piątek, 14 marca 2014

Tag : Wzajemny ' wywiad '.



Cześć dziewczyny!
Dzisiejszy post będzie polegał na pytaniach od Agi ( blog ). Wymieniłyśmy się piętnastoma pytaniami, które najbardziej nas interesują. Jeśli jesteście ciekawe jakie pytania dostała ode mnie Aga to zapraszam na jej bloga. 
1. Jaki film, który ostatnio oglądałaś mogłabyś polecić ? Zdecydowanie Jack Strong. Osoby, które nie interesują się historią również będą zachwycone. Byłam na tym filmie z całą szkołą i wszyscy wyszli pełni podziwu.
2. Zwykle jesteś wesoła czy smutna ? Zawsze byłam wesołą, radosną, pełnią życia osobą. Jednak w ostatnim czasie to wszystko się zmieniło.
3. Twoje 3 imię ? Rita.
4. Jaka cecha charakteru najbardziej denerwuje cię u innych osób ? Nie ma jednej. Ale wydaje mi się, że obojętność oraz chamstwo postawiłabym na pierwszym miejscu.
5. Jakie święto (oprócz Bożego Narodzenia) najbardziej lubisz ? Każde święto lubię. Każde jest wyjątkowe na swój sposób.
6. 3 przedmioty szkolne które ci się podobają ? Geografia, historia, wos.
7. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga, co cię zainspirowało ? To był impuls. Interesowałam się tym światem dość długo. Od najmłodszych lat chciałam prowadzić coś takiego. Jednak chciałam poczekać aż będę w pełni świadoma rzeczy, które publikuję. Co mnie zainspirowało? ciekawość. Mimo, że czytałam różne blogi żaden nie był bodzcem do stworzenia tego bloga.
8. Czy twoi znajomi, rodzina wiedzą o tym że masz bloga ? Owszem wiedzą. Jednak nie mają dostępu do mojego bloga. Tylko nie które osoby ze znajomych.
9. 5 piosenek które ostatnio najczęściej słuchasz ? Everytime Trzecia zima J'en Ai Marre Wasted Zjawa
10. Gdybyś musiała wybierać, to wolałabyś zrezygnować z komputera, czy telewizora ? Telewizora rzecz jasna.
11. Byłaś kiedyś za granicą ? Jak tak to gdzie ? Niemcy.
12. Jaki sport najbardziej lubisz ? Koszykówkę i piłkę ręczną.
13. W jakich sklepach najczęściej robisz zakupy ? To zależy. Najczęściej w galeriach handlowych czyli tak zwanych sieciówkach. Nie mam swojego ulubionego sklepu. Jeśli chodzi o sklepy spożywcze to zdecydowanie Kaufland.
14. Wzruszasz się czasem na filmach ? Bardzo często wzruszam się na filmach.
15. Masz jakieś swoje motto życiowe ? ~ " Człowiek jest trochę zagubiony w moralnym labiryncie współczesnego świata. " - Wiesław Myśliwski"
~
" Walkę stworzyła przyroda, nienawiść wynalazł człowiek. "

~
" Żyje­my tak jak śni­my – samotnie. " - Joseph Conrad. "

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wywiad, świetny pomysł na takie wzajemne wywiady.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bym zrezygnowała z telewizora xdd

    paulinandme.blogspot.com (obserwowałam już wcześniej)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z wzajemnym wywiadem, ciekawe odpowiedzi, szczególnie ta o tworzeniu bloga! :)
    Pozdrawiam :-)

    http://zycie-wsrod-ludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący wywiad :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka Margaret jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, można się zareklamować wzajemnie, jak i dużo dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry pomysł na wpis;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba:*
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie ... również byłam w Niemczech :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak samo jak ty wolałabym zrezygnować z telewizora :D teraz wszystko co w tv jest w interenecie :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tu ::) Będę wpadać częściej <3
    Obserwacja za obserwacje?
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag!!! Bardzo mi się podoba, mam nadzieje, że masz fajny dzień :)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post <3 bardzo mi się podobają posty tego typu
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne odpowiedzi :D
    Pozdrawiam serdecznie :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteśmy bardzo podobne, jeśli chodzi o odpowiedzi :)

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubimy tego rodzaju posty, tak w ogóle to świetny blog! Będziemy zaglądać częściej.
    Obserwujemy i liczymy na uczciwy rewanż :*

    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale powoli się za niego zabieram :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam "Zjawę" i jeszcze z "Po drugiej stronie lustra" bardzo fajna jest "Karczma Upiorów" :))))))))))) ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post:)
    Zapraszam do mnie na nową notkę- lemadreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa notka,więcej takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post :)
    zajrzałam przypadkowo, ale zostaję na dłużej :)

    zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz koniecznie powiadom mnie o tym w komentarzu - follow back x)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia, świetny design, bardzo mi się podoba. <3

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też za granicą byłam tylko w Niemczech. ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. haha, tez wolalabym zrezygnowac z telewizora :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie oglądałam tego filmu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne cytaty! :) Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne motta :)

    Zapraszam do mnie :
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne imie Rita :D fajny wywiadzik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie fajne trzecie imię <3 Też lubię nasze wymienne posty. ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny design <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też często się wzruszam na filmach :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamo 2 i 4 zdj *.*
    http://katie-style1771.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.