niedziela, 15 września 2013

Akcja dla początkujących blogerek/blogerów.

Cześć Moje Drogie.
W ten dzisiejszy jesienny wieczór przygotowałam dla Was rozstrzygnięcie akcji która zakończyła się 5 września. Z racji tego, że ciężko było mi wybrać tylko pięć blogerek będzie Was ciut więcej. Miłego Czytania!
 Witam, od dziecka kocham śpiewać jest to moją pasją życiową. Postanowiłam coś robić w tym kierunku oraz utworzyłam konto na youtubie. http://www.youtube.com/alexwberry co sądzisz o moich coverach? Jeśli Ci się spodobają to jest taka szansa byś mnie wypromowała na swoim blogu? bardzo proszę na odpowiedź. z Góry dziękuję ;)
 Hej :D Tutaj Paulina i Michał. jesteśmy rodzeństwem które wspólnie interesuje się modą. W ciągu ostatnich wakacyjnych dni wspólnie założyliśmy bloga http://for-her-and-him.blogspot.com/ Zamieszczamy na nim stylizacje dla dziewczyn i chłopaków oraz inne niekoniecznie związane z modą porady. na razie nasza strona nie cieszy się zbyt dużą popularnością, ale liczymy, że z czasem zdobędziemy wiernych obserwatorów :)
 Witam,
uf, pierwszy raz nie zrobię czegoś na ostatnią chwilę, nie zapomnę,... nawet  przegonię lenia, który mówi 'nie pisz, idź się dalej nudzić'.
Przeczytałam Twój post, gdzie znalazła się wzmianka o pomocy dla początkujących blogerek.
Tak więc się chyba powinnam nazwać, - 'początkującą blogerką'. Głośno wstyd powiedzieć ale wciąż człowiek się jeszcze gubi pośród plątaniny tych postów, szablonów, dodatków.. ale dzielnie się trzymam!
Krótko o mnie i o blogu? Może przejdę od razu do bloga bo marna ze mnie ikona do opisywania :D Zaczęło się z czystych nudów, tutaj troszkę podglądania wpisów innych, podziwiania zdjęć aż w końcu założenie własnego i próba gmerania w jego wyglądzie. Ciszaa, bardzo długa a później ... pierwszy post. Najciężej to jest zacząć jak mówią a jeszcze trudniej, kiedy człowiek nie wie o czym pisać. Więc piszę o wszystkim! Najbardziej jednak wolę słowa zamieniać na zdjęcia, są najlepsze do wyżalenia się za pomocą jednego obrazka. Planów dużo na przyszłość. Może jakieś recenzje bo półki pełne książek, pewnie troszkę opisów nieudolnego starania się w przygotowaniu jakiejś jadalnej, zaskakującej potrawy, szczypta rozmyślań (za którymi kryje się najwyraźniej próba opanowania dostatecznego pisania przed wycieczką na studia) no i wszelkiego rodzaju bzdety o zwariowanych pomysłach na łączenie ciuchów zawalających szafę.  Pisanie nie jest moją mocną stroną tak więc czas zakończyć te przynudzające pierdoły z mojej strony. Czyste jednak mam serduszko, że spróbowałam... a nuż się może uda! ;D
  http://ekstrawagancko.blogspot.com/
 Kochana Dżidżi !

