czwartek, 10 października 2013

Wytrwałość!

Cześć Moje Kochane!
Od czasu rozpoczęcia szkoły mój czas płynie nie ubłaganie. Codziennie pełno nauki, zadań i prac poza szkolnych. W każdy dzień uświadamiam sobie jaka głupia byłam kiedy narzekałam na gimnazjum. Na, że tak powiem " naukę ". Niestety ten etap został zamknięty i żyję w biegu nowego, zwariowanego etapu. 
Jest ciężko. Nie będę koloryzować rzeczywistości. O dobre oceny trzeba walczyć, stoczyć walkę z samym sobą. Połowa mojej wspaniałej klasy liczy na przetrwanie pierwszego semestru, roku. Mam nadzieję, że posiadamy cechę wytrwałości i damy radę. Pewnie większość z Was ma takie same odczucia jak ja. Więc zostaje mi życzyć Wam wytrwania tego trudnego roku.
Co do bloga to postaram się jak najczęściej publikować posty. W najbliższym czasie zmieni się również wygląd bloga. Jeśli któraś z Was chciałabym ze mną nawiązać współpracę to śmiało piszcie na mojego e-maila - jbougiedor@gmail.com.
Do następnego!

29 komentarzy:

  1. Życze Ci w takim razie wytrwałosci i chęci do nauki:) Wnioskuję, ze jesteś z pierwszej klasie szkoły sredniej? Uwierz, że w klasie maturalniej jest 10 x gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zdaję sobie z tego sprawę. Ale jeśli tak wiele osób daje radę to ja też :)

      Usuń
  2. Dałaś mi motywacji do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;p

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam wgl motywacji, jestem strasznie leniwa a w szkole nie jest tak łatwo. Trzeba się uczyć a ja jak zwykle mam ochotę wszystko olać. Nie jestem wytrwałą osobą. Życzę ci powodzenia i wytrwania tego roku i następnych :)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie : )
    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole na szczęście nie jest tak tragicznie, dosyć mało nauki jak na razie no i ogólnie jest ok. Ale pamiętam jak było w 1 LO zanim zmieniłam szkołę... i doskonale wiem, jak się czujesz XD Powodzenia życzę i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie jakoś radzę , ale zobaczymy jak długo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja często narzekam, a jestem w drugiej gimnazjum, więc ja już widzę ile ty masz nauki i co ty masz powiedzieć :C Współczuję, ale poradzisz sobie jakoś :) Obserwuję, wchodzę na twojego bloga od pewnego czasu i jestem w stu procentach pewna że jest świetny, więc nie mam innego wyboru jak zaobserwować :)
    Oglądałam twoje portfolio - strasznie ładne zdjęcia robisz <3
    Jestem ciekawa zmian w wyglądzie :)
    littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi się cieplutko zrobiło. Dziękuję :*

      Usuń
  9. Taaa. Wytrwałośc i nauka. ;D skąd ja znam to połączenie ? ;D

    zajrzyj do mnie w wolnej chwili www.wewnetrzna.blogspot.com ;)) a jak ci się spodoba, to zaobserwuj ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. ten blog jest naprawdę świetny !:)
    moze obserwujemy?
    co Ty na to?:) http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę powodzenia w nauce,wiem sama jak ciężko jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę, dużo osób w Ciebie wierzy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w gimnazjum, ale też mam sporo zadań domowych, prac, sprawdzianów, czy kartkówek :/
    Życzę Ci żebyś wytrwała ten cały rok szkolny i skończyła z czerwonym paskiem na świadectwie :3
    Powodzenia i wytrwałości - trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczęście i nieszczęście jestem teraz ten ostatni rok w gim. Ahh te testy. Ale nie jest aż tak źle! Życzę Ci wytrwałości w liceum :)
    Fajny blog.

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak gimnazjum. Musimy przetrwać te trudność. + dzięki za odwiedziny i miły komentarz.

    http://ilikeiting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wytrwałości życzę, bo wiem jak jest ciężko. :/
    Ale głowa do góry, wakacje coraz bliżej! :D
    Fajne zdjęcie. <3
    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgodze się z Toba w 1000 %

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    Nominowałam cie do TVB

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie to zdjęcie przerobiłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  20. jeeeju współczuje ci urwania głowy, ja na szczęście jeszcze nie mam aż tak strasznie dużo nauki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog ! zapraszam do mnie jesli ci sie spodoba plis zaobserwuj :** http://la-zania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.