niedziela, 3 listopada 2013

Zagubieni #1

Czy Wy też czujecie się najzwyczajniej w świecie zagubieni? nasza szara rzeczywistość jest przygnębiająca. Świat, ludzie wymagają od nas tak wiele a w zamian dają tak mało. Nie jesteś szczupła? nie masz idealnych włosów? zgiń. Nie jesteś sportsmenką bardziej wolisz prace umysłowe? zgiń. Nie radzisz sobie z otaczającym Cię światem? zgiń. Nie masz bogatych rodziców? zgiń. Nosisz nie modne ciuchy? zgiń. Nie malujesz się? zgiń. Nosisz okulary? zgiń. Serio? dlaczego kiedy ktoś jest inny odstaje od przyjętych manier uważa się go za dziwaka? to jest chore. Przyglądam się osobą z gimnazjum, liceum wszędzie działa ta sama taktyka. A gdzie środek człowieka? a no tak w dzisiejszych czasach liczą się tylko pieniądze. Czy Wy też dostrzegacie te " zagubienia "? Może jesteście ofiarami? Jedno jest pewne. Zastanawiajcie się kiedy odrzucacie kogoś bo nie wygląda jak Wy albo jest w czymś od Was lepszy.

29 komentarzy:

  1. Tak.. To duży problem w dzisiejszych czasach. Ja jednak jestem sobą, nie zamierzam nikogo udawać, nie przejmuję się opinią innych, bo mam swój pomysł na siebie, a nie tylko wygląd i pustkę w głowie. Jednemu moja osobowość pasuje, drugiemu nie - no cóż nic na to nie poradzę. Moda przemija, styl pozostaje ~ Coco Chanel
    Śliczny design! Wydajesz się być mądrą i "normalną" dziewczyną w odróżnieniu od tej dzisiejszej gimbazy..

    Buziaki :*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre słowa : c

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa, piszesz bardzo dojrzale :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuj sama coś zmienić działaj ;)
    gimnazjum ogólnie niszczy człowieka - rządzi się swoimi prawami. W liceum już się tego nie spotyka - żyje w małym mieście, nie wiem jak sprawa wygląda gdzieś indziej.
    niuntis.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w moim liceum prawa rządzą się tym samym.

      Usuń
  5. Tak bardzo często czuję sie zagubiona, jak taki element nie pasujący do reszty układanki, jak nie z tego świata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem czuję się taka zagubiona, dlatego staram się być miła dla innych i nikogo nie odrzucać. :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak mówisz teraz liczy się kasa . Ja tam traktuję każdego po równo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. To smutne, że większość nastolatków właśnie tak spostrzega świat :-(

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety teraz tak ten świat funkcjonuje, ale można jeszcze spotkać wiele osób, którzy podobnie patrzą na świat jak my :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Często miewam takie uczucie..

    OdpowiedzUsuń
  11. XXI wiek obfituje w takie zagubienia. To smutne , że ludzie robią się tacy płytcy i nie dostrzegają najważniejszych wartości w drugim człowieku. Przez takie traktowanie wielu ludzi gubi później samych siebie, gdyż chce się uwarunkować do "norm" i ginie w tłumie. A to właśnie ta inność powoduje, że człowiek staje się wyjątkowy :) Bardzo mądre spostrzeżenia :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko zależy od otoczenia i naszego podejścia do niego. Owszem, ludzie w szkole są "wymagający" (choć według mnie prawidłowe słowo to raczej "puści" czy "płytcy") ale nie wszyscy patrzą na to, ile masz, co masz, jak masz. Zależy na kogo trafisz, a jeśli ktokolwiek zarzuci Ci to czy tamto - na pewno nie jest wart Twojej uwagi :) Grunt to się nie przejmować według mnie. Tak czy siak szkołę skończymy, ludzie zawsze przychodzą i odchodzą, a szkoda powinno nam być jedynie ludzi bez charakteru, ponieważ to jest główny czynnik, którym powinniśmy się szczycić. No i rozum. Co im dadzą te swagi, yola itp. skoro za bodajże 5 lat nikt nie będzie pamiętać o tym, jakim "celebrytą" był w szkole, w pracy, w obecnym otoczeniu?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to co napisałam to nie jest przykład na mnie samej... :)

      Usuń
  13. Ciekawy post!
    Obserwujemy? ja już
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem też czuję się zagubiona...
    Dodaje do obserwowanych! :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. TO prawda, też się czasem czuje zagubiona :cc
    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście nie wszyscy ludzie tacy są. Chyba...

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny blog ;) Zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uroczy wygląd , cudny blog, fajny post, kocham to czytać <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    obserwuję?

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że własnie XXI wiek niestety jest taki że ludzie sa tacy płytcy naszczęście istnieją jeszcze jakieś wyjątki..
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście że czuje się zagubiona... Przeraża mnie dzisiejszy świat...Napisałam o tym wczoraj post, fajnie że ktoś myśli podobnie ;)

    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde. Zginęłam. I to ile razy :D
    Ja się tym nie przejmuję. Ludzie to ludzie. Mam ich, za przeproszeniem, w dupie.
    Tyle na ten temat.
    Ciekawy post :)
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie ~ rybkaolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale tutaj ładnie!

    obserwujemy?
    http://mali-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniały blog! jesteś ciekawą osobą. obserwujemy? zaobserwuj, a odwdzięczę się w 100%. bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka! Niedawno zaproponowałaś mi obserwację za obserwację :D na:

    http://areyouremember.blogspot.com/2013/11/co-u-jadzi.html#comment-form

    już zaobserwowałam, teraz twoja kolej :)

    Przy okzaji zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.