sobota, 4 stycznia 2014

Zagubieni #7


Wyrażanie uczuć.
~
W dzisiejszych czasach ludzie mają problem z wyrażaniem tego co czują. Rodzice nie potrafią okazać dzieciom miłości, rodzeństwo nie potrafi pokazać łączących więzi. Społeczeństwo ma problemy z ukazywaniem swoich emocji, uczuć. W XXI wieku mówi się często o tematach tabu. Mało osób wspomina właśnie o uczuciach. To jest również temat tabu ale czym jest spowodowany? wstydem, brakiem czasu, brakiem empatii. Małe dzieci wstydzą się ukazywać co czują. Niczym nie różnią się od osób dorosłych. Tak wiele ludzi jest w ciągłym biegu i zapomina o osobach najbliższych, najcenniejszych.
A według Was co przeszkadza współczesnym ludziom w wyrażaniu uczuć?
Sprawdźcie o czym napisała Aga

27 komentarzy:

  1. Według mnie to pewnie nieśmiałość, strach, wstyd ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. no nieśmiałość i może jakieś odrzucenie moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest to spowodowaniem strachem ludzi. Boimy się odrzucenia, wyśmiania i niezrozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię okazywać uczuć i nie mam jakiegoś konkretnego powodu. Po prostu tego nie lubię i tyle XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah mam podobnie :)
      To pewnie przez nieśmiałość ;3
      KLIK-BLOG

      Usuń
  5. zdecydowanie nieśmiałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie wstyd i nieśmiałość. Po prostu młodzieży wydaje się, że rodzice są zbyt starzy, żeby cokolwiek zrozumieć, rodzice jakoś nie potrafią przełamać tej bariery często i tak się dzieje. :( Ja na szczęście nie mam tego problemu. Moi rodzice zawsze byli dla mnie również najlepszymi przyjaciółmi, którym mogłam powiedzieć o wszystkim i porozmawiać na każdy temat.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę,że to chodzi też o odrzucenie tej osoby,której wyznajemy miłość,chociaż wstyd i nieśmiałość też się do tego zalicza :) Bardzo lubię te posty z serii ,, Zagubieni ''
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rozmyślenia, mądra z ciebie osóbka :)
    ja uważam że ludzie często się wstydzą albo boją się odrzucenia ii dlatego nie wyrażają swoich uczuć bądź też ludzie w dzisiejszych czasach często są egoistami zadumanymi w sobie przykład : w USA można wziąć ślub z samym sobą, non sens ! :/
    pozdrawiam ciepło :*
    zapraszam :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo ludzi ma problem z wyrażaniem uczuć. ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja, boimy się wyrażać uczucia, czasem z obawy przed... wyśmianiem?
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Społeczeństwo. Współczesność. Życie tutaj...
    W XXI wieku są ustalone morale, zasady, kanony...
    Nie ma miejsca na oryginalność i swobodę.
    Albo robisz to, co reszta, albo umierasz społecznie...
    Czasami wolimy ugryźć się w język, niż wyrazić swoją prawdziwą opinię...
    Tak po prostu łątwiej być.

    Pozdrawiam, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://rybkaolka.blogspot.com/
    http://wszystko-co-nasze.blogspot.com/
    http://grupa-liryczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane, zgadzam się oczywiście z tym co napisałaś. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno jest to nieśmiałość !
    i strach na czyjąś reakcje :/


    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą. Nieśmiałość jest w kazdym z nas.

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja umiem okazywać uczucia ale tylko najbliższym ;p.
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze nie mam pojęcia dlaczego tak jest ;)
    w każdym jest troche nieśmiałości ;)


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie to raczej przez niesmiałość :)
    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze: strach przed wyśmianie bądź inną, niepożądaną reakcją drugiej strony.
    Po drugie: wstyd. Tak, często sami wstydzimy się własnych uczuć, choć nie zawsze bezpodstawnie.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny post. Super temat :):)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię okazywać uczucia,lubie denerwowac moją przyjaciólkę-ciągle ją pytam "Lubisz mnie?"
    I to ja denerwuje :)

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy temat posta. ;) Ja np. mam problem z wyrażaniem uczuć. :) Ale uważam że każdy jest inny.
    Zapraszam.
    http://pumciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny post! Naprawdę skłania do myślenia...
    Co? Chyba ogarniająca nas głupota i zalew błędnych informacji...


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Piękny, szczery post!
    Mi się wydaje, że ludzią przeszkadza to, że ktoś źle o nich powie. ;c
    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem, że wkładasz w niego tyle pracy , pasji i poświecenia jest to niesamowite . Wygląd bloga też masz cudowny . Pozdrawiam .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    Jeśli mogła bym zaprosić cię na swojego bloga i byś pod klikała wszystkie banery promocyjne które mam na swoim blogu to była bym bardzo wdzięczna i wiele to dla mnie znaczy .
    + zapraszam Cię też na bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/
    i zapraszam na mojego fanpage którego znajdziesz w stronach na blogu proszę o polubienia .

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.