środa, 13 listopada 2013

Zagubieni #3



" Kiedy powiem sobie dość. A ja wiem, że to już nie długo. "
Kiedy cały świat rozsypuje się na małe kawałeczki, kiedy nic nie ma sensu, kiedy cierpienie przeważa, kiedy winna gryzie sumienie. Pragniemy odejść, zamknąć jakiś trudny rozdział. Uciekamy od bliskich, szkoły, otoczenia, zamykamy się w czterech kontach i czekamy na dalszy przebieg zdarzeń. A przyjaciele, rodzina? mimo nieustannych naszych próśb by dali nam spokój, są. Walczą o nas chodź my już dawno się poddaliśmy. Są niczym Anioły chroniące nas na ziemi.
" Każdy ma swojego anioła. Każdy ma i będzie go miał. "

27 komentarzy:

  1. Anioły, pięknie to ujęłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity post. ^^
    To są Twoje słowa ?

    choocomilk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to napisałaś :*

    Buźka :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to napisałaś. Gratuluje talentu do pisania *.*

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie napisane:D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam takich aniołów . Wspierają mnie mimo , że mówię aby dali mi święty spokój w mojej trudnej sytuacji . Pięknie to napisałaś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioły są gburowate, tylko ludzie przestawiają je jako dobre istoty. ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjaciele i rodzina to najlepsze co mamy to fakt ;)
    szkoda ze rzadko kiedy potrafimy to docenić.
    buziaki ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rodzina to coś, o czym wiele ludzi zapomina, ignoruje przez wiele lat, miesięcy, a potem okazuje się, że tylko oni są w stanie Cię pocieszyć, przyjść, wysłuchać i zostać z Tobą. Dlatego trzeba o nich dbać i doceniać :) Koniecznie :)

    Pozdrawiam,
    Ara - 3blackcrowns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to napisałaś! Bardzo mi się podoba. Myślę, że każdy z nas ma w życiu taki okres, a potem jest już lepiej. Żeby zacząć przyszłość, trzeba zakończyć przeszłość. Jeśli rozumiesz co mam na myśli. Świetny blog! Może wspomnisz coś o moim, to dla mnie bardzo ważne.
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no to jestem ciekawa gdzie jest mój anioł

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to ujęłaś. Rodzina to na prawdę najlepsze co człowiek ma w życiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie to ujęłaś, rodzina jest najwazniejsza =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post :-) Podobają mi się wszystkie Twoje posty z serii "Zagubieni"

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog :) zaglądam tu regularnie już jakiś czas i bardzo mi się podoba :) oczywiście zostaję na dłużej i zapraszam do siebie + klikniesz w 3 linki zawarte w ostatnim poście, to dla nas bardzo ważne, oczywiście sie odwdzięczymy :) luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post <3 Super to ujęłaś : )

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post :)
    Obserwujemy?
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rodzina jest bardzo ważna :)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie napisane.
    poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. To zależy jaką mamy rodzinę i jakich przyjaciół, o ile ich w ogóle mamy. Niektórzy ludzie jednak są zdani jedynie na siebie, dlatego Ci z nas, którzy mamy wsparcie w rodzinie, powinniśmy być wdzięczni losowi. Czasem potrafimy tak dobrze ukrywać w sobie emocje, że nikt nie zauważy, że coś z nami jest nie tak.W każdym razie bardzo ładnie napisane słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham pume ! *-*

    ag-agaa.blogspot.com---obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. puma <3
    obserwacja za obserwację ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    będzie mi miło jakbyś polubiła : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214

    OdpowiedzUsuń
  23. miło czyta się twojego bloga! :* odwaliłaś kawał dobrej roboty :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też wierzę w to że każdy ma swojego anioła stróża.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dzięki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.