odpowiedzieć. Każdej z dziewczyn dziękuję za wyróżnienie.
Pytania od Juli
1. Jakie masz obsesje?
Często boję się zostawać sama, w tedy czuję się samotna. Obsesyjnie przerażają mnie pająki wszelkie robactwa.
2. Jaką czekoladę najbardziej lubisz?
Uwielbiam milkę oreo. Niestety możecie dostać ją za granicą. Kinderki <3
3. Imiona Twoich przyjaciół?
Wiktoria, Agata.
4. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Chciałabym zostać dziennikarką, fotografem oraz katechetką.
5. Czy czasami wspominasz przeszłość?
Czasami? bardzo często niestety. Rozpamiętywanie przeszłości nic nam nie daje tylko dołuje. Ale przeszłość dla mnie wiele znaczy.
6. Czasami masz marzenie cofnąć czas i coś zmienić?
Czasami owszem.
7. Chciałabyś być popularna?
Jakąś o tym wcześniej nie myślałam. Z jednej strony ma to plusy i minusy. Raczej wolę być zwykłym szarym człowiekiem.
8. Jaki masz telefon?
Samsung chat 335
9. Jaki sport lubisz najbardziej?
Koszykówkę, piłkę ręczną.
10. Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
Piosenkarz?
Piosenkarka - Ania Dąbrowska, Edyta Górniak, Celine Dion.
Zespół - Dżem, Budka suflera, Thirty seconds to mars.
11. Chcesz iść do szkoły?
Z jednej strony tak z jednej nie. Już troszeczkę tęsknię za zakuwaniem.
Pytania od Patrycji
1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Od dziecka była to moja pasja, marzenie. W końcu postanowiłam założyć.
2. Gdzie byłaś za granicą?
Czechy, Niemcy.
3. Masz dziewczynę/chłopaka?
Nie.
4. Lubisz szpinak?
Lubię.
5. Woda mineralna czy Cola?
Zdecydowanie woda mineralna.
6. Lubisz kakao?
Jak najbardziej.
7. Jaki sport uprawiasz?
Od czasu do czasu biegam.
8. Mieszkasz na wsi czy w mieście?
W mieście.
9. Jaka była najbardziej szalona sytuacja w Twoim życiu?
Oj, było ich sporo. Jest jedna  taka która mi się właśnie przypomniała. Kiedy z Vivvi tańczyłam próbnego poloneza.
10. Wolisz zimę czy lato?
Zimę. Lato, upały, robactwo mnie męczy.
Pytania od Vivvi
1. Jakie masz hobby?
Fotografia.
2. Największe marzenie?
Utrzymać kontakt z osobami które są dla mnie ważne, być blisko rodzinny, pracować w wymarzonej pracy.
3. Kim chcesz zostać w przyszłości, jaki zawód podjąć?
Na to pytanie odpowiedziałam powyżej.
4. Ulubiona potrawa?
Łazanki.
5. Ulubiony przedmiot i dlaczego?
Historia. Dlaczego? według mnie jest to jeden z najciekawszych przedmiotów w szkole. Dowiadujemy się o swoich rodakach, jak walczyli o wolność Polski, poznajemy różne cywilizacje itp.
6. Co sądzisz o homoseksualistach?
Uważam, że fakt iż są innej orientacji jest wyłącznie ich sprawą. Nie powinni afiszować się z tym na cały kraj. A w szczególności domagać się praw heteroseksualistów.
7. Najciekawsze miejsce na świecie?
Choć tam nie byłam uważam, że Francja.
8. Ulubiony pisarz książka?
J.K.Rowling - Harry Potter
Sara Shepard - Pretty Little Liars
C.S Lewis - Opowieści z Narnii
Carlos Ruiz Zafon - Książę Mgły
9. Wierzysz w przesądy, jeśli tak, to jakie?
Nie, nie wierzę.
10. Ameryka Północna czy Południowa?
Północna.
11. Ulubiony youtuber?
Zmiaoholiczka, Molowniczka, Causeiloveu1, Red Lipstick Monster.
Pytania od Oli
1. Ulubiony aktor/aktorka?
Aktor - Tomasz Karolak.
Aktorka - Agnieszka Dygant, Małgorzata Kożuchowska.
2. Ulubiona piosenka?
Na chwilę obecną?
Klik
Klik
3. Czego nie lubisz?
Wielu rzeczy np. nie lubię ciast, tortów.
4. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Carpie Diem.
5. Jaki był ostatnio przez Ciebie obejrzany film?
Nad życie.
6. Jaki film doprowadził Cię do łez?
Nad życie, Harry Potter, Skazany na bluesa.
7. Jaka jest Twoja ulubiona czekolada?
Odpowiedź gdzieś powyżej.
8. Wolisz spacer czy jazdę na rowerze?
Zdecydowanie wolę spacer.
9. Ulubione warzywo?
Pomidor.
10. Boisz się ciemności?
Czasami tak.
11. Jakie jest najpiękniejsze odwiedzone przez Ciebie miasto?
Zielona Góra.
To już wszystkie nominacje. Jeśli pominęłam kogoś to bardzo przepraszam ale na prawdę dużo się tego na zbierało. Następny post pojawi się w sobotę. Już z nowym sprzętem po który wybieram się w piątek. Jestem bardzo podekscytowana. No i w czwartek widzę się z Vivvi.. stęskniłam się za nią. Do soboty robaczki.

