środa, 14 sierpnia 2013

Znaczenie imion

Cześć dziewczyny!
W poniedziałek wieczorem zaczęłam rozmyślać na temat mojego imienia. Nagle pomyślałam, że mogę sprawdzić co ono oznacza. A więc wy googlowałam znaczenie imienia Dżesika.
 " Jessica jest osobą sprawiedliwą, szlachetną oraz prostolinijną. Nie znosi, gdy ktoś nią kieruje. Jessiki lubią dobre towarzystwo, są dobrymi słuchaczkami i wzbudzają zaufanie innych. Nie jest osobą podejrzliwą, małostkową ani złośliwą, dlatego też jest lubiana przez otoczenie. Jessica jest typem kokietki, uwielbia otaczać się mężczyznami i uwodzić ich, jednak kiedy już spotka tego jedynego jest wierna do końca swoich dni. "
Owszem kilka rzeczy się stąd  zgadza.. jestem prostolinijna, nie lubię gdy ktoś mną kieruje oraz jestem dobrą słuchaczką. Ale reszta naciągnięta. Najlepsze były zdrobnienia.
 " Najpopularniejszymi zdrobnieniami są: Dżesi, Dżiesia, Dżeska, Dżesiczka, Dżezi, Dżidżi, Dziuńka, Dzidzia, Dzidka. "
Dziuńka, dzidzia, dzidka.. nie tylko mnie  te zdrobnienia powaliły na kolana ale połowę moich znajomych. A jakie są znaczenia waszych imion może też macie ciekawe zdrobnienia?

Zapraszam Was na bloga mojej przyjaciółki Vivvi
http://voyageenambulance.blogspot.com/

45 komentarzy:

  1. Ja tutaj jeszcze widzę pare podobieństw :> praktycznie imię zostało przez Twoją mamę świetnie dobrane do Twojej osoby :*
    Dzidka a może dzida od razu? haha :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż weszłam na zdrobnieni mojego imienia, o niektórych nie miałam pojęcia : Agulanka, Agnietka, Agrzyca ... xd
    Dzidka fajnie brzmi hahahhaha ♥
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah...ja nie mam takich fajnych zdrobnień mojego imienia..tylko Marcia, Marteczka, Martunia, Martusia;p
    A znaczenie mojego imienia jest bardzo ciekawe^^

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)
    zapraszam
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo widzę naprawdę ciekawe zdrobnienia mojego imienia znalazłam . Dziękuję za przydatny wpis:p
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://laura-lauurka.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie zdrobnienia! Niektóre to mnie po prostu rozwalily! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niewiem jakie jest znaczenie mojego ale wiem że moje imię w języku hebrańskim znaczy życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dżidżi jest bezbłędne i najbardziej do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi co chwile jakiś prezwiska czy zdrobnienia wymyślają ;)

    Skomentujesz?

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się bardzo podoba twoje imie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, masz świetnego bloga! Jestem 313 wśród twoich obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często sprawdzam znaczenie swojego i zdrobnienia, a nie które są bardzo śmieszne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż wejdę sprawdzić co moje imię oznacza i w ilu procentach jest ze mną zgodne. :D http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy temat wposu. Ja już wiem co moje imię oznacza :))

    Skomentujesz i zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło! --> SESZEL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez często googluje imiona ;p
    Dziękuję za komentarz. Może wspólnie zaobserwujemy?
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamila jest kobietą energiczną, żywiołową i zwariowaną. Jest indywidualistką, ma swój mały własny świat i tylko w nim czuje się szczęśliwa. Uczuciowa, wrażliwa, niepoprawna romantyczka. Pragnie miłości i ciepła, jeśli czuje się kochana staje się silna i może przenosić góry. Uwielbia żyć w luksusie jednak za pieniądze męża, gdyż sama jest raczej leniwa i niechętnie pracuje. Kamila jest gadatliwa, ciekawska, bywa też zaborcza i obrażalska. Zanim wybierze odpowiednią drogę dla siebie próbuje wielu ścieżek w życiu.

