środa, 22 stycznia 2014

Muzyczny tag.

Cześć dziewczyny!
~
W ostatnim czasie jestem bardzo zabiegana. Nie mam czasu by spotkać się z przyjaciółmi. Dzisiaj mam czas na odpoczynek ale nie na długo. Korzystając z okazji stwierdziłam, że napiszę coś luźnego, przyjemnego. Szukałam jakiegoś ciekawego tagu i trafiłam na takowy.
1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
Zazwyczaj słucham bluesa. Jednak często zdarza mi się słuchać czegoś co " wpadnie mi w ucho",
2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Blues.
3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Nie. Jeszcze nie tak dawno należała do fanklubu Haliny Mlynkovej.
4. Ulubiona piosenkarka ?
Mela Koteluk, Ania Dąbrowska, Celine Dion.
5. Ulubiony piosenkarz ?
Nie mam ulubionego.
6. Ulubiony zespół ?
Dżem.
7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
Zależy kiedy. Czasami są takie chwile kiedy słucham tylko i wyłącznie spokojnych utworów.
8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Dżem, A. Dąbrowska.
9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Save your soul
10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Techno.
11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Doda.
12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Lubię czy umiem to nie wiem.
13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Radio Zet.
14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Raczej nie oglądam programów muzycznych.
15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Doda.
16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Księżniczka
17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ?
Co moi rodzice jak najbardziej. Co moi przyjaciele? raczej nie.
18. Ulubiona piosenka-piosenki ?
Święty chaos
Jeszcze ten jeden raz
Mała aleja róż
Loved me back to life

31 komentarzy:

  1. Dżem to również mój ulubiony zespół :)
    Pozdrawiam.

    kajkams.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;33 miło się czyta ;D ale słuchamy trochę innej muzyki ;))

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny TAG, może sama taki zrobię:)



    http://patricia-paatricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna super :)

    + obserwacja za obserwację ? , ja już obserwuję :) - tutajkazdyjestwazny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG :3.

    http://kalla-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię Dody! Fajny TAG ;33

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy tag :D choć ja nie lubie bluesa. :)

    bananasQ.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super odpowiedzi ;33

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodobało zaobserwuj, a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania Dąbrowska ♥ Aż mnie nabrało na Jej piosenki :))))))))))))) A moją ulubioną z Jej ostatniej płyty jest "Sublokatorka" :D
    A ostatnio w kółko słucham utworów Ewy Farnej z "(W)innej?" - a zwłaszcza "Poradnik dla początkujących" ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja miałam właśnie taki tag na blogu swoim ;) Świetne odpowiedzi.Ja słyszałam piosenkę Meli Koteluk chyba coś o drzewach..;x kurde nie pamiętam,ale bardzo mi się spodobało ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag, teraz dość popularny, może i ja się na niego skuszę :)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy tag ;) i odpowiedzi również^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog. :)
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag, chociaż co do Dody, to mi np. jest ona tak obojętna, że aż nie widzię powodu, żeby jej nie lubić. Praktycznie jej teraz już nie ma. Tylko w reklamach media expert ;P a co jak co, ale wokal to ona ma... :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dżem ♥ lubie lubie lubie !
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie znoszę techno ..

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie mi sie podoba to zdjecie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! Obserwuje i licze na rewanz :)) http://nattashaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rosee, Doda pracuje już nad nowym albumem :) a w reklamach media expert wygląda baaardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust.
      Jedni ją lubią a inny nie.

      Usuń
  20. Też nie przepadam na Dodą :) Uwielbiam ten tag ^^

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dody nie lubiłam od samego początku jej kariery :)

    makemystoryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-*

    U mnie 20 pomysłów na DIY fryzury – może i Ty znajdziesz coś dla siebie? :-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  23. super, że dzielisz sie z nami swoimi pomyslami *.*

    delavie-paula.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam DŻEM! Ten zespół pamiętam jeszcze z dzieciństwa, mój tata jest wielkim fanem DŻEMu od kilkunastu lat i zawsze słuchał przy mnie. Kiedy miałam 6 lat znałam już podobno na pamięć piosenkę "Do kołyski" :)
    Teraz piosenki DŻEMu są nieco inne, trochę nowocześniejsze, ale i tak uwielbiam ten zespół. Byłam na kilkunastu koncertach i wybieram się na kolejne :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.