poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zagubieni #6

Maska
~
Budzisz się słaba. Nie masz najmniejszej ochoty wstać? spojrzeć w lustro, w okno, oglądać uśmiechniętych rodziców, słuchać jaka to jesteś wspaniała? jednak wstajesz, robisz makijaż i pod nim zostawiasz dotychczasowe problemy, dręczące Cię myśli. Z sztucznym uśmiechem wyruszasz w świat. Nagle, w nie spodziewanej chwili wybuchasz. Masz dość oszukiwania innych a przede wszystkim samej siebie. Ze łzami w oczach zamykasz się w swoich czterech ścianach. Płaczesz, wijesz się z bólu, koniec. Robisz wszystko by ukryć to przed wszystkimi. Każdy dzień mija tak samo. Raz na jakiś czas wybuchasz. Za dużo emocji w jednej młodej istocie?
~
Poszukuję kogoś do następnego postu z serii " Zagubieni ". Jeśli jesteś zainteresowana/ny zostaw w komentarzu informację albo napisz na mój e-mail.

23 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jakby to mogło wyglądać ;d
    ★blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny post z tej serii :)
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak..ten znany sztuczny uśmiech :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo prawdziwy post. Podziwiam Cię za to, że aż tak decydujesz się uzewnętrzniać na swoim blogu. To niezwykła rzecz wśród współczesnych blogerów.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie mam takich dni, aby ukrywać się pod maską :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy post,bardzo . :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ! Cieszę się że tu trafiłam :) Na pewno zostanę na dłużej !
    Zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com Obserwujemy ? :)
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj nie mam maski, a okazuję wszystkie emocje. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku ! ; )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to. Czasem mam bardzo podobnie, ale nie poddaję się!
    ♥BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem dopada człowieka ten ból i nawet nie wiadomo, dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy New Year!
    May it filled with joy, love and peace
    tr3ndygirl.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam to ;//

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)
    Szczęśliwego nowego roku :D

    entail.blogspot.com --> Jeżeli zaobserwujesz, to odwdzięcze się na pewno tylko napisz w komentarzu, że obserwujesz.

    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubie sztucznych uśmiechów ... ;c

    brawn-and-blond.blogspot.com <--- Wpadniesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale się czyta Twoje posty :)
    klikam do obserwowanych :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, Świetny blog = obserwuję...
    No i oczywiście świetne fotki :*
    Życzę szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post <3 Taki prawdziwy :)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Spodobał mi się Twój blog, więc nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
    Szczegóły znajdziesz w tym poście: http://my-life-stoories.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award-3.html . Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.