Pomyślałam ,że wezmę udział w akcji, a co tam ? Zaczęłam blogować mniej więcej od połowy czerwca. Ale powinnam chyba zacząć od samego początku.
Mam na imię Julka i w październiku skończę 13 lat.Po wakacjach idę do 1 gimnazjum.  Interesuję się modą, wizażem i robieniem zdjęć. Postanowiłam założyć bloga, ponieważ chciałam z kimś dzielić się ,moimi przemyśleniami i pasją. Z początku było dosyć ciężko. Na mojego bloga nie wchodził nikt poza moją przyjaciółką, która nie chciała sprawić mi przykrości. Potem było już tylko lepiej. Na razie nie mam wielu obserwatorów. Z każdym postem ich przybywa. Jednak myślę ,że powinnam blogować. Chyba nieźle mi to wychodzi. Poza tym piszę opowiadania ,ale nigdzie ich nie publikuję. Wydaję mi się ,że mam talent. Zamierzam poświęcić temu całe moje  życie. Nie wiem czy wybierzesz mojego bloga, ale bardzo chciałabym żebyś przeczytała tego e-maila. Masz dużo obserwatorów i piszesz naprawdę wspaniałe posty. Lubię wchodzić ma Twojego bloga.
Chciałabym mieć więcej czytelników. To moje marzenie. Kiedy byłam młodsza pragnęłam być jak sławne blogerki i Youtuberki np. Lucyandlucy czy martadelinia221, jednak nie robiłam nic w tym kierunku. Marzyłam o nagrywaniu filmików i pisaniu postów ,ale bałam się reakcji ludzi. Teraz się zmieniłam. Jestem odważna. Bloguję. Będę kręcić filmiki. Nie teraz ,ale kiedyś na pewno. Realizuję się w tworzeniu postów. Kocham to.
Nie piszę do Ciebie aby opowiadać Ci łzawą historyjkę o tym jak to ciężko mi było zdobyć pierwszych obserwatorów.  Mam nadzieję ,że nie przerwiesz czytanie mojego e-maila w połowie, bo Cię zanudzi. Mam nadzieję, że zajrzysz na mojego bloga :)                                                                                                                                          Yulla z bloga http://mylifeyulla.blogspot.com/
 Cześć! Jestem Nicole z bloga http://nicolee-blogs.blogspot.com/. Mam 13 lat i mieszkam w Polsce. Interesuje się modą, tańcem, blogowaniem i projektowaniem wnętrz. Mój blog ma już ponad miesiąc. Jest on głównie o moim życiu, a także tematyce modowej, lecz ogólnie pisze tam o wszystkim.:) Miałam już kiedyś bloga, jednak różnił się od tego. W te wakacje naszła mnie chęć aby założyć dokładnie takiego bloga. To by było na tyle.:) Pozdrawiam Was i zachęcam do odwiedzania, obserwowania i komentowania mojego bloga.:)
Witam!
Chciałam bym zapisać się do "Akcji dla początkujących". Opiszę swój blog: http://ordinary-reality.blogspot.com/ . Mój blog jest o moim życiu i moich zainteresowaniach. Zawsze chciałam mieć swoje małe miejsce w sieci. Niestety, mało osób przyciąga moje zainteresowania. Moja koleżanka, która pisze posty tak, że dodaje do każdego zdania emotikonę, aż trudno się czyta! I ona ma ponad 100 obserwatorów. To jest mój cel i moje marzenie, żeby zdobyć chociaż 500 obserwatorów. Może ta akcja coś zdziała! :)
Pozdrawiam,
Ewka
 Salut! Jestem Victoria. Mam piętnaście, prawie szesnaście lat. Uwielbiam podróżować,  słuchać dobrej muzyki i czytać ciekawe książki. Zakochałam się w Paryżu i Ameryce Północnej. Jestem osobą szczerą, kreatywną i pomysłową. Cenię sobie oryginalność i nietuzinkowość. Interesuję się historią i sztuką.
Bloga założyłam niedawno, chociaż myślałam o tym od pewnego czasu. Chcę na nim pisać o tym co mnie interesuje, inspiruje i intryguje. Uważam, że to nowe doświadczenie, a doświadczenia kształtują człowieka. Od września rozpoczynam naukę w liceum o profilu dziennikarskim, więc blog pomoże mi się rozwijać. Lubię pisać i staram się to robić poprawnie, spójnie. Na moim blogu będziecie mogli znaleźć praktycznie wszystko, co przyjdzie mi w danym momencie na myśl. A tak ogólnie nazwać go można życiowym. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić z niego ciekawe miejsce, do którego będziecie wracać. To by było na tyle.
Pozdrawiam, Victoria :)
Cześć ;) Nazywam się Patrycja Zalewska , mam 15 lat i teraz idę do 3 klasy gimnazjum . Strasznie się tym denerwuje , że sobie nie poradzę ;/ . Prowadzę tego oto bloga http://p-zalewska.blogspot.com/ . Blog istnieje od 27 czerwca 2012 roku .Wiem, że może on nie jest aż taki początkujący , ale zawszę można spróbować . Moją pasją jest psychologia i blogowanie . Dzięki blogowi bardziej uwierzyłam w siebie wcześniej byłam bardzo skryta . Blog jest dla mnie wszystkim , nie mam pojęcia co by się stało gdybym go straciła chyba bym się załamała . Bardzo mi na nim zależy i chciałabym aby więcej osób go zobaczyło . Dziękuje i pozdrawiam , Patrycja

10 komentarzy:

  1. Świetne blogi wybrałas <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki post z pewnością zmotywuje początkujących blogerów do dalszej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jeszcze chyba nigdy nie zostałam tak wyróżniona :D Poziom szczęścia wzrasta ;d Dziękuję bardzo! Najbardziej żałuję, że przez najbliższy tydzień wybywam na wakacje a tutaj aż łapki świerzbią do dalszego pisania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne blogi, świetnie się zapowiadają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję !To dla mnie wiele znaczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za wyróżnienie ;*

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.