sobota, 30 listopada 2013

Tag : Za co kocham zimę?

Cześć dziewczyny!
Dziś przychodzę do Was z tagiem który po nie kąd wdziera się w nasze życie. Jedni uwielbiają zimę drudzy jej nienawidzą. Ja jednak należę do grupy zwolenników zimy. Chcesz dowiedzieć się dlaczego? czytaj dalej.
 ~ Zima to czas refleksji. Mamy dużo czasu by rozmyślać nad sobą, życiem, światem.
~ Nauka cierpliwości. Kiedy w kalendarzu stuknie pierwszy grudzień większość ludzi nie może doczekać się już świąt, przystrajania domu, czasu spędzonego z rodziną, śniegu.
~ Jednoczenie rodzin.
~ Wszędzie unoszący się aromat potraw, świeczek, pomarańczy. 
~ Przepyszne jedzenie.
~ Długie wieczory.
~ Idealne wieczory z herbatą i książką.
~ Biel na drogach, drzewach.
~ Zakończenie pierwszego semestru.
~ Kolorowe, migoczące miasta. 
Bardzo chciałabym podziękować Wam wszystkim za miłe, szczere komentarze pod ostatnim postem a także za przekroczoną liczbę czterystu obserwatorów. Dziękuję, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że nie zawiedziecie się na moim blogu.
-  Post o tej samej tematyce znajdziecie u Agnieszki - > http://littleworldnessy.blogspot.com/
- Wszystkie zdjęcie pochodzą ze strony we heart it znajdziecie je Tu

25 komentarzy:

  1. Z tym stuknięciem pierwszego grudnia się zgadzam. : )

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. za to samo lubię zimę, ale jest też jej dużo minusów :p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie nawidze zimy

    http://itsdosiababy.blogspot.com/
    U mnie giveaway z Oasap ! do wygrania 50$ i 30$ do wydania w ich sklepie
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna notka :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, przepyszne jedzenie haha :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biel na drogach jest piękna ♥

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na post. :) ja wolę lato, ale zima też ma w sobie wiele kochanego.

    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner Sheinside na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednoczenie rodzin i śpiewa nie kolęd , ooo tak :3
    Nie mogę doczekać się już świąt :D
    Piękne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlugie wieczory przy gorącym kako albo herbatce to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję obiema rękami pod tym postem w pełni zgadzając się z każdym powodem oczekiwania grudnia ♥ :))))))))))) Dziś w radiu ZET jakoś koło 13:50 usłyszałam pierwszą świąteczną piosenkę - "Driving home for Christmas" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima nie jest taka zła, ale mogłaby być cieplejsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham zimę,ze względu na ten klimat zimowy i sweterki <3 Kocham je :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nam zima kojarzy się ze świętami nowym rokiem sylwestrem i feriami zimowymi :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam dodać jakiś kreatywny, produktywny, mądry komentarz, ale nic dodać, nic ująć. W 1000% się z Tobą zgadzam :D
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie ~rybkaolka.blogspot.com i wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam wolę wakacje, nienawidzę zimna, chociaż to dopiero początki :( No oczywiście grudzień ma swoje plusy, jak ferie, żarcie w Wigilię czy prezenty, ale... jednak moje serce należy do lata <3

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja za to nienawidzę zimy :/
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do.mnie , buziaki :)
    Olczyy.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemka!
    Twój blog, jest nadzwyczajny i niespotykany! Nie wiem jak ty to robisz, ale piszesz tak ciekawie! Jestem bardzo wybredna w czytaniu blogów, ponieważ czytam tylko te nadzwyczajne, a twój taki jest! Bardzo lubię go czytać i myślę, że dopóki będziesz go pisać ja będe go gytała
    Bardz, ale to bardzo zależy mi abyś zobaczyła mój, to nie jest tak,że chcę ci się podlizać, ale jesteś dla mnie tak wielkim autorytetem, że naprawdę błagam cię żebyś zobaczyła mój blog!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tu uroczo... Kurczę. Jeste kolejną osobą, która ma post właśnie o identycznym temacie. Teraz siezaczynam zastanawiać czy nie zrobic tego samego. Poza tym fajnie tu i ciekawie. Nie tylko monotonne zdjęcia czy co u ciebie. Postaram sie wpadać częściej. xo xo Isabelle
    http://variety-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, ile ty pozytywów znalazłaś w zimie, aż po takim poście sama ją polubiłam <33.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, ja to był była bardziej przychylna do zrobienia taku, za co nienawidzę zimy ;/
    Może dodałabyś link mojego bloga u siebie? To dla mnie bardzo ważne!
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogólnie lubię zimę, tylko że jestem zmarźluchem ;d

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.