sobota, 8 marca 2014

Sobre Fuego


W ostatnich dniach chodzę rozkojarzona. Czuję się otoczona ogniem, pułapką z której nie umiem się wydostać. Nie potrafię podejmować słusznych, racjonalnych decyzji. Boję się konsekwencji, które mnie czekają. Jeszcze tydzień temu chodziłam uśmiechnięta. Promieniowałam dobrą energią. W jednej chwili ktoś odebrał moją moc, siłę. Odrzucam od siebie rodzinę, przyjaciół. Wróciłam do tunelu emocjonalnego z którego nie tak dawno się wydostałam. W powietrzu wisi wiosna. Piękny czas na odnalezienie spokoju. Chciałabym żyć w zgodzie z sobą. Czasem boję się sprzeciwić. Brak mi odwagi.
28.02.2014
~

Na świat przyszedł mój siostrzeniec Oliver. Jestem mega szczęśliwa a za razem wzruszona. Ta mała delikatna buźka, te malutkie rączki ściskające palec. Po raz drugi zostałam ciocią. Olivier jednak jest szczególny. Już 21.04 będzie moim chrześniakiem.
6.03.2013

~
W jednej chwili wszystko się zmieniło. Dzisiaj mojego małego przystojniaka miałam mieć w domu. Niestety. Zrobiono mu USG mózgu i coś wykryto. Poważnego. W poniedziałek pogotowie przewiezie go do kliniki. Ta wiadomość zwaliła mnie z nóg... nie potrafię sobie z tym poradzić, powstać. Moja psychika jest bardzo słaba.. ale muszę to przetrwać dla niego.
8.03.2013

26 komentarzy:

  1. O jaki słodziak <3
    małe dzieci są takie urocze :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh, wiem co to znaczy emocjonalny tunel, nie potrafię się z niego wydostać i robię głupie rzeczy

    Przeuroczy maluch <3 Przykro mi, że coś jest nie tak, trzymaj się ciepło :*

    Zapraszam:
    http://inspiration-photography.blogspot.com/ <---- Nowy blog
    scars-on-the-psyche.blogspot.com <---- Pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany jaki słodki bobas. bardzo podoba mi się imię Oliver! a ja jeszcze nie jestem chrzestną, ale mam nadzieję, że kiedyś zostanę!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej... Biedactwo. Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze:(

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, ze to tylko trochę strachu i wszystko skończy się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko podrośnie to da w kość :) Znam to po sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ! Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie proszę poklikaj trochę ! Będę bardzo wdzięczna ;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się ciepło, na pewno wszystko będzie okej z maluchem! ;*
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że będzie wszystko dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ! Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie proszę poklikaj trochę ! Będę bardzo wdzięczna ;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty neisamowicie piszesz :O Śweitny post, ślicznei napisane. A ja też ostatnio miałam tydzień złego humoru tzw. Ale przeszło, zawsze wszystko przechodzi. Trzymam palce, żeby dobry humor wrócił. :) I żeby wsyzstko było dobrze.
    Obserwuje bo warto!
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jess, trzymaj się, będzie wszystko dobrze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko na pewno się skończy dobrze. : ) Bardzo przystojny jest. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki zeby wszystko bylo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedne maleństwo :( Miejmy nadzieję, że to nic poważnego, trzymam kciuki! A ja ostatnio mam też jakieś złe dni, normalnie jakbym mogła, to bym całymi dniami płakała, to chyba przez pogodę, za oknem szaroburo... szkoda gadać :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie dobrze :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życze powrotu do zdrowia twojemu siostrzeńcowi; wszystko w końcu się ułoży
    Cudny blog *-*
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://my-cloudy-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem ma się 'kryzys' ..
    Przejdzie Ci ; D
    Słodziutki ;*
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno szybko mu to przejdzie, trzeba mieć nadzieję, trzymaj się ♥ :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki słodki bobasek <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.