    To moje znaczenie.Zgadza się to, że jestem energiczna i żywiołowa. A przede wszystkim prawdą jest to, że jestem uczuciowa i wrażliwa. Leniwa nie jestem. Gadatliwa też się zgadza :D

    A co do zdrobnień to wszystkie wypisane przy znaczeniu imienia są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdą jest też, że "Jessiki lubią dobre towarzystwo", bo przecież nie zadawałabyś się z tymi, z którymi się zadajesz, gdyby tak nie było ;))))))) I ja się pytam: gdzie w zdrobnieniach jest DZIKUS ???!! xD
    A co do mojego imienia, to tak 'jestem osobą poważną, troskliwą i szlachetną, zajmuję się filantropią, jest to dziedzina dla mnie idealna, albowiem dzięki niej znajduje upływ moja energia życiowa, a wielki temperament spożytkowany zostaje dla dobra ogółu, cenię sobie spokój, a w życiu kieruję się głównie uczuciem, uwielbiam przyrodę i podróże, w związku z czym często przebywam poza domem' :)))))))) Zdrobnień ze strony nie udostępnię, bo nie ma sensu :P ale jest coś lepszego - powiedzonka: "Że kobietę zdobi szata, o tym każda wie Beata, a że straszna z niej przechera, bardzo ładnie się rozbiera." / "Najłatwiej spotkać pannę Beatę, gdy się gdzieś wygrzewa latem." xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko co tutaj piszę pasuje to Ciebie.. powiedzonka najlepsze :)

      Usuń
  18. świetne zdjęcia :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna fotka ;)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje imię wszyscy mylą z Klaudia. Cóż, to nie jest miłe kiedy nadają Ci imię Klaudyna a inni je mylą...
    Kubeczek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie : http://tula-tulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam fajne zdrobnienia np.Petitek i tak od jakoś 2 tygodni mnie nazywają :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Na jakiej stronie to znalazlas? XD ja jak sprawdzalam na jakiejs to jestem czlowiekiem lasu XD

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. haha, no niezłe te zdrobnienia :D
    http://deppie-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. hahaa jakie śmieszne zdrobnienia :D
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Heheheh dobre te zdrobnienia ; D

    Obserwuję i zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog, ciekawy post fajne i śmieszne zdrobnienia kiedy czytam twoja posty na mojej twarzy pojawia się usmiech ;)

    + obserwuję teraz czekam na cb :)

    http://luckyandluucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. moje znaczenie xd Kobiety posiadające to imię są przede wszystkim ambitne. Nie boją się niczego, co spotyka ich w życiu, są również chętne do podejmowania nowych wyzwań, nawet jeśli nie należą one do łatwych. Charakteryzuje je rozważny sposób bycia, lubi mieć wszystko pod kontrolą. Dlatego też, nie daje przekonać się innym do zmiany swojego zdania. Manuela świetnie sprawdza się w sytuacjach, gdy trzeba wyjść przed szereg i samodzielnie zrobić coś, co jest obserwowane i ocenianie przez innych. Krótko mówiąc, doskonale radzi sobie z presją otoczenia. Dzięki swojej otwartości ma wiele przyjaciół, chociaż na ogół nie są to proste znajomości. Dochodzi w nich do sporów, czasem poważniejszych kłótni. Z Manuelą na pewno nie można się nudzić.

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie ;D

    http://eternal-flame1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ♥ przepraszam, że Cię poprawię ale nie 'z tond' tylko stąd :*
    ja kiedyś czytałam znaczenie mojego imienia ale zgadzało się tak 50/50 :D

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wierze w te znaczenia imion, ale pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę... ale można się z nich na prawdę pośmiać :)

      Usuń
  32. Ja zajrzałam do swojego i śmiałam się pół godziny :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektóre zdrobnienia są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej :) świetny blog. zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/ można obserwować. przydałaby mi się pomoc, ponieważ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niektóre zdrobnienia są faktycznie śmieszne, aż zadziwiające ;)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świeetny bloog! :)
    zapraszam do siebie: enigmaxo.blogspot.com
    odwdzięczam się a każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.