piątek, 13 grudnia 2013

Tag : Świąteczny!

Cześć dziewczyny!
Za oknem słoneczna mroźna zima. Jednak brakuje mi białego puchu. Strasznie nad tym ubolewam. Według prognoz w moim mieście nie będzie śniegu na święta. Dla pocieszenia razem z Agnieszką postanowiłyśmy napisać świąteczny tag.
. 1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Zazwyczaj tydzień przed świętami.
2. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
Sztuczna choinka w barwach złoto - czerwonych.
3. Jak wygląda twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Jak najbardziej utrzymuję go w klimacie świątecznym. Świeczki, lampki na łóżku, naklejki na oknach? to jest to.
Daydreaming♥ | via Tumblr
4. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
Jak co roku masę prezentów dla całej rodzinki.
5. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?Nie mam żadnego. U mnie w domu święta spędza się rozmawiając, kolędując a nie oglądając telewizor.
6. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Według mnie uszek oraz krokietów.
♥ DREAMER ♥ | via Tumblr
7. Czy kupujesz rodzinie prezenty?
Nie. Moja rodzina uważa, że jeśli nie pracuje to nie kupuje.
8. Jak wygląda twój dzień i twojej rodziny 24 grudnia?
Budząc się rano zazwyczaj przyswajam myśl, że to już Wigilia. Wychodzę z pokoju i czuje w powietrzu unoszące się różnorodne zapachy potraw. Szykuję się i wychodzę po chleb. Wracam do domu pomagam mamie. Ozdabiam goździkami pomarańcze. Ubieram się i czekam na całą rodzinę i wieczerze.
9. Ulubiony świąteczny kolor?
Nie jestem w stanie wybrać dwóch. Zdecydowanie złoty i czerwony.

Winter | via Tumblr 
 10. Otwierasz prezenty rano, czy w Wigilię?
Oczywiście w Wigilię.
11. Ulubione świąteczne jedzenie?Aż ślinka cieknie na samą myśl. Uszka i krokiety.
12. Święta spędzasz w domu czy po za nim?
W tym roku Wigilię w domu. Pierwszy dzień oraz drugi po za nim.

~
Pytania - Daga

20 komentarzy:

  1. Świetny tag ! :)

    U mnie nowa notka,zapraszam :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi cudowne. Fajnie, że masz taką rodzinę. Doceniaj to.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny Tag ! Też brakuje mi śniegu :c

    Klikniesz u mnie w baner Sheinside i Aupie ?. Odwdzięczę się poleceniem bloga :* niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki zapachowe na święta są obowiązkowe :3

    http://sad-nes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie także śniegu na święta nie będzie, jeszcze ani razu nie padał : (

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywnie. :) Wszędzie mowa o świętach, a śniegu brak :/

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tag, na pewno wykorzystam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pictures!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uszka i krokiety najlepsze :3 Ja w tym roku postanowiłam już zakupić prezenty rodzinie :* W wigilię mój dzień wygląda tak jak twój :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag :)Jeszcze nigdy w Wigilie nie miałam krokietów :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Tag :) Będę mogła go zrobić u siebie?

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzieś na początku tygodnia słyszałam w radiu, że w Wigilię ma być 10 stopni [na plusie!] :P Ale do Świąt prognoza jeszcze się zmieni... Może nie będzie śniegu i atmosfera nie będzie taka sama, ale jednak są to najbardziej rodzinne Święta w roku, więc przynajmniej atmosfera przy wigilijnym i świątecznym stole będzie ciepła, a to lubię w tych Świętach najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne odpowiedzi <3 Kocham uszka ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i masz choinkę w mniej więcej tych samych barwach co ja ^^

      Usuń
  14. Też właśnie opublikowałam taki u siebie :)
    Pozdrawiam - do Świąt zostało już (niecałych!) 9 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja obchodzę wigilię ze względu na rodzinę. Nie śpiewam kolęd ani nic takiego. Kolacja jak każda inna tylko dostajemy prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.