niedziela, 27 lipca 2014

Tak smakuje życie.

" Tak zwane życie:
wszystko, co dostarcza tematów operze mydlanej,
nie wydawało mu się godne opowieści,
czy też chciałby mówić, ale nie umiał.
Dziwiły go poplątane historie mężczyzn i kobiet,
ciągnące się aż po migotliwą niepamięć.
Sam umiał tylko zaciskać zęby i znosić,
czekając, aż starość odbierze dramatom znaczenie
i pryśnie opera mydlana
miłości, nienawiści, pokus i zdrad. " Czesław Miłosz.

Gdy przychodzą chwile słabości, upadku, bezsilności, wewnętrznego konfliktu popadamy w obłęd. Rozpaczamy i przeklinamy życie, które dali nam rodzice. Omijamy rzeczywistość a przecież życie jest fair wtedy kiedy jest dobrze i źle
. Złe chwile kształtują człowieka, pozwalają mu dojrzeć, patrzeć na życie z innej perspektywy. To jest tak zwane życie, które nigdy nie będzie usłane różami. Musimy się zmagać z trudem codzienności bo nigdy nic nie dzieje się bez przyczyny


" Jeśli potrafisz iść przez życie bez zaznawania bólu, to prawdopodobnie jeszcze się nie urodziłeś." 



45 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i cudowne słowa. Niezwykle inspirujący post :)
    Świetny blog - dołączam się do grona Twoich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful pictures<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ten tekst naprawdę inspiruje, a nawet motywuje... szczera prawda.



    have-fun-inlife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia. Post daje do myślenia :)
    Pozdrawiam
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia :) Motyle to zdecydowanie najpiękniejsze obiekty do fotografowania.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna motywacja! Bardzo milo sie czyta no i dotego te zdjecia. Swietny post! zapraszam do siebie.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) Mądrze napisany post, szczera prawda :)

    Zapraszam: tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisze się "wtedy" a nie "w tedy".

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post - oczywiście masz rację !
    Tekst Cz. Miłosza naprawdę genialny i jeszcze do tego te zdjęcia... idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama prawda :) Wszystko dzieje się po coś :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie bez bólu nie miałoby sensu, niee może być ciągle tylko pięknie i łatwo :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten cytat..:)
    Wszystkiego najlepszego ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny ten motylek! :)
    Kiedy życie stawia na naszej drodze przeszkody, sama staram się myśleć, że to wszystko jest w jakimś celu, bo właśnie nic nie dzieje się bez przyczyny, ale takie myślenie u mnie raczej nie przynosi rezultatów i nie poprawia mi humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądrze napisane :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie napisane :)

    Zapraszam do mnie:
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przemyślane, mądrze napisane. A do tego prześliczne zdjęcia.

    http://zamenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ważne jest zeby sie nie poddawać bo takie jest po prostu życie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobre zdjęcia!

    Zapraszam do siebie: www.pattonfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze to ujęłaś.
    Każda sytuacja w życiu dobra, zła czyni nas silniejszymi;)
    Ważne, żeby walczyć z przeciwnościami losu i się nie poddawać ;)

    Udanego dnia,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze ujęte. Takie jest życie, musi być gorzej żeby mogło być lepiej, dzięki temu stajemy się mądrzejsi i doceniamy to co mamy. Cudowne zdjęcia.

    http://voyageenambulance.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatni cytat przepiękny i prawdziwy. Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne zdjęcia !! Cudny blog ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie <3
    www.claudynix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepszy ostatni cytat <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam cytaty - sama je zamieszczam :)



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czytać cytaty :***
    meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne cytaty *-*

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam napisać ci, że prowadzisz naprawdę cudownego bloga.
    Od razu gdy na niego weszłam wiedziałam, że zostanę na dłużej.
    Dodajesz piękne zdjęcia a co najważniejsze piszesz z sercem. Uwielbiam to! <3
    Życzę Ci jak najwięcej sukcesów w blogowaniu i multum czytelników, bo naprawdę warto czytać to, co piszesz.
    Pozdrawiam serdecznie! :*
    +obserwuję.

    Mam nadzieję, że mój blog również Ci się spodoba i dołączysz do jego stałych czytelników. Będzie mi ogromnie miło. :)


    http://malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia, jaki masz aparat? :)

    Skomentujesz nowy wpis? + Jeśli możesz kliknij w 2 linki do bluz :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się,świata jakość zdjęć
    Bardzo ładny blog,aż chce się czytać,przejrzysty bardzo :)
    Jestem tutaj po raz pierwszy,ale mam nadzieję,że nie ostatni.Może wspólna
    obserwacja między nami? Daj znać u mnie w komentarzu,a ja na pewno
    się odwdzięczę :) Pozdrawiam
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak najbardziej zgadzam się z tym, że złe chwile kształtują człowieka. Całkiem niedawno miałam sytuacje, która wiele mnie nauczyła. Teraz już wiem, że nie każdego mogę nazwać swoim przyjacielem. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia są genialne ,a ten motylek jest przeuroczy <3.Z początku myślałam ,że to listek <3
    Bardzo mądry post ,tak trzymaj! :)
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  33. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są naprawdę genialne! :) Piękny post.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mądry post i śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowity post. Pełny życia, zdjęcia boskie.

    http://slodkieklamstewka-a.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjecia - masz do tego talent :)
    sama chciałabym tak umieć, nawet chciałam iść do szkoły o tym profilu
    może ty powinnaś iść ?

    Zapraszam do nas!
    http://pll-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) również chciałam ale inny kierunek rozszerzeń już wybrałam.

      Usuń
  38. bardzo fajny blog i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.