piątek, 27 czerwca 2014

Podsumowanie roku szkolnego 2013/2014

Cześć dziewczyny!
 W reszcie rozpoczął się upragniony przez wszystkich czas. Odpoczynku, relaksu, przygód oraz nabrania sił na nowy rok. Większość z nas przeznaczy go na wspomnienia, refleksje. Jedno jest pewne, każdy z nas spędził ten rok z dobrymi oraz złymi chwilami.
Ten rok minął w ekspresowym, burzliwym tempie. Ciężko było przestawić się na liceum. W pierwszy miesiącu odwiedzałam gimnazjum, wspominałam stare czasy, tęskniłam. Dopiero w październiku kiedy doszła moja przyjaciółka coś ruszyło. Szybko przywiązałam się do nowych znajomości a przede wszystkim nauczycieli. Mimo to ciężko było się przyzwyczaić do nowych zasad. Oprócz przykrych chwil, które zmieniły moje nastawienie do ludzi było mnóstwo śmiechu, przypału. Dopiero po feriach zaczęłam się cieszyć z tego co mam. Wsparcie rodziny oraz przyjaciół postawiło mnie na nogi.
Z moich wyników nie jestem zadowolona mogło być o wiele lepiej. Skończyły się przedmioty, które mnie nie interesowały. Od drugiej klasy czeka mnie rozszerzona historia, angielski oraz geografia. Na myśl o drugiej klasie mam gęsią skórkę ale wiem, że potrafię i dopnę swoich celów, marzeń.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Polecam Wam bloga Naji, która wykonała wygląd mojego bloga. Zachęcam do obserwacji jej bloga bo  warto!
Udanych wakacji, wspaniałych przygód.

32 komentarze:

  1. to prawda ten rok szkolny minal strasznie szybko, moze nawet za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz skończyłam gimnazjum i idę do liceum..ah..nie wiem jak sobie poradzę,ale wiem,że muszę iść cały czas do celu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji ! :)
    Śliczny wygląd bloga

    Zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim przypadku przestawienie się z gimnazjum na liceum zaszło zadziwiająco gładko xd Druga klasa to faktycznie całkowicie inny poziom, więc też mam spore obawy, czy podołam :C Przede mną biologia i chemia. :D
    Udanych wakacji życzę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam wziąć biologię ale wiązało się to ze zmianą klasy.. ale Damy Radę :)

      Usuń
  5. Warto wierzyć w siebie i swoje możliwości :)
    Udanych wakacji.
    Zapraszam.
    http://meanss.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że tak do tego podchodzisz, wierzysz że ci się uda ;) Nie ma co się martwić na zapas, póki co są wakacje i lepiej się cieszyć :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/ Dzięki za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zajrzę :)


    ps. a u mnie? LADY IN RED :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fajerwerki. Ja właśnie boję się, że jak wróce na stare "śmiecie" to będę płakać i tęsknić.
    Udanych wakacji! Wyszalej się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A życie toczy się dalej :) przede mną 3 gimnazjum, ale coś czuję, że dam radę.
    Po tym za to będzie trudno... no nic udanych wakacji Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z 2 klasą :) Ja po wakacjach idę do liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo odpoczynku Ci życzę i wspaniałej zabawy na wakacje :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci najwspnialszych wakacji i powodzenia na nowy rok szkolny! :)

    Zapraszam na mojego nowiutkiego bloga http://czekoladowytorcik.blogspot.com/ :)
    Obserwacje i komentarze to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też teraz skończyłam pierwszą klasę LO - jakoś w ogóle nie tęskniłam za gimnazjum bo nasza klasa okazała się bardzo zgrana i fajna :)
    Powodzenia w przyszłym roku !
    w-rupieciarni.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję,że szybko się przestawię z gimnazjum na liceum :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. tobie też udanych wakacji :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne podsumowanie, udanych wakacji :)
    ♡ MÓJ BLOG ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląd bloga! Może wspólna obs?
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że w gimnazjum nie ma tak, że odchodzą niektóre przedmioty.. Uwielbiam geografię :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznego masz bloga,fajne tło:) idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Eh, ja teraz idę do liceum i mam nadzieję, że jak najszybciej się tam zaaklimatyzuje ;-;
    ✿ imagine-yuki.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  22. w koncu wakacje ! ten rok szkolny na prawde szybko zleciał ! udanych wakacji :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem Ci,że nie taki diabeł straszny jak go malują :)) Stres jest ogromny, ale grunt to go przynajmniej w małym stopniu opanować, bo potrafi on zablokować umysł.. niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanych wakacji:) Wróciłam po rocznej przerwie:) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.