niedziela, 11 sierpnia 2013

Tag : Po drugiej stronie obiektywu

Cześć dziewczyny!
 Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem. Pytania zadała mi jedna z moich czytelniczek. Postanowiłam zrobić z nich tag... dla wszystkich osób interesujących się fotografią.
Od kiedy zajmujesz się fotografią?
Interesowałam się fotografią od dzieciństwa. Natomiast zajmować się nią  zaczęłam jakoś pięć, sześć lat temu.
Czym ona dla Ciebie jest?
Pięknem, sztuką, odzwierciedleniem mej duszy, pasją. Jest moją przyjaciółką. Zawsze mi towarzyszy, poprawia nastrój.
Jak to się stało, że odkryłaś swój talent?
Jak wiadomo w naszych czasach każdy nastolatek praktycznie uważa się za fotografa. Moje przyjaciółki zaczęły się nią interesować, wszędzie robić zdjęcia, chwalić się nimi.. i właśnie tak jakoś zaczęło się ze mną. • W Twoim obiektywie częściej gości człowiek czy natura?
Zdecydowanie natura. Piękno, wrażliwość, delikatność. Jeszcze nie czuję się na siłach by zająć się fotografowaniem modelek. Z pewnością kiedyś nadejdzie na to czas.
Bierzesz udziały w jakiś konkursach? wygrywasz coś?
To zależy oczywiście od tematu prac. W moim życiu wzięłam udziały w trzech konkursach. Przy czym w każdym coś zajęłam. W konkursie o zwierzakach domowych wyróżnienie, w konkursie na 50 - lecie mojego miasta wyróżnienie specjalne, oraz w konkursie talentów pierwsze miejsce. Trochę nie rozumiem dlaczego prace ręczne, komputerowe i fotograficzne ocenia się wspólnie. Według mnie powinno się podzielić je na kategorie.
Co sądzisz o tym co tworzysz?
Uważam, że to jest na prawdę dobre.
Co myślą o tym innym?
Uważają, że jest to piękne.
Planujesz wiązać z nią przyszłość?
Tak, oczywiście.

Moje zdjęcia wykonuję cyfrówką.
To już wszystkie pytania. Zachęcam Was do odpowiadania na te pytania. Dziękuje bardzo każdej z Was za komentarz oraz obserwację.


48 komentarzy:

  1. robisz naprawdę dobre zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię fotografię. Lubię twoje zdjęcia

    my-life-justi.blogspot.com Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nietstey talentu do robienia zdjęć nie mam ;) życzę Cu rozwijania talentu ;) zdjęcia cudowne. Bardzo mi się podobają
    obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdj! :)

    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam talentu -_- Prześliczne zdjęcia :) xx

    http://imposyhhe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię fotografować, ale niestety zwykłym cyfrowym aparatem ciężko się rozwijać, bo tam wszystko jest automatyczne :C
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również robię zdjęcia cyfrówką.

      Usuń
  7. Ja też uwielbiam fotografować, lecz nie ma odpowiedniego sprzętu. Mam aparat, ale robi moim zdaniem strasznie nie wyraźne zdjęcia! :(

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie jest po prostu pro! Śliczne zdjęcia robisz. Ja akurat tez robię dużo zdjęć ale fotograf ze mnie nie jest... Szczerze to mnie to troche irytuje, jak osoba sie chwali ze robi bardzo dobre zdjęcia i w ogóle robi takie wow, a pozniej nic takiego specjalnego na tych zdjęciach.... Ale ty to co innego bo twoje zdjęcia są na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne !
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Mają swoją magię.
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PROSZĘ KLIKNIJ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html W CIĄGU 10 DNI MUSZĘ UZBIERAĆ 100 KLIKNIĘĆ W TEN BANNER. PROSZĘ, POMÓŻ <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz bardzo ładne zdjęcia, życzę aby marzenia się spełniły z tym zawodem :3
    + jak chcesz to wpadnij do mnie :)
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com
    Pozdrawiam
    J

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie są świetne:)
    Pytałaś, czy obserwujemy - ja już.

    OdpowiedzUsuń
  15. Really Like your blog, the vibe is great!!If you ever visit my blog, you are welcome. Ohh I'm definitely following.
    labellekitoko.blogspot.co.uk
    Falissia
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowałam i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na cyfrówkę to bardzo ładne zdjęcia :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie piszesz =)Wpadniesz, skomentujesz, ja jak obiecałam obserwuję
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia, podobają mi się.
    Masz rację, wiele dzisiejszych nastolatek ma się za 'wielkich fotografów', którzy zakładają fanpage na FB i załóżmy "Krysia Kwiatowa photography"(imię i naziwsko wymyśliłam), a tak naprawdę zdjęcia robią komórką bez żadnej wiedzy jak się powinno itd.
    Sama nie uważam się za fotografa, bo się na tym nie znam jakoś szczególnie-po porostu lubię robić zdjęcia, które nie są profesjonalne :D
    Njabardizej podoba mi isę zdjęcie z tęczą :)
    obserwuję również
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie <3

    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. RobisZ piękne zdjęcia :-*


    Miło mi będzie jeśli skometujesz mojego bloga lub zaobserwujesz go jeśli Ci się spodoba :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. również kocham fotografię c:
    dwa pierwsze zdjęcia & ostatnie - fenomenalne! <3
    xoxo

    ____________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :) Też wolę fotografować naturę. Drzewa, pola, niebo, kwiaty ♥

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem zdjęć, są naprawdę piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjecia sa przepiekne, najbarcziej podoba mi sie drugie i ostatnie, widac ze robisz to z pasja:)
    zapraszam http://www.zmud3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł na post. :)
    Śliczne zdjęcia ♥ ♥ ♥
    liczi-or-liczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia :)

    http://inspiracje-kasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super ;>
    http://girl-withredhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia :o <3

    Zapraszam do siebie :) http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Robisz przepiękne , niesamowite zdjęcia ;) Ja akurat w fotografii takiego talentu jak ty nie masz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że obserwujemy, ja już ;3

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Robisz śliczne zdjęcia :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. CZY MOGŁĄBYŚ WEJŚĆ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html#comment-form I KLIKNĄĆ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU? PROSZĘ O POMOC. JEŚLI POMOŻESZ TO BARDZO DZIĘKUJĘ <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny tag.Śliczne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  35. drugie zdjęcie jest świetne, widać że fotografia to Twoja pasja !
    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    xzawada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwacja za obserwacje ? jeżeli tak to ty zacznij, i anpisz mi komnetarz pod jakimś postem http://dominikaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne zdj:)

    tylko chyba je powiększałaś czy coś, że takie rozmazane;o ;c

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia!! <3

    Za każdą obserwację postaram się odwdzięczyć.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Robisz świetne zdjęcia :) . Ja raczej zajmuje się fotografią amatorsko =) .
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie tutaj . obserwujemy ? :)
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.