czwartek, 3 lipca 2014

Trzy marzenia.

Każdy człowiek na świecie marzy. Są marzenia, które skrywamy bardzo głęboko i są takie, którymi możemy się podzielić. Wraz z Agą postanowiłyśmy napisać Wam nasze marzenia. Jeśli jesteście ciekawe o czym marzy Aga wchodźcie na jej bloga.
Koncert Celine Dion. 
Od długich, długich lat jest moją ulubioną wokalistką. Ma niesamowity wokal i niesamowite serce.

Bogota - Kolumbia, Monterrey - Meksyk
Dwa miejsca na świecie, które zawładnęły moje serce. Gdyby nie liczne seriale moje zamiłowanie do tych krajów nie było by tak wielkie.
Przyjaźń na zawsze.
Chciałabym aby wyjątkowa więź, która łączy mnie z Fretkę, Marabelę i Kuzco przetrwała wiele lat. By koniec liceum, które jest za półtora roku nie był końcem nas.

A jakie są Wasze marzenia?  co chciałybyście przeżyć, zobaczyć? 

32 komentarze:

  1. Mam nadzieję,że te wszystkie marzenia Ci się spełnią,trzymam kciuki za to.Moje marzenia?Niby nie powinno się o nich mówi,.ale powiem jedno,że chce zostać ratownikiem medycznym..no i chciałabym aby mi się powiodło w tym zawodzie,abym wytrzymała życie w presji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia warto zawsze mieć! Może kiedyś się je spełni!
    ladygabon.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam podobne marzenia! A pierwsze zdjęcie jest cudne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy ma marzenia. Bardzo chciałabym, aby moje się spełniły, jak wszyscy :)
    http://kamilavxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś spełniła swoje marzenia! ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję ,że te marzenia się spełnią <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wiele marzeń, które może kiedyś się spełnię, ale za Ciebie trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę spełnienia marzeń !
    Faktycznie Celine Dion jest genialna <3
    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń życzę :D O, tak przyjaźń na zawsze <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oby Wasze marzenia się spełniły!
    ja marzę o tym, by napisać dobrze maturę, dostać się na studia, założyć firmę i mieć spokojne życie ;)
    aaaale... chętnie odwiedziłabym Berlin albo Bawarię ♥
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy podobne marzenia. Ja również chciałabym trochę pozwiedzać i przyjaźnić się z jedną osobą do końca życia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, przyjaźń "forever" też bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chciałabym zobaczyć bardzo wiele miejsc, też marzy mi się przyjaźń na zawsze :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. marzenia się nie spełniają, marzenie się spełnia!

    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mało tych waszych marzeń. Ja moje marzenia mogłabym wymieniać bez końca. 2 punkt strasznie mi się podoba, ponieważ sama chciałbym duzo podróżować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy ich o wiele więcej ale przyjęłyśmy, że napiszemy po trzy :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy post ;] Miejmy nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią ^^
    W wolnej chwili zapraszam - welcome-in-my-strange-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym chciała podróżować, odkrywać nowe miejsca, poznawać nowych ludzi i kultury ich państw.. :)


    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci spełnienia tych marzeń ;) Ja swoich nie napiszę, bo jak to się mówi wtedy się nie spełnią :D

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wiele marzeń :D
    Życzę Ci, aby Twoje się spełniły ;)

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. niewiem czemu, ale chciałabym pojechać do Hiszpanii i do Disneylandu <3
    Jest jeszcze wiele marzeń, ale pisać już nie będę ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolę nie mówic o swoich marzeniach, bo jeszcze się nie spełnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyjechać jak najdalej na zawsze albo znaleźć kogoś, kto myśli podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. O moich marzeniach to można by książkę napisać. ;)
    Oby Twoje się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej:) Podoba mi sie ten blog;)
    Moglabys poklikac w linki, ktore podalam w ostatniej notce? BYlabym wdzieczna;)
    odwdzięcze się :)
    Pozdrawiam, shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chciałabym znalezć prawdziwą przyjaciólkę...Takie mam marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Zacznę od tego, że wygląd bloga jest śliczny, dopracowany. Piszesz prosto, ale w taki ciekawy sposób.
    Co do postu: Mam wiele marzeń, ale również jak Ty między innymi chciałabym znaleźć prawdziwą, jedyną przyjaciółkę. Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. olivejasinska.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chcę na koncert Celin ...♥

    Czy mogłabyś poklikać w linki Sheinside na moim blogu w najnowszym poście. To dla mnie dużo znaczy. Dla Ciebie to tylko kilka sekund , a dla mnie bardzo ważne. Wiem także ,że bez Ciebie mi się nie uda ...Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.