środa, 21 sierpnia 2013

Dzień z Patty

Cześć dziewczyny!
Co u Was słychać? mam nadzieję, że wszystko w porządku. Ostatnio nic nie pisałam ponieważ nie miałam zbytnio ochoty, czasu. Dni spędzałam na zakupach. W końcu już za dwanaście dni szkoła.. wypada kupić zeszyty, długopisy itp. Dzisiaj spotkałam się z bliską mi osobą Patrycją którą znam już kilkanaście lat - od przedszkola. W piątej klasie przeprowadziła się do Niemiec. Jednak mimo to przyjeżdża do Polski i spędzamy razem czas. Dawno się tak nie bawiłam jak dzisiaj. Wetknęła mi jakieś mleko do picia po którym zaczęłam nie źle świrować. Na serio odwalało mi. Pamiętacie może post w którym napisałam Wam, że tęsknię za moim szaleństwem? coś czuję, że końcówka tych wakacji może okazać się na prawdę ciekawa, pamiętna. Mam nadzieję, że następny post to będą ostatnie zakupy, a potem już powrót do szkoły. Oczywiście pojawi się post z wymianą blogerską. Jak widać w prawej kolumnie na końcu zaczęłam współpracę z Lavictoire . Prawdopodobnie będzie sporo zdjęć plenerowych.. Patka również zajmuje się fotografią. A teraz zostawiam Was z mini kolażem wykonanym przez Patkę.

39 komentarzy:

  1. Super kolaż :)
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się , że macie taki fajny kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana u mnie do Liebster Blog Award :*

      Usuń
  3. Świetny Blog :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdjecia :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki:) Obserwuję:) może Ty zechcesz obserwować mojego bloga:)
    femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super fotki :) Oczywiście obserwuję i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia ;)
    A co do ostatniego posta, to też byłam w Piekarach. I faktycznie - ludzi pełno.

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    Proszę kliknij w baner sklepu vintageshop.pl (znajduje się on pod banerem konkursowym, a nad statystyką). To dla Ciebie chwila, a dla mnie bardzo wiele. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne sie tak spotkac ;)
    Chociaz nie marnujecie czasu na sprzeczki ;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze ,że mimo odległości przyjaźnicie się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Fajnie czasem tak poświrować :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)

    juliee-juli2001.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne fotki :) to fajnie, że mimo tego, że wyjechała nadal się przyjaźnicie :) czekam na kolejny post z fotkami plenerowymi ;) pozdrawiam :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze fotki ;) Widać że dobrze spędziłaś czas ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz trzeba spędzać czas z przyjaciółmi :) Jakoś umilić końcówkę wakacji :c


    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wykorzystaj ostatnie dni wakacji w pełni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To wlasnie ejst najgorsze, że końcówka wakacji jest zawsze najlepsza xd
    U mnie też dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Weroniką końcówka wakacji zawsze jest najlepsza!
    Te emocje ,że już koniec wakacjii trzeba się wyszaleć
    Obserwujemy?
    http://roxane-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne zdjęcia :D
    a ja Ci powiem, ze nie mam jeszcze nic do szkoły, ani jednego zeszytu :O ;D


    www.by-margaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia !
    z resztą na końcówce wakacji zawsze człowiek najepiej się bawi, to właśnie zazwyczaj tego czasu najbardziej nam brakuje w roku szkolnym.
    zapraszam, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę wybrać się po podręczniki i ćwiczenia :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia :) Mam nadzieję, że moja końcówka wakacji też będzie udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też tak mam po niektórych rzeczach... :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia *.*

    Zapraszam do mnie : tula-tulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post i ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli masz dobre serce, to pomóż. Proszę, wejdź tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1943-uratujmy-wieczorynke-promocja.html i podpisz petycję. Tam znajdziesz więcej informacji na temat sprawy itp., proszę też o reklamy – np. na swoim blogu, FanPage czy gdziekolwiek indziej. Wierzę w Ciebie! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog :D
    obserwujemy? http://hipertrofiaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na następny post :)
    Zapraszam do Siebie dopiero zaczynam przygode z blogowaniem i obserwuje :)
    http://anotherworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedawno też byłam na szkolnych zakupkach ;) http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja już zakupy zrobiłam ! lubie mieć to za sobą jak najwcześniej ,zeby później się nie przejmować i cieszyć się resztką wakacji !
    Zapraszam do mnie : http://oalinek.blogspot.com/ ^^
    bay <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog , szczescie miec przyjaciolka ;) . Zapraszam do mnie http://gabrysiaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia, bardzo ciekawy blog, obserwuje :)

    mycolorfulimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne zdjęcia :DDD


    http://susanna-fashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.