57 komentarzy:

  1. Obserwuję! :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje aż tylu nominacji :-*


    niikablog.blogspot.com | zapraszam na nową notke c:

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie. Pytanie numer 9, najbardziej szalona sytuacja, nawet nie przypominaj, moja gimnazjalna trauma, ale nie powiem było bardzo śmiesznie ;D
    Gratuluję wielu nominacji ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze słowa z ust córki dyrektorki nie? dobrze, że w tedy poszłyśmy z tym do sama wiesz kogo :)

      Usuń
    2. Dokładnie, dobrze zrobiłyśmy, ale jej tekst to normalnie mnie z nóg zwalił i chyba pierwszy raz mnie zatkało ;)

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi, oczywiście gratuluję tylu nominacji :)
    czeko-holiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się boję wszystkich robali ;/
    Aż bym sobie zjadła łazanki <3
    ♥ littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię te piosenki :)!
    Masz fajny blog, podoba mi się tutaj u Ciebie ^^
    Obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę pająków i robali, choć lubię łapać ryby na robaki ;)

    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Namęczyłaś się z odpowiedziami, ale są ciekawe *.*

    juliee-juli2001.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Fu..robaki :c Boje się ich strasznie ;/
    Dziękuje , że odpowiedziałaś na moje pytania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post. Mnie jeszcze niestety nikt do niczego nie nominował:(
    Mam Twój post w zakładce na blogu "Czytam♥"
    Zapraszam:
    http://theigasworld.blogspot.com

    Buziaki Iga

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie! Na prawde , super odpowiedzi :)

    Zapraszam do mnie
    pastelowabajka.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie lubię pająków no i os. A szpinak to dalej mój wróg z dzieciństwa XD

    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jjejejku ile Libsterów haha ;)
    fajne odpowiedzi dużo sie mozna dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, też dostałam nominację od Julii ;D

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna notka ^^ Uwielbiam takie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawy pytań i bardzo fajne odpowiedzi, na więszość odpowiedziałabym bardzo podobnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo pytań :) Zazdroszczę Ci, że mieszkasz w mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post ;p
    http://pieknoktorenasotacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tylu nominacji . Ja raz zrobiłam o tym posta a więcej już nie robiłam :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje odpowiedzi są ciekawe ;]]]
    Pozdrawiam
    simcoelies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe odpowiedzi. :)) ^^
    Serdeczne pozdrowienia
    http://koszmarsenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka
    Fajny blog :)
    Obserwujemy? ;3

    http://olilix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz ciekawą gadaninę ;)) lubię taką :D

    http://DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję nominacji :D Naprawdę dużo tych pytań. Pozdrawiam.

    for-her-and-him.blogspot.com/
    Wpadnij jeżeli masz chwilkę. Dopiero zaczynamy i zależy nam na każdym komentarzu czy obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję nominacji, gdyż sporo pytań,ale ciekawe odpowiedzi :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Zapraszam do sb :)
    http://seecreetlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny post i blog ! :)
    Komentarz za komentarz ??
    Obserw. za obserw. ??
    Zapraszam ;)
    http://trace-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję nominacji ;)

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję nominacji :)
    Też nie cierpię pająków >.<

    Proszę, kliknij w banner lub w link Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne.
    http://porcelain-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. zaobserwujesz? :)
    http://www.sunpages.blogspot.com/
    jeśli nie chcesz, nie musisz, ale
    dla mnie byłoby to bardzo ważne..
    dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też nienawidzę robaków! ŁEEEE!

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo :) Świetny blog! Zapraszam do mnie: anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Na wszystkie pytania odpowiedziałabym dokładnie tak samo jak ty :P
    bardzo często ludzie nominują mnie do tego tagu ale ja już robiłam go chyba z 10000 razy ;p
    Zapraszam do mnie na konkurs :) Do zgarnięcia zestaw z Anglii :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mieszkam niedaleko Zielonej Góry :)))))))



    http://sarabrych.blogspot.com/ <- zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdybym miała ocenić twój blog pod względem pisania postów to powiedziałabym, że jest świetny :*

    blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę jakoś zdobyć tą czekolade oreo! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne LBA!
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super piszesz, ciekawa notka, miło się czyta ;3 super blog!

    Proszę kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu- dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie ma to ogromne znaczenie.

    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.