poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Powrót do szkoły z Dżidżi - Jakie mam nastawienie?

Cześć dziewczyny!
~
Dzisiaj pierwszy post z serii powrót do szkoły. Większość z Was zaczyna od zakupów itp. ja postanowiłam zacząć od czegoś innego. Nowy rok szkolny zaczynam nowym rozdziałem w moim życiu. Wybieram się do Liceum Ogólnokształcącego na profil humanistyczny z rozszerzonym polskim, historią i geografią. Z racji tego, że do liceum było mało chętnych zostałam połączona z klasą bardziej ścisłą. Z czego się cieszę. Moja koleżanka z gimnazjum akurat jest w tej klasie - więc z tego wynika nie będę sama. Ogólnie moje nastawienie do szkoły jest takie sobie. Szkoła jest ogromna, tłum ludzi, nowi nauczyciele, inne nawyki, problemy z nauką... boję się, że nie zostanę zaakceptowana i nie polubię tej szkoły. Owszem od dziecka marzyłam o niej ale jakoś prawie przed faktem dokonanym czuję się przytłoczona tym wszystkim. Chyba każdy przed czymś nowym obawia się, że sobie najzwyczajniej w świecie nie poradzi. Mimo wszystko nie można wszystkiego skreślać, brnąć w twierdzeniu, że będzie koszmarnie. Liczę na to, że dostanę klasę która mnie zaakceptuje, nauczyciele choć trochę będą podobni do tych z gimnazjum i ludzie nie będą obrzucać mnie wyzwiskami.
A więc moje nastawienie do szkoły jest pośrednie. Raz czuję, że będą to najlepsze trzy lata w moim życiu a  drugi raz czuję, że będą to trzy beznadziejne lata w moich życiu. Trzymajcie za mnie kciuki a ja trzymam za Was!!!
Akcja dla początkujących blogerek - Klik
We heart it
" Za mądra dla głupich
A dla mądrych zbyt głupia
Zbyt ładna dla brzydkich
A dla ładnych za brzydka
Za gruba dla chudych
A dla grubych za chuda. "
Katarzyna Nosowska

47 komentarzy:

  1. Swietny cytat! Trzymam oczywiscie na ciebie kciuki kochana! ;* Ja takze mam takie uczucia, ale prawdopodobnie kazdy je ma - ja przed pierwsza ginnazjum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny cytat
    Bardzo lubię twojego bloga i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę trzymać kciuki ;* na pewno będzie dobrze i spędzisz wspaniałe lata w tym liceum :)

    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki;*

    + Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki ;)

    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno sobie poradzisz! Powodzenia :*

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tak samo , boję się nowego otoczenia. Powodzenia :)

    http://ju-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się boję drugiej gimnazjum i dzięki że mi zaproponowałaś pomoc, jak coś to skorzystam bardzo chętnie ,szczególnie jeśli chodzi o chemię lub o fizykę xd Też bym ci chętnie pomogła, ale niestety ty idziesz już do pierwszej liceum. Na pewno sobie poradzisz, wierzę w Ciebie ! I ludzie na sto procent Cię zaakceptują.
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia życzę. :) Też mam podobne nastawienie :/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no jasne, powodzenia ;d na pewno będzie wszystko dobrze więc nie ma o co się martwić :)

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w nowej szkole, znam to uczucie sprzed roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w nowej szkole!
    Wierzę w Ciebie!
    Poradzisz sobie, zobaczysz będzie ok. :)
    Pozdrawiam.
    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej , ja też planuję iść na profil humanistyczny( i prawny zarazem). Tyle że ja muszę jeszcze przejść egzamin gimnazjalny. Chodzę ( czy raczej będę chodzić) do klasy trzeciej.
    Ale nie martw się. Ci nowi ludzie mogą kiedyś zmienić się w przyjaciół :)
    Obserwujemy ? ;>
    http://the-kid-in-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zyczę ci powodzenia w nowej szkole ;0

    luckyandluucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie martw się , będzie dobrze zobaczysz ;) !
    Trzymam za Ciebie kciuki ;)
    Ja się denerwuje klasą 3 gimnazjum , że nie dam sobie rady..;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post!
    Zapraszam na mojego bloga! Warto bo jest konkurs i super nagrody do wygrania!
    http://patrzac-przez-obiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki! I obyś polubiła tę szkołę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, na pewno będzie fajnie i Twoje obawy okażą się niepotrzebne;). Powiem Ci, że liceum to były dla mnie 3 lata, które zleciały najszybciej, najlepszy okres w moim życiu, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki:))Poradzisz sobie ja też się bałam,ale poradziłam sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny kierunek wybrałaś,zobaczysz poradzisz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. poradzisz sobie ;) ja na szczeście mam jeszcze miesiąć wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja również trzymam kciuki za Ciebie :* Ja jak szłam do liceum, to nikogo z klasy nie znałam, jedynie dwie dziewczyny kojarzyłam z gimnazjum :P ale na początku września przeniosła się do nas [z innej szkoły] moja koleżanka z podstawówki, 'uciekając' przed babką z polskiego., która uczyła ją [i mnie też] w gimnazjum xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Poradzisz sobie ja wyjechalam do Holandii balam sie jak nigdy co bedzie w szkole ale teraz jest jakos normalnie da sie wytrzymac :3 A nowa szkola... Napewno bedzie dobrze !!
    Pozdrawiam z Holandii !!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwuj mysle ze ci sie spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za rok będę miała podobne obawy do Twoich. Kurcze i tak w tym roku będę miała wytężoną naukę, bo chcę dostać się do dobrego LO.
    Trzymam kciuki za Ciebie.
    Zapraszam do siebie
    http://koszmarsenny.blogspot.com/
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją?
    Daj znać na moim blogu.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Też pamiętam swój pierwszy rok w liceum :) Jak to mówią - początki zawsze są trudne. To jednak tylko kwestia czasu, kiedy przekonasz się, że takie obawy nie mają podstaw:) Warto jednak w pierwszym roku postarać się najbardziej jeżeli chodzi o oceny, poznanie nauczycieli i nowe znajomości. Później leci już z górki. Mam za sobą liceum i dopiero teraz widzę, że ten okres w życiu który tak wielu nazywa jednym z najważniejszych mija tak zaskakująco szybko, że nie zdążymy się przyzwyczaić a już umyka.
    Nie pozostaje jednak nic innego jak życzyć powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja idę do drugie klasy technikum ;dd

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero idę do 6 klasy. ;P Wydajesz się sympatyczna, więc na pewno szybko się zakolegujesz z nowymi osobami :) Nauczyciele, jak nauczyciele :D Trzymam za Ciebie kciuki!

    juliee-juli2001.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam się do Liebster Award! Więcej tutaj - http://juliee-juli2001.blogspot.com/2013/08/liebster-award-x2.html

      Usuń
  29. Ja też się bałam gimnazjum, ale jakoś się ułożyło.
    Co do okularów, to mam nadzieję, że już mi się wada nie pogorszy ;D
    http://notosmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :)
    Zostałaś nominowana do Libster Blog Award!
    Szczegóły na moim blogu: http://olilix3.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Liceum nieźle . Ja w tym roku idę do 1 klasy gimnazjum i się trochę stracham ale jestem bardzo pozytywnie nastawiona :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. W sumie też miałam takie nastawienie kiedy szłam do 1 liceum. Biedna wystraszona gimnazjalistka która tylko szuka znajomej osoby do której można by się odezwać. TO BŁĄD. Przyznam, że takie osoby ode mnie z gimnazjum okazały się kompletnymi szujami i nie warto liczyć na nikogo kogo się już zna. Bądź wesoła, miła i na pewno wszyscy Cię polubią. To nie jest gimnazjum. Nikt nie będzie Cię obrzucał wyzwiskami, przynajmniej u mnie ludzie mieli jakąś wyższą kulturę mimo wszystko. Pozdrawiam ;)

    http://korelacjadekadencji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam za Ciebie kciuki, fajnie, że dostałaś się na taki profil jaki chciałaś :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w tym roku idę do pierwszej gimnazjum i moje nastawienie też jest takie sobie. Chociaż lubię początki roku: obiecuję sobie zawsze, że będę systematyczna itp:)
    Trzymam za cb kciuki!
    Zapraszam:
    http://theigasworld.blogspot.com
    Iga

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też bałam się przed pierwszym dniem w nowej szkole, co okazało się niepotrzebne, bo zarówno nauczyciele jak i ludzie w klasie są świetni i teraz jak pomyśle, że już ostatni rok z nimi to jakoś tak smutno mi się robi ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny kierunek :) powodzenia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem w liceum jest o wiele lepiej niż w gimnazjum! Nauczyciele mają do Ciebie inne nastawienie.
    Obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam takie same obawy a'propos szkoły!
    +dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.