niedziela, 8 września 2013

Współpraca - La Victoire

Hej! Ten post piszę ja Wiktoria z bloga który być może już odwiedziłyście ponieważ baner znajduje się w prawej kolumnie na tym blogu :)
Interesuję się fotografią, modą, podróżami oraz aktorstwem. Z modą planuję swoją przyszłość a prowadzenie bloga pomaga mi nabrać doświadczenia...
 Na moim blogu każdy znajdzie coś dla siebie od inspirujących zdjęć zrobionych przeze mnie:
 Po outfity w różnych stylach, dlatego że nie mam określonego stylu ubieram się w to co mi się podoba. Nie kieruję się trendami i nie boję się opinii publicznej:
 Znajdziecie tam też przede wszystkim dużo moich zdjęć, które sama wykonuję:
znajdziesz tam również nowości, w mojej szafie:
Zawsze pierwsi jesteście poinformowani o moich zmianach w wyglądzie :)
oglądacie zdjęcia z wakacji:
Pojawiają się także posty tematyczne oraz konkursy. Jeden z nich właśnie się zakończył :) Posty pojawiają się średnio co drugi dzień, czasami nawet częściej...Staram się aby mój blog był kolorowy, estetyczny i żeby każdy czytelnik z niecierpliwością oczekiwał na kolejnego posta. Aby każdy kto tam wejdzie został na dłużej. Żeby był to twój ulubiony blog i wyłączając go żebyś miał/a głowę pełną inspiracji...
Serdecznie zapraszam cię na mojego bloga bo to dopiero przedsmak tego co tu zobaczyłaś/eś!
http://lavictoireme.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawilas :-)
    Obserwuje cię <3

    ----------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog i zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia choć musimy przyznać szczerze że te różowe końcówki kojarzą nam się że malowałaś płot i przez przypadek zamoczyłaś w farbie włosy :D Bez urazy ale takie pierwsze wrażenie . Co do bloga to bardzo fajny :D
    Zapraszamy do nas:)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :) serio? nie słyszałam jeszcze takiego zdania :p

      Usuń
  4. o jaa... ale boskie zdjęcia robisz <3 naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) udanej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne *.*

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane zdjęciaa :>

    juliee-juli2001.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
  8. heeej, świetny blog. obserwuje.
    Twoj, czyli autorko posta tez obserwuje!

    http://thenotebookandapen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.