sobota, 12 października 2013

Kartka z pamiętnika #12

Cześć Moje Drogie!
Kiedy rano otworzyłam oczy przeszła przez mój umysł myśl nad napisaniem czegoś dla Was. Wiem, że od wtorku nie będę miała czasu. Jeszcze wczoraj było cieplutko, kolorowe liście mieniły się w promykach słońca a dzisiaj? odsuwając roletę zobaczyłam czystą aurę jesienni. Szarość. Jesień jest jedną z piękniejszych pór roku. Właśnie w niej znajduję czas dla siebie. Książka, ciepła herbatka i obowiązkowo kocyk. Mam taką cichą nadzieję, że uda mi się zrealizować plany książkowe. Jesień to przede wszystkim czas na refleksje. Czy Wy też tak macie? bardzo często dywaguję na jakiś temat. Rozkmin nigdy  za wiele. Tak się zastanawiam nad następnym postem. Dawno nie było czegoś kosmetycznego. Może spóźnieni ulubieńcy?
Dajcie mi znać na jakie posty macie ochotę.

36 komentarzy:

  1. Brrrr ja nienawidzę jesieni... Mam pare dobrych sposobów na taką handrę. Zapraszam http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 1 bardzo fajne zdjecia. :)
    Ja też tam mam, ze jesienią często napadają mnie różne refleksje. :) Lubię je nawet zapisywać.:)
    PS. Ciężko się doczytać z tej żółtej małej czcionki. :*
    Obserwuję.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda jest właśnie zupełnie inna. Cały czas świeci słoneczko, niebo jest praktycznie bezchmurne, jest cieplutko. :) Oby było tak jak najdłużej !

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też szaro i deszczowo, a jeszcze wczoraj było tak pięknie, czego dowodem są zdjęcia w ostatnim poście na moim blogu :)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze 2 dni temu u mnie była piękna jesień, błyszczące liście w świetle słońca, lekkie powiewy wiatru, a teraz? mgła, szaro i deszczowo.. W takie dni uwielbiam usiąść z herbatką pod kocem, obejrzeć jakiś dobry film i powspominać, pomyśleć.
    Post kosmetyczny byłby świetny ;)
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia . Oj tak wczoraj było cieplutko , ale dzisiaj jest też okej , więc wybieram się na zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam to uczucie, pozdrawiam.
    Obserwuję, jak Ci się spodoba u mnie, to też zaobserwuj ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Jesień uwielbiam za kolorowe liście, kocyk i książki!
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże! Dziewczyno jakie Ty masz długie nogi :O

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia
    obserwujemy ?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodaj ulubieńców to z pewnością tutaj wpadniemy ;)) Śliczne zdjęcia. Zaobserwowałyśmy Cię i czekamy na następny post ! Zapraszamy do nas na nowy wpis www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ! ; )

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z chęcią poczytałabym coś o DIY :)
    super blog ;) wpadam tu od jakiegoś czasu :)
    wszystkich którzy chcą schudnąc zapraszam na http://workouttogether.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie poczytam o ulubieńcach :)
    Super fotki.
    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. na dobrą książkę zawsze trzeba znaleźć czas :D super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam lubię jesień ♥
    Świetne zdjęcia ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie widać jesień i to taką ładną jesień :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak jesień, to czas refleksji, nie lubię, gdy pada jesienią, ale gdy nie ma deszczu jesień jest całkiem przyjemna, no i gdyby nie szkoła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Może napisz jakie książki chcesz przeczytać ? Chętnie bym zobaczyła i może skorzystała z jakiejś twojej książki ^^
    Fajne zdjęcia <3
    littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne fotki
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie herbatka i kocyk ale bez ksiazki :P
    Zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja sobie wole pooglądać jakieś filmy zamiast czytac książkę, no ale każdy lubi co innego :))
    zapraszam - myownlittlewooorld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia ; )

    Zapraszam do mnie ; 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajniutkie zdjęcia :)
    http://lucja-d.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie słońce, zaledwie tydzień temu już wyciągało się swetry i bluzy, a teraz znów chodzę w krótkim rękawku xD Jesień, czyli okres przedzimowej deprechy xD

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, śliczne zdjęcia :)

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jesień? - nie cierpię ^^ i chyba już nigdy nie polubię :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do udziału w konkursie fotograficznym :)
    http://catchysue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście lubię jesień. :)
    Jesień kojarzy i się właśnie z ciepłą herbatką, książka i kocykiem - idealny wieczór ^^
    Dobry pomysł z tym postem :d Czekam na niego.
    Jeśli chcesz możesz również zrobić post pt. Must Have lub coś w tym stylu :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia i stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znoszę jesieni ;c
    Dawno mnie tu nie było :o

    OdpowiedzUsuń
  32. śliiiczna! Rewelacja !
    Mój blog jest nowy, może zaobserwujesz i lajkniesz na fanpage? Odwdzięczę się tym samym!Wybacz za spam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.