niedziela, 2 lutego 2014

Za co lubię inne blogi?

Cześć wszystkim!
Dzisiaj razem z Agą postanowiłyśmy napisać co lubimy w Waszych blogach, na co zwracamy uwagę. Warto jest wiedzieć co przykuwa oko czytelnika. Zawsze można poprawić co nie co dla udoskonalenia.
~ Kreatywność.
Lubię dziewczyny które mają swoje pomysły na bloga. Nie kopiują wszystkiego od innych blogów. Ciekawe tematy postów to jest to.
~ Świat innymi oczami.
Każda z nas patrzy na świat inaczej. Różne spostrzeżenia.
~ Ciekawostki
Wiele można się dowiedzieć, nauczyć od innej blogerki.
~ Inspiracje
Inspirujące posty, zdjęcia które popychają nas do jakiejś pracy.
~ Staranne wpisy.
Lubię gdy wchodzę na bloga i widzę jasny, przejrzysty post. Przemyślany temat. Przemyślaną praca. A nie napisaną na chop siup.
~ Posty nie z jednej puli.
Lubię kiedy na blogu pojawiają się posty tematyczne, kosmetyczne, modowe itp.
~ Styl pisania.
Nie lubię czytać blogów " nie kulturalnych " bądź sloganowych typu ; yolo, żal, lol itp.
~ Zdjęcia.
Lubię kiedy pojawiają się jakieś zdjęcia. Nie muszą być od razu świetnej jakości. Dzięki nim post jest atrakcyjniejszy.

O to główne zasady którymi się kieruję. Bardzo dawno nie polecałam Wam żadnych blogów. Jednak bardzo spodobały mi się te dwa :
http://emilasmind.blogspot.com
http://drugsareheaven.blogspot.com/
Mam nadzieje, że na nie zajrzycie.

31 komentarzy:

  1. Też nie lubię jak ktoś pisze lol,albo przeklina w postach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne blogi te co dałaś linki :) Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo nie lubię, jak co chwila na blogach pojawiają się emotikonki i wtrącenia typu lol.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cenie sobie jeszcze systematyczność ;)
    Zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, systematyczność według mnie też jest ważna :)
      ♥blog-klik♥

      Usuń
  5. Ja lubię blogi, które mają jasne i przejrzyste dresingi :)

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie odwiedzę polecane przez Ciebie blogi :) Co do notki - zgadzam się, dla mnie jeszcze ważny jest ogólny wygląd bloga, byleby nie był pełen jakichś gifów, różu...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam jak w jakimś poście pojawiają się zdjęcia jest wtedy tak trochę ciekawiej ;p

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam sie z tobą,chetnie zajrzę na dwa polecone przez ciebie blogi!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! Zdecydowanie masz rację i się z Tobą w stu procentach zgadzam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również zwracam na to uwagę przeglądając blogi :)

    Buziaki ♥
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zwraca, na to uwagę, masz rację ;)

    Pozdrawiam ciepło.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych blogów,więc zaraz luknę :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię kreatywność innych blogerów ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog
    ZAOBSERWUJESZ NAS ? dla Ciebie jedno kliknięcie,a dla mnie uśmiech na twarzy (jest konkurs)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kratywnosc, popieram bardzo ten punkt!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. już zaglądam na polecane blogi :)
    Fajny post :))
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko popieram :)
    Zapraszam do mnie.
    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię zdjęcia w poście bo wtedy post jest ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. blog jest śwoetny! Post Fantastyczny! W 100% zgadzam się z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog :)

    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej nie lubię czytać niekulturalnych postów z przekleństwami :/
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post, ja też bardzo lubię staranne i kreatywne blogi :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie jest podobnie jak u ciebie ;) Też lubię jak są zdjęcia i jakieś oryginalne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię gdy blogi dobrze się prezentują, nie męczą, natomiast na pierwszym miejscu jest treść. Można pisać o wszystkim, tylko trzeba umieć zainteresować czytelnika. Bardzo lubię tematyczne blogi, bo w nich widać jak osoba się rozwija i to w czym jest dobra no i co jest jej pasją. Jeśli jest się w czymś dobrym, to właśnie o tym trzeba pisać ,a nie robić posty na siłę, bo to akurat jest modne, mimo iż nie odnajdujemy się w danym zagadnieniu. Dobrze jak posty są doprawione zdjęciem, to uatrakcyjnia czytanie. Zgadzam się również, że blogi powinny inspirować, bo po to też powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama czasami napisze notkę w 5 minut, czasami dopracowuję ją dwa dni. To jest świetne, to jest pasja i dokładnie tak jak piszesz: powinno to być dopracowane i staranne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam bardzo podobnie. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o język.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :-*
    Zgadzam się rzecz jasna z każdym Twoim podpunktem!
    Cieszę się że mamy podobne gusta! :-*
    No i jak tu nie chcieć wracać po więcej? :-]

    U mnie co nieco o brokułach – wiedziałaś że leczą nowotwory?


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.