poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Tag : 11 pytań o moim pokoju.

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj razem z Agą postanowiłyśmy napisać post na temat naszych pokoi. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda pokój Agi to zapraszam na jej bloga - http://littleworldnessy.blogspot.com/
 1.Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Biały oraz miętowy.
2.Lubisz swój pokój?
Uwielbiam. W nim najchętniej spędzam czas. 
3.Co na tą chwile najchętniej zmieniłabyś w swoim pokoju?
Kremową komodę na białą. 
4.Jak w przyszłości wyobrażasz sobie inny pokój niż teraz?
Chciałabym żeby wyglądał tak jak teraz. Jestem z niego zadowolona. 
5.Czy dekorujesz swój pokój na święta np. Boże Narodzenie?
Tak. 
6.Opisz swój pokój w 2 słowach?
 Jasny, przytulny.
7.Jaki wolisz meble białe czy czarne?
Oba. Lubię łączyć te kolory razem.
8. Czy Twój pokój jest duży, czy mały?
Chyba mały. Ale według mnie jest w sam raz.
9.Wolisz okna dachowe czy z balkonem?
Z balkonem. 
10.Drzwi do twojego pokoju są raczej zamknięte czy otwarte?
Prawie zawsze zamknięty.
11.Podoba ci się tak jak masz teraz w swoim pokoju?
Tak. Jak wspomniałam powyżej nie pasuje mi tylko ta komoda, która w najbliższym czasie i tak będzie wymieniona. 
A Wy jesteście zadowolone ze swojego pokoju? jak wygląda Wasz wymarzony pokój? 

35 komentarzy:

  1. rzeczywiście przytulny :> ja tez jestem zadowolona ze swojego ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z mojego zadowolona, jedyne co bym chciała zmienić to biurko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz ten pokoik ♥
    Ja uwielbiam swój pokój ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny! :*
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas skomentujesz?
    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny pokój ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pokój ;) Zapraszam na zgadywankę: http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super pokój! tez bym chciała takie łózko!!!!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne łóżko!
    Ja ogólnie lubię swój pokój, ale chciałbym go przemalować :)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja takze ze swojego pokoju jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ladny pokój :) łóżko mi się podoba :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny masz ten pokój,mój jest w trakcie remontu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny masz pokój, szczególnie podoba mi się łóżko. Ja ze swojego jeszcze nie do końca jestem zadowolona. Mam nadzieję, że to się szybko zmieni. ;>
    radioactive15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten tag :) Masz śliczny pokój, łóżko jest urocze <3

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pokoik :)
    Zaobserwujesz? zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczny pokój :)
    Ja ze swojego nie jestem zadowolona niestety :C
    Dziękuje za odwiedziny i mam nadzieje,że będziesz odwiedzać częściej :)
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super pokoik :) ciekawy pomysł na post
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog i post! :)
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam :)
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Łóżko masz cudne jak z inspiracji w internecie :D
    Kolor ścian pasuje do mebli tylko wydaje mi się trochę chłodny :3

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tag !
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba Twój pokój :))))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę ci tego miętowego koloru ścian *.*

    faa-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczny pokój ;) Bardzo fajne jest to łóżko ;D Ja mam teraz swój wymarzony pokój ;)
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny pokój masz. :) Ja jeszcze w swoim nie czuję się do końca dobrze, potrzebuję remontu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny masz pokój , fajne połączenie koloru ścian z ciemnymi meblami : ) .
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam to samo łóżko.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam swoj wymarzony pokój ;)
    Beatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzyło mi się takie łóżko - ale jednak wybrałam inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post. zdjecia sa dobrej jakosci. rzadko odwiedzam tak dobre blogi, gratuluje ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :*

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczny pokoj
    Ciekawie odpowiedzialas
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne łóżko:)


    ps. a u mnie? to co każdy lubi - nowości w szafie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam swojego pokoju. A twój jest zachwycający. Zazdroszczę.

    Klikniesz w link w ostatnim poście? Może obserwacja? Serdecznie zapraszam.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny tag :P
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.