poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Powrót do