sobota, 3 sierpnia 2013

Mon amour #1

Cześć dziewczyny..
Słońce zdecydowanie wykańcza mój organizm. Czuję się słaba, wręcz wycieńczona. W nocy nie mogę spać ponieważ pod moja klatką codziennie jest hałas. Banda kretynów wyzywa się, kłóci i Bóg wie co jeszcze.
Aktualnie oglądam " Opowieści z Narnii - lew, czarownica i stara szafa " uwielbiam filmy fantastyczne. Jak pewnie się domyślacie Narnie i Harrego mogłabym oglądać cały czas. Wieczorem mam zamiar obejrzeć sobie Więźnia Azkabanu. A wy lubicie takie filmy?
Wybrałabym się na jakąś sesje. Ale każdy dzień jest nieodpowiedni. Jak wiecie nie przepadam za fotografowaniem ludzi lecz przyrody. W następnym poście planuję zrobić odpowiedzi na Wasze pytania. Dlatego pod ty postem zadawajcie mi pytania. Dostałam wiadomość z pytaniami na temat fotografii. Więc jeszcze zastanawiam się czy dołączę je do pytań od Was czy zrobię osobny post.
Kiedyś zrobiłam post na temat fotografii czym dla mnie jest. Ale nie pokazuję Wam moich " dzieł ". Od tego postu zaczynam pokazywać Wam moją twórczość. Wydaje mi się, że macie dość już mojej twarzy.
Okey, pozostawiam Was z paroma zdjęciami..




54 komentarze:

  1. Widzę Cię skarbie w tej dziedzinie. Robisz genialne zdjęcia co świadczą konkursy które wygrywasz :*
    A zadam Ci kilka pytań :
    - Czego szukasz w przyjaciołach?
    - Jaką cechę chciałabyś w sobie udoskonalić?
    - Najgłupsze wspomnienie?
    - Wymarzona podróż?
    - Kim dla Ciebie są przyjaciele?
    - Gdybyś miała do wyboru lustrzankę albo nowy telefon co byś wybrała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ;*

    Jeżeli znajdziesz trochę czasu, to proszę kliknij u mnie na blogu w baner martofchina.pl. Będę bardzo wdzięczna :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To Cię chyba nie zdziwi jak Ci napisze że uwielbiam Twoje zdjęcia? z reszta jak cała moja rodzina :# mamy nawet pare w antyramie jak wiesz :#
    1. Ulubiony gatunek muzyczny?
    2. Ulubieni wykonawcy?
    3. Ulubiony zespół?
    4. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
    5. Ulubiona cześć garderoby?
    6. Wolisz nosić okulary czy soczewki?
    Dobra wiem dziwne są :( Lepsze mi do głowy nie przyszły..

    OdpowiedzUsuń
  4. -ulubiony przedmiot w szkole?
    -czy tolerujesz osoby o innej orientacji?
    -masz jakieś zwierzęta?
    -Kto jest twoim zdaniem lepszym przyjacielem człowiek czy zwierzę?
    niestety nie mam już więcej pomysłów :c
    zapraszam do mnie: http://przzed.blogspot.com/ miło mi będzie gdy zaobserwujesz tego bloga, odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię takie filmy, Harrego Pottera uwielbiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) Kocham Harry'ego! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie genialne zdjęcia!
    http://hejno.blogspot.com/ wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja powiem tak. Filmów fantastycznych nie lubie, za to ksiażki kocham :D
    Wiem, dziwna jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie ma w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten upał wykańcza wszystkich..najchętniej to by się zamknęło w domu i siedziało , ale nudzi się ;/ . Musisz ujawniać sie ze zdjęciami bo są na prawdę przepiękne ;)
    1.Jak od dawna masz bloga ?
    2.Czemu prowadzisz bloga ?
    3.Nie chciałabyś zostać fotografem ?
    4.Ile masz lat ?
    5.Masz rodzeństwo ?
    6.Lubisz malować paznokcie ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Harrego też mogę oglądać cały czas :) Śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham HP <3
    a co do pytań:
    co skłoniło Cie do założenia bloga?
    twoje największe marzenie?
    jak masz na drugie na imię?
    masz zwierzaka?

