wtorek, 11 lutego 2014

Miłość będzie pamiętać.

Escape from reality. | via Tumblr
" Nawet jeśli będziemy próbować zapomnieć,

miłość będzie Cię pamiętać i miłość będzie pamiętać mnie. " 

W życiu każdej osoby ludzie przychodzą i odchodzą. Jednak w życiu każdej dziewczyny, każdego chłopaka związek pozostawia po sobie ślad, bliznę. Wiele z nas nie zdaje sobie z tego sprawy. Każdy związek jaki doznaliśmy zaszywa się gdzieś w naszym umyśle. Wcale nie musimy tej osoby kochać. Liczy się, że była. Jesteśmy tak dziwnie skonstruowani, że zauroczenie, fascynacja, zakochanie pozostaje w nas do końca. Nawet jeśli będziemy szczęśliwi dawne miłostki gdzieś po kryjomu będą wracać. Bo ludzkie uczucia to taka gra. Nigdy nikt do końca nie pojmie o co tak właściwie w tym wszystkim chodzi. Wspomnienia jakie wracają nie są złe wręcz przeciwnie. Nawet jeśli osoba obdarzona naszymi względami mocno złamała nasze ' serce ' w wspomnieniach wracają chwile szczęścia, wymieszane z cierpieniem. Szczęśliwe wspomnienia mają jednak większą siłę.


" Wiem wewnątrz mojego serca, że wieczność będzie wiecznie nasza. " 


Zbliżamy się do walentynek. Nawet jeśli nie masz swojego księcia z bajki nie smuć się. Baw się za dawne związki. Nie płacz w poduchę, nie objadaj się nie zdrową żywnością. Doskonale wiem, że dawne uczucia w Tobie są. Uwolnij je. Chwyć za ster. Rusz w rejs.

24 komentarze:

  1. Ja nie mam chłopaka, a walentynek nie obchodzę jakoś specjalnie :)
    W sumie na razie cieszę się pełną wolnością! ;)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie mam chłopaka,ale jak go nieraz widzę( bo chodzimy do innych szkół) to te wszystkie wspomnienia wracają..:x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka! :)
    wwwmomentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, krótka i inspirująca notka :) Czyżby obrazek z Pretty Little Liars? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Moja ulubiona para.

      Usuń
  5. bardzo fajny post :) ja jeszcze nie miałam okazji byc w takim zwizku który na prawde bardzo wiele by dla mnie znaczył :) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tekst. ;)
    Nie mam chłopaka, ale jakoś się tym nie smucę. Wiem, że na pewno kiedyś kogoś spotkam. Kogoś z kim będę chciała być już zawsze. ;p Teraz mogę korzystać z wolności i szaleć!
    Całuski
    http://art-fun-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w Walentynki mam zamiar robić coś zupełnie innego niż użalanie się nad sobą, że nie mam drugiej połówki. :D Jak dla mnie to to święto nie istnieje. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja wiem, w sumie nie zawsze powracają tylko dobre wspomnienia - w moim przypadku znacznie częściej te złe xD A w walentynki mam zamiar sobie poszaleć z koleżankami, A CO XD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja walentynki będę spędzać sama, ale nawet się nie załamuje ;)
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to napisałaś :) Ja walentynki spędzę samotnie, ale mi to w sumie nie przeszkadza zbytnio :D Pewnie obejrzę jakiś film, lub przeczytam książkę.. Nie będzie tak źle ;)

    Pozdrawiam:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mądrze napisane :)
    ja nie obchodzę walentynek :D
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię walentynek . :P

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny blog ;) bardzo przyjemnie się czyta ;D ja nie obchodzę walentynek ale dla niektórych to naprawdę piękne święto <3
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze niby już mi się ktoś za bardzo nie podoba, ale jak go widzę to jakoś tak i tak coś się czuje :) Ja Walentynek nie obchodzę :)


    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html - Poklikałabyś ? Z góry dziękuję, jeśli nie to przepraszam za spam.
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. a przede wszystkim każdy związek czegoś nas uczy ♥
    ładnie napisane

    OdpowiedzUsuń
  16. W walentynki nie trzeba mieć chłopaka bo w ten dzień można spotkać swoją drugą połówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie lubiłam walentynek ale jednak są okej :3
    piękne cytaty <3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam tylko jednego chłopaka (i to było w podstawówce, jak byłam małym dzieckiem), więc nie mam blizn spowodowanych związkami.

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej super blog ! Bardzo miło się czyta ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie <3

    http://our-dynamic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obrazek - Pretty Little Liars! ♥ Uwielbiam ten serial :D
    Co do post to jestem tego samego zdania co ty :p

    http://cukierkowadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.