środa, 16 lipca 2014

Kartka z pamiętnika #12

Jak większość osób obiecałam sobie aktywnie spędzać wolny czas.. oczywiście nie wyszło mi. Prawie codziennie wychodzę z siostrzeńcem na spacer jak już wrócę to się nie ruszam, dosłownie. Przez ten czas robię pełno koktajli, oglądam Harrego Pottera i nic więcej. Za tydzień wybieram się do Katowic do Kliniki jestem ciekawa czego się dowiem ale za razem przerażenie mnie nie opuszcza. Na całe szczęście po klinice a dokładniej w piątek jadę do Częstochowy. Teraz będę na wsi nie w centrum ale to chyba  lepiej. Z pewnością bardziej wypocznę. 
Wczoraj nie spodziewanie przyjechała Warszawianka Daria. Nie widziałam się z nią od trzech lat. Najchętniej siedziałabym z nią cały czas.. za niedługo wyjeżdża i nie wiem kiedy ją zobaczę.
 ~ Napój bogów 
 ~Darka i jej pazurki.
A Wam jak mijają wakacje? 

31 komentarzy:

  1. Mi jak na razie mijają super! :)
    obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://wielkademolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja początkowo również tak spędzałam wakacje, ale ostatnio wzięłam się za siebie i spędzam je trochę bardziej aktywnie :)
    Uwielbiam Arizonę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka dni aktywnosci u mnie powoduje chec do tygodniowego leniuchowania :) pierwszy raz widze ten napoj, zaciekawil mnie ;d
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wakacje spędzam w pracy na pełnych obrotach aż marzę o chwili spokoju no ale... coś za coś :) masz swietne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też planowałam spędzić wakacje aktywnie, ale wyszło jak zawsze. Uwielbiam Arizonę, ale od jagodowej wolę grejpfrutową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje mijają mi dobrze,Daria ma śliczne pazurki.Dobry jest ten napój?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wykorzystuje czas na czytanie;) strasznie duzo czytam, bo wczesniej nie mialam nna to czasu:) moze wspolna obserwacja? Milo tu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, po przeczytaniu kilku postów spokojnie mogę stwierdzić, że masz na prawdę ciekawy i fajny blog!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://sterka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daria ma świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od czasu do czasu wskakuję na rower i nic po za tym.
    Ale takie nudy są naprawdę męczące. Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie poczatek wakacji byl bardzo leniwy, jednak juz jutro bede w Polsce i mam nadzieje, ze to sie zmnieni juz hahaha! :D
    Piekne pazurki kolezanki. *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. wakacje jak wakacje... trzeba znalezc sobie zajecie i wypoczac przy okazji :)
    jeszcze nie pilam tej arizony! dobra jest? :)
    +widze ze jestes fanką miętowego, witam w klubie! :)

    http://alice-says-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje są od tego, żeby odpocząć, więc leniuchowanie, czytanie i oglądanie filmów jest stanowczo usprawiedliwione :D

    dodajemy do obserwowanych i serdecznie zapraszamy do nas :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie nudzi ale jakos daje rade ;) Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w inki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :)
    http://veronicanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) U mnie wakacje nawet ok ale moglo by lepiej

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczęło się leniwie, ale trzeba coś zacząć robić, W tygodniu jadę ze znajomymi na wycieczkę.
    Życzę miłego wypoczywania w Katowicach i Częstochowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje wakacje też są w pewnym stopniu mniej aktywne, niż to sobie wyobrażałam... No ale nie ma tego złego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie wróciłam z nad morza :) Super fotki! Uwielbiam Arizonę- najlepszy napój ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wlasnie wróciłam z obozu językowego na którym poznałam masę nowych ludzi. :)



    have-fun-inlife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jeżdżę na rolkach :) Zapraszam na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi te wakacje bardzo szybko mijają
    JEszcze mam pare planow do zrealizowania
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wakacje mijają szybko, a u mnie ciągle pada, tylko raz na jakiś czas przestaje padać na dwa dni :)
    świetne zdjęcia :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie pazurki swietne <3
    pozdrawiam http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Drugie zdjęcie piękne ;)
    Ja też mam problem z aktywnym spędzaniem czasu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obyś jednak miała bardziej aktywne wakacje, cały miesiąc przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wakacje spędzam aktywnie, przynajmniej się staram :D
    miłego wypoczynku na wsi :*
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ? odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie, że przyjechała chociaż na chwile:) Abyś miała aktywne wakacje! miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  29. z tą aktywnością to jest tak, że najtrudniej zacząć ;) potem już idzie z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! Obyś jednak tą drugą połowę wakacji wykorzystała aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.