    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Awww ja też uwielbiam HP :D Super blog obserwuję :3
    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna jesteś , super blog


    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę filmy, przy których mogę się wzruszyć.
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia, mają piękne kolory :)
    możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful!
    i follow you now on GFC :-)
    http://inaalovephotographie.blogspot.de/ <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin






    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze to przeczytałam całą sagę książek opowieści z Narnii ^^ jest 1000x lepsza niż film, polecam :)

    Obserwujemy?^^ Jeśli tak, to zaobserwuj mój blog i napisz mi od razu, a ja w miarę możliwości zrobię to jak najszybciej tylko bd mogła, bo nie obiecuję, że akurat będę na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam harry'ego - przeczytalam i obejrzalam wszystkie czesci!
    nienawidze upalow, gdyby nie one to wyszlabym na zdjecia. c;
    xoxo

    __________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia. :) Uwielbiam i Harry'go i Opowieści z Narnii. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie przepadam za takimi filmami, chyba że zostaje zmuszona przez moje koleżanki :P.
    Piękne zdjecia;

    PYTANIA:
    1. Co myślisz o współpracy między bloggerami?
    2. Jaki aparat/lustrzankę wybrałabyś, który/a jest dosyć tani/a a robi fajne zdjęcia i jest dobry/a?

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia ;)

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne zdjęcia ! ;) Obserwuję
    http://majkesa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za takimi filmami :D

    OdpowiedzUsuń
  26. potrafisz niesamowicie uchwycić chwilę,nastrój na zdjęciach
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia i niecierpliwie czekam na kolejny post o fotografii : )
    uwielbiam Harrego <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! Uwielbiam Harrego <3 Proszę mogłabyś mi pomóc dobić do 500 obserwatorów na moim blogu?To dla mnie bardzo ważne ,proszę! http://domi-dooomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie możemy obserwować. Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne zdjęcia ;*
    nie przepadam za takimi filmami :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :)

    http://gonnashinelikeastar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przepadam za takimi filmami ;d
    ładne zdjęcia ;)
    obserwujemy może?
    imposyhhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne zdjęcia !!:) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  34. super zdjęcia
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjne zdjęcia :)

    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia, kocham drugie <3
    Ja też jestem wykończona przez to słońce, nie lubię aż takich upałów, bo wtedy nic mi się nie chce i jestem do dupy xd
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam do wzięcia udziału w Akcji-Wywiad.
    Szczegóły na moim blogu: http://black-alexandra.blogspot.com/2013/08/akcja-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ulubiona postać z Harrego Pottera?
    Ulubiona część Harrego?
    Masz jakieś przezwisko?
    Jak masz na pierwsze, drugie oraz trzecie imię?
    ~ Soniax

    OdpowiedzUsuń
  39. Wysłałam Ci maila z pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia , ja kocham ostatnio nawet przeczytałam "harry potter i zakon feniksa" polecam :D
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kup sobie żelazo albo żeń-szeń do picia w tabletkach musujących : )
    Już po tygodniu poczujesz znaczną poprawę samopoczucia : )

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęciaaaa :)

    Obserwuję (już dawno)- juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne robisz zdjęcia;)
    Co do hałasu na klatce - mam identycznie. Nie wiadomo z jakiej przyczyny, z wielu klatek schodowych na osiedlu, pijaczki najbardziej uwielbiają moją:P

    OdpowiedzUsuń
  44. zdjęcia fajne :) bardzo ładne :)
    Ja uwielbiam Pottera i Narnię ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja nie jestem jakąś wielką fanką tych filmów, ale obejrzeć obejrzę ;)
    liczi-or-liczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.