poniedziałek, 18 listopada 2013

5 kosmetyków najlepszych na jesień.

Cześć dziewczyny!
Z racji tego, że w ostatnim czasie na blogu pojawiały się posty z serii " Zagubieni " postanowiłam dać Wam ' odsapnąć '. Dzisiaj pokażę Wam pięć produktów które niesamowicie sobie cenię.
 Puma flowing ok.40 zł.
Niesamowity delikatny dziewczęcy zapach. Rewelacyjny na okres jesienno - zimowy.
 Farmona masło do ciała szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem koszt ok.13 zł.
Genialny zapach na tą porę roku. Pachnie dokładnie jak szarlotka!
 Rimmel match perfection koszt - ?
Lubię go za jego delikatność. Nadaje bardzo naturalnych kontur.
 MaXFactor koszt ok.30zł.
Nadaje rzęsą pogrubienia i wydłużenia.
Ziaja lekka formuła ok. 10zł.
Używam go jako krem do rąk. Tak, sprawdza się na prawdę świetnie. Ręce są niesamowicie gładkie, miękkie.
A jakie są Wasze ulubione produkty na jesień/ zimę?
Co powinnam wypróbować?

36 komentarzy:

  1. Ten perfum z pumy posiada moja mama, i jest świetny!


    Zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten krem do rąk ;) Musze wyprubowac ta maskarę ♥

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk to chyba podstawa, ale nie lubię tych oliwkowych. Świetny post, z pewnością przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem do rąk to używam z Oriflem , albo Nivea <3
    Może skuszę się na ten perfum ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super post <3
    kremik do rąk to podstawa :)
    buziaki ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuje pomadkę albo błyszczyk, bo kurcze na mróz to ciężko bez nich ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki farmony. Zawsze bosko pachną. Ostatnio miałam taki krem tutti frutti, który pachniał tak cudownie! ;)
    Wierzę, że masło faktycznie pachnie jak szarlotka :)

    Pozdrawiam,
    Ara ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ziaja i szarlotkowe masło do ciała jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło do ciała mam cynamonowe *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dłuższego czasu poszukiwałam peelingu do rąk i nigdzie nie mogłam znaleźć. W ostatnim czasie byłam zdecydowana kupić w zamian cukrowy peeling do ciała, ale jednak tydzień temu w POLO natknęłam się na fantastyczny zestaw z firmy Cztery Pory Roku idealny dla moich suchych rąk: zimowy krem do rąk regenerujący i zimowy peeling do rąk regenerujący :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog. Miło się go czyta :)
    Pytałaś czy obserwujemy. No pewnie :] Ja już.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog : ) Super post ;d

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki, ja na jesień szczególnie często używam kremy i pomadki by ochronić skóre przed zimnem !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/
    Świetny blog, obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama ma ten krem z Ziaji :) Hm, moje ulubione produkty na jesień/zimę? W sumie raczej nie mam, nie stosuję zbyt wielu kosmetyków, no, może maskara z essence "Big Lashes" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kosmetyki! Podoba mi się ten perfum! :D

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    tez lubie ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz polubiłam krem z Mixy, ale lubię tez sprawdzone balsamy/kremy z Neutrogeny oraz pomadkę ochronną do ust z AA (classic). A to masło mnie bardzo ciekawi, bo musi pachnieć nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post naprawdę mi się podoba :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze poszukać w sklepach owe masło do ciała,bo pewnie pięknie pachnie :) Ja mam oczywiście swoje ulubione kosmetyki, ale to niezależnie od pory roku :)
    obserwuję :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem NIVEA wygładzająco-odżywczy. MEGA! Najlepszy. ^^ Tylko po nim mam tak gładkie ręce. Naprawdę polecam!
    Obserwujemy? ;3

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. maskary używam :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominuję Cię do Libster Blog Award.
    zobacz więcej --> http://olivia-bloguje.blogspot.com/2013/11/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. szarlotkowe masło do ciała ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo mam masło do ciała z tej firmy o zapachu pistacji i czekolady, mają cudowne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. heh, jutro właśnie się ufarbuję :) Obserwuję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja juz obserwuje teraz ty ^^

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej,proponowałaś mi wspólną obserwację :) Ja już teraz twoja kolej :33

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam perfumy c-thru <3 są cudowne i je bardzo polecam, pewnie nie długo pojawią się zestawy kosmetyków czy perfum, wiec taki zestaw tych perfum moim zdaniem to świetny prezent dla siebie czy kogoś ;>

    + jak chcesz to wpadnij do mnie :)
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com
    Pozdrawiam
    J

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.