sobota, 21 grudnia 2013

Zagubieni #5

* Samobójcy.
W dzisiejszych czasach wiele ludzi nie zależnie od wieku postanawia odebrać sobie życie. Społeczeństwo bardzo chętnie komentuje, obraża takowe  osoby. Najczęściej spotykane stwierdzenie " Tchórz".
Szczerze nie rozumiem dlaczego większość osób mówi, że samobójcy to tchórze. Skąd wiemy w jakim stanie psychicznym była ta osoba? skąd wiemy jakie problemy ją dotykały? jakie uczucia nią rządziły w tym danym momencie? no właśnie. Kiedy nawet przyczyna jest znana  zawsze znajdzie się ' haczyk '. Dlaczego nie potrafimy w czuć się w sytuację drugiej osoby? jeśli nie wstąpimy ' w skórę ' drugiej osoby nigdy nie dowiemy się czym się kierowała, nigdy nie zrozumiemy drugiego człowieka w potrzebie. Może poczucie emocji danej osoby zmieni nasze myślenie? wniesie coś do naszego życia?
Co sądzicie na ten temat?
Od jutra rozpoczynam przygotowania świąteczne. Jak widać po zdjęciach u mnie końcówka remontu. Nadal jest przygnębiona, zagubiona. To już się chyba nie skończy a może jednak.

21 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, samobójcy to nie tchórze.. Oni po prostu nie umieli poradzić sobie z rzeczywistością, problemy ich przerosły.
    Śliczna spódniczka
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka *.* i martensy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne Martensy *.*
    Masz rację co do samobójców... to po prostu ludzie zagubieni, którzy nie potrafili sobie poradzić. Nie są w żadnym stopniu tchórzami i nie ludzie nie mają racji obrażając i kpiąc z nich.
    Post jak zwykle z przesłaniem i sensem :)
    Pozdrawiam ♥
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w mieście dziewczyna akurat z mojej szkoły..skoczyła z 3 piętra i walczy o życie..masakra :(
    Ładna spódniczka :) Od dziś u mnie można poczuć przepyszne zapachy dobiegające z kuchni !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się! Samobójc to nie tchórze.! ♥ Ładne zdjęcia ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba się zmierzyć z problemami, a nie od nich uciekać. Takie mam zdanie mam zdanie na ten temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. <3

    Jak dla mnie samobójcy już nie wytrzymali. Odebrali sobie życie, bo woleli lepszy świat. We współczesnym świecie człowiek musi być modny, popularny, popowy, sweetaśny, ,,dojrzały'' i Bóg wie jaki jeszcze. Ale nie może być sobą; oryginalna osobowością. Jest zabijany ze względy na to kim jest lub kim chciałby być... Jeżeli chciałabyś pogadać lub pokonwersować zapraszam, podoba mi się Twój styl - rybka.olka@wp.pl pisz, porozmawiamy jak równa z równą.

    http://rybkaolka.blogspot.com/p/to-czego-swiat-ujrzec-nie-powinien.html <--- mój światopogląd.

    Cieplutko pozdrawiam w ten świąteczny czas, życzę Wesołych Świąt i zapraszam do siebie między lepieniem pierogów, a ubieraniem choinki:
    rybkaolka.blogspot.com
    i
    wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie można tak mówić o samobójcach, że są tchórzami. Po prostu nie radzą sobie z jakimś problemem i nie mają się do kogo zwrócić. Szkoda mi takich ludzi, tylko nie wiem jak im pomóc. Na pewno szczera rozmowa, pocieszenie pomoże, nie powinniśmy nigdy takiej osoby samej zostawić. Uczucie pustki jest czymś najgorszym.

    Liczę, że będzie jakiś świąteczny post, jak przygotowania gotowe ;)

    Zapraszam do mnie na świąteczny post:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne buciki ♥.♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś ma myśli samobójcze nie dla jakiegoś szpanu, to naprawdę współczuję tym ludziom i chciałabym im pomóc, ale trzeba być wielkim idiotą, żeby np. ciąć się i pokazywać te rany żeby wszyscy widzieli jaki jesteś nieszczęśliwy, wtedy to jest żałosne. :)
    Wesołych Świąt, jakbym do Wigilii z jakiegoś powodu nie wpadła na twojego bloga ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie odebranie sobie życia też wymaga odwagi. Ja osobiście nie oceniam ani samobójców, ani ludzi z depresją czy innymi zaburzeniami. Nie znam ich problemów, więc nie oceniam.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia *+*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko idealnie, ale te buty coś mi nie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem uważanie samobójcy za tchórza jest totalnie nie fair w stosunku do niego. Nikt przecież nie wie jakie on ma powody do tego aby się zabić, co się dzieje w jego życiu. My Polacy już tak niestety mamy, że wszędzie wściubiamy nos, wszystkich oceniamy, ale bezpodstawnie. Nie lubię tego.
    Pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
  16. Dr. Martens? Szkoda by mi było wywalić 5 stów za buty. Choć przyznam ze w twojej stylizacji wyglądają obłednie. Masz dobry gust :-)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.