wtorek, 17 września 2013

Sztuka doceniania.

Cześć dziewczyny!
Pewnie nie raz narzekacie na swoje życie. Na to, że mieszkacie w takim a nie innym mieście, macie taką a nie inną rodzinę, macie takie a nie inne ciało, macie takie a nie inne włosy itp. itd. a czy myślicie nad tym, że wiele osób chciałoby mieszkać w Waszym mieście? mieć rodzinę? mieć taki sam kolor skóry? mieć takie same włosy? no właśnie. Zauważyłam, że my Polacy mamy tendencje do narzekania. Na wszystko i na wszystkich. Czasem kiedy ktoś powie Ci - " Masz ładne nogi. A ja mam takie grube i krótkie " skłoń tą osobę do refleksji. "  Dziękuję. Ale pomyśl ile osób ich nie ma a tak bardzo chciało by je posiadać ". Czasem możemy sobie pomarudzić na siebie, życie, ludzi ale powinniśmy zastanowić się  nad głębszym sensem naszych słów, myśli bo wiele osób na świecie nam zazdrości, że mamy coś co dla nas jest normalne a dla nich to abstrakcja.
Kiedy Wy siedzicie sobie w szkole ja się lenię przed laptopem i oglądam Prawo Agaty. Niestety jutro razem z Wami będę siedziała w szkolnej ławce, notowała ważne informacje oraz denerwowała się, że nic nie rozumiem z tej matematyki :< za oknem już jesień. To oznacza czas na czytanie książek z ciepłą herbatką pod kocykiem i oczywiście unoszącym się pięknym aromatem ze świeczek. A Wy lubicie tą porę roku?
Jesień 2012 w moim obiektywie.

Jeśli oglądacie The Voice of Poland to pewnie kojarzycie śliczną rudo włosom  Maie o pięknym głosie.
Jeśli spodobał się Wam jej występ zagłosujcie na nią klik - zagłosuj z góry dziękuję.
Więc o niej możecie dowiedzieć się TU
                                                     TU

35 komentarzy:

  1. Bardzo podobał mi się jej występ. :D
    Prawdziwa notka. masz rację, za dużo narzekamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mamy dużą tendencję do narzekania ;] jak to Polacy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafimy docenić tego co mamy, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wpis, taki refleksyjny ;) nienawidzę jesieni :<,zawsze o tej porze roku dopada mnie "jesienna depresja"mimo , że co roku próbuję to przezwyciężyć, TVOP nie oglądam, ale często na YT znajduję właśnie świetne wykonania ;) pozdrawiam

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci białych michałków :P
    Ja wiem, że mam stosunkowo dobre życie i nie narzekam. Znam swoje plusy i minusy ciała i nad nimi pracuję. Nikomu nie zazdroszczę, bo wiem, że wystarczy trochę wysiłku i też to zdobędę. Bo jeśli inni mogą, to czemu ja niby nie? :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze masz racje teraz dzięki tobie se uświadomiłam wszystko - bardzo dziękujee

    +zapraszam do mnie : http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda, Polacy lubią narzekać. Ja osobiście doceniam i moje życie i rodzinę, jeśli chodzi o np. wygląd jest znacznie trudniej, no ale...
    Jeśli chodzi o jesień, to sama nie wiem czy lubię tę porę roku, co prawda u mnie jest łagodna i jeszcze da się przeżyć. Za to zimy nienawidzę xD Chętnie bym się przeprowadziła gdzieś, gdzie cały rok jest ciepło.

    Pozdrawiam, bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ;D
    + obserwuje ;*
    http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post! Też uważam że Placy lubią narzekać :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam, ślicznie śpiewała ta dziewczyna <3
    Ja lubię tą porę roku, właśnie za to co ty. Najgorzej jak pada, a ja muszę gdzieś wyjść :)
    Faktycznie, często narzekamy i staram się to robić rzadziej, ale nie zawsze wychodzi.
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jak ta dziewczyna ślicznie śpiewa! Oczywiście że zagłosowałam!To pierwsze zdjęcie świetna (masz cuuuuuudne włosy!!!!).
    A tak w ogóle z tej strony Lilou kiedyś prowadziłam bloga theigasworld.blogspot.com, ale go usunęłam i mam nowego. Chcesz wiedzieć dlaczego? Zajrzyj:
    http://lilou-lilouuu.blogspot.com/
    Trzymaj się!
    Lilou♥

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świętą rację co do tego niedoceniania, ale docienia się to wszystko jak się straci. dla mnie rodzina jest najważniejsza. kocham i akceptuje. choćbym chciała tak na miesiąc do Polski to nie mam wyboru muszę tutaj siedziec :/

    OdpowiedzUsuń
  13. omomomon<3

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Milka takiej jescze nie jadłam xD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zagłosowałabym na Maię, bo nie ukrywam, ale podobał mi się jej występ ;)) Lecz z ostatniego odcinka VOP mam inną faworytkę, której niestety nie udało się przejść do kolejnego etapu... :( Jest nią Estera Wrona ♥ Estera brała udział w 2. edycji BnG, była w drużynie Moniki Kuszyńskiej :))))))) ♥ ♥
    [taka tam promocja Esterki :P xD]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tu się odchudzam a tu takie pyszności na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog ; D

    Zapraszam do mnie http://weraniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dużo narzekam, ale bardziej na takie błahostki ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tę porę roku. :D

    A co do marudzenia i narzekania na wszystko ja niestety nie umiem z tego jakoś zrezygnować, jestem taka, że wiecznie coś mi nie pasuje coś mi się nie podoba i wszystko bym chciała w sobie zmienić, niestety.. :D

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham jesień :3
    Tak dużo osób narzeka niektórzy nie mają kończyn i by woleli mieć grube krótkie nogi niż w ogóle ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post . To prawda ze bardzo często na siebie narzekamy a kto inny nam "zazdrości " tego co mamy mimo że my tego nie doceniamy
    KOCHAM JESIEŃ *--*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post, moja uwagę przykuła również czekolada Milka której nie jadłam w tym wydaniu ;D

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  23. mam bardzo ładne loki :3
    http://l0veeolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post. :)
    Ależ słodkości. :P
    bardzo podoba mi się głos tej dziewczyny. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową cześć.
    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/
    http://dontbelievehe.blogspot.com/
    http://closeinymyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Michałki! :3 uwielbiam białe :)
    I tak, lubię tą porę roku :)

    bithappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne włosy + ale pyszności ;) mniammm
    http://lucja-d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta dziewczyna ma talent ^^ Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniam michałki ;/
    Bardzo podoba mi się głoss tej dziewczyny :)

    ZAPRASZA DO MNIE
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże *.* dziewczyna ma cudowny głos *.*

    ________________________________________________
    Staram się o współpracę z sheinside, chciałabym poprosić o kliknięcie w ich baner , z góry dziękuję - http://insignificantbaby.blogspot.com/2013/09/must-have-sheinside-jesienzima.html

    OdpowiedzUsuń
  30. żygać mi się chcę, jak słyszę tę historię o byciu beznadziejnym i braku sensu życia. a to, że tyle dziewczyn ma komleksy to tylko i wyłącznie wina otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post :) Super fotka. Ta dziewczyna przepięknie śpiewa <3

    OdpowiedzUsuń
  32. nie słyszałam tej dziewczyny, ale teraz już na nią zagłosuję :D!
    dajanka-a.blogspot.com
    Zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.