wtorek, 6 maja 2014

Nowości.


Cześć!
Dawno mnie tutaj nie było, oj dawno. Przeszłam lekki kryzys w blogowaniu. Miałam wiele pomysłów na posty lecz brak chęci. Dlaczego? zbyt wiele się dzieje w moim życiu. Próbuję sobie z tym wszystkim poradzić. Czy mi się uda czas pokaże. Mimo wszystko postanowiłam nadal prowadzić bloga. Zbyt wiele pracy w niego włożyłam by z tego po prostu zrezygnować. Po za tym pisanie dla Was jest przyjemnością. Blog jest pewnego rodzaju zapomnieniem o trudach codzienności choć tak często je opisuję. Postanowiłam zmienić adres bloga. Z pewnością nasuwa Wam się myśl dlaczego? poprzednia nazwa mondemagiquee była dość ciężka, trudna do zapamiętania więc postanowiłam  ułatwić dostęp do mojego bloga. Z pewnością tematyka mojego bloga się nie zmieni. W refleksjach czuję się najlepiej. Mimo to będą pojawiały się posty z innej półki typu kosmetyki, tagi itp. Planuję powstanie kilku serii. Jak na razie powstała seria Zagubieni oraz Kartka z pamiętnika. Z racji tego, że muszę dać upust swojej kreatywności mam nadzieję, że powstaną również jakieś tagi. To chyba wszystko co miałam do napisania. Po woli zmierzam się z pierwszym postem z nowej serii.
 Trzymajcie kciuki.

33 komentarze:

  1. Super post <3

    zapraszam do siebie (http://szalonasandra.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie tutaj :3
    dodałam do obserwowanych. Liczę na rewanż : *
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. prowadzisz swietnego bloga :) jeszcze tu zajrzę :):*
    u mnie nowy post, zapraszam!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się,że z tego wszystkiego nie zrezygnowałaś.Każda bloggerka ma czasem takie chwile.Czekam na te wszystkie nowości,które mają tu powstać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się nie poddałaś ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że się nie poddajesz :)
    Śliczne te dwa zdjęcia!

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się, że wracasz!
    Ta nazwa dużo bardziej mi się podoba.
    Dziękuje, za odwiedziny :)
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś, fajnie, że wracasz :)
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że ten brak motywacji Cię już opuścił. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia;))
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne fotki :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia ;) Nigdy nie rezygnuj z bloga! Dasz radę z tymi wszystkimi problemami ;)
    ♥Zapraszam na mojego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, ze juz wróciłas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że nadal blog będzie aktywny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieje, że z czasem wszystko się ułoży i że nie zostawisz blogowania:)

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze ,że wróciłaś ! Mam nadzieję,że zostaniesz na dłużej
    PS.Masz piękne włosy!
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super posty i ciekawy blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie że wróciłaś do blogowania :)
    Każdy czasem ma taki kryzys więc to normalne
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post :)
    może obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że wróciłaś :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie że jestes :)
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na posty, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcie :) Czekam na obiecane tagi ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. też czasami mam wiele pomysłów na posty, ale brak chęci :)) dobrze, że jesteś !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obyś te chęci zawsze miała, bo masz bardzo ciekawego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. super blog ,życzę wytrwałości w blogowaniu :)

    http://katiebeautyandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.