piątek, 7 lutego 2014

Carpie Diem



Ostatnio wiele przykrych rzeczy stanęło mi na drodze do szczęścia. Można powiedzieć, że sama ja. Dlaczego jestem osobą wrażliwą, bojącą się tak wielu rzeczy? owszem to pytanie retoryczne. Nie mam pojęcia dlaczego ktoś mieszkający w górze wybrał akurat mnie. Wiem na pewno, że pojawiłam się na świecie po coś, w jakimś celu. Przecież Bóg mógł wybrać inną osobę zamiast mnie. Jednak podarował mi dar życia. W chwilach smutku, rozpaczy jak większość ludzi nie myślę racjonalnie. Mimo przeciwności losu, cierpienia powinnam jak i Wy chwytać dzień. Skąd mam wiedzieć co jutro mi się przydarzy? po części sama o tym decyduję ale nie do końca. Los jest jak fortuna w jednej sekundzie potrafi odwrócić cały świat. Jesteśmy młode za kilka lat czeka nas samodzielne dorosłe życie. Teraz mamy czas na beztroskie życie. Za kilkanaście lat z pewnością pomyślimy o tym jak byłyśmy głupie w wieku czternastu, piętnastu, szesnastu,siedemnastu,osiemnastu, dziewiętnastu lat. Przejmowałyśmy się wszystkim, marnowałyśmy czas.. Zamiast cieszyć się chwilami życia. Przeżywać najwspanialsze chwile z przyjaciółmi, rozsądnie oczywiście. W chwilach ciężkich rozmawiajcie o tym z kimś zamiast się katować myślami.. i polecam piosenkę która zawsze wprawia mnie w pozytywne myślenie! 1000 metrów nad ziemią.
Pozdrawiam cieplutko!

35 komentarzy:

  1. Dobry post. Powinniśmy cieszyć się chwilą, a nie rozmyślać, co było, czy będzie.
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło czyta się twoje posty. Muszę przyznać, że masz ładny i staranny blog, widać, że się starasz. <3
    Wpadniesz do mnie? Może akurat Ci się spodoba.. :> Zapraszam do udziału w konkursie na design :)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. prowadzisz świetnego bloga ;)) podoba mi się tu u ciebie ;3 i zgadzam się z tobą.., trzeba się cieszyć chwilą ;))

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie warto się smucić i bać, pamiętaj, że kiedyś będziesz żałowała, że czegoś nie zrobiłaś teraz więc staraj się pokonać samą siebie i nie martwić jutrem bo liczy sie teraz ;)

    nadzwyczajnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem wrażliwa i zawsze się czegoś boję, dlatego tak mało w życiu spróbowałam. Wiem, że to błąd, ale jakoś nie mogę się przemóc. Jednak trzeba się wziąć w garść ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Carpe diem =) i wszystko w temacie =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem bardzo wrażliwą osobą i łzy mi lecą na zawołanie.. Bardzo mądrze wszystko napisałaś :)
    Zapraszam do mnie.
    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ślicze włosy...

    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz włosy! W 100% się z tobą zgadzam :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM :) i może zaobserwujesz
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdemu zdarzają się gorsze dni, nawet największym optymistom :) Grunt to zacisnąć zęby i iść wciąż do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jakie śliczne włosy *-*
    http://wantbehappyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne włosy, każdy ma gorsze dni ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny wpis, cholernie mi się podobają Twoje włosy :c

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do siebie www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy post :P) fajnie sie czytało:) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie to ujęłaś. Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój post daje dużo do myślenia. Masz bardzo ladne wlosy.
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog:)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? jeśli chcesz to zacznij, napisz że obserwujesz a ja na pewno się odwdzięczę;)

    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post zgadzam się ♥
    Piękne włoski tak nawiasem ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już, gdy cofnę się trzy czy cztery lata wstecz myślę sobie jaka ja byłam głupia ;P
    A piosenkę uwielbiam :3
    ♡blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam praktycznie do wszystkiego obawy.Ale trzeba się cieszyć życiem bo to jest największy dar jaki mogliśmy dostać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tobą, życie szybko mija, trzeba korzystać z każdego dnia. ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, zgadzam się z tym :) świetnie piszesz :)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały czas mam wrażenie, jakbym marnowała swoją młodość ;-;
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze to ujęłaś, Bóg nie zesłał na Ziemię nikogo, kto nie ma tutaj czegoś do zrobienia, więc glowa do góry!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda, jesteśmy tutaj po coś, a my zamartwiamy się dniem dzisiejszym, a przecież jutro może być gorzej.


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. napędzajacy pozytywnie post w sam dla marud XXI wieku ;d
    fatalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że nie tylko ja mam ostatnio gorsze dni... Główka do góry!;*

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie napisane ! :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. każdy ma czasem gorsze dni :) po za tym masz ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super włosy ! Sama mam kręcone ale niestety swoje zniszczyłam :(

    Jeśli masz ochote zapraszam :)) www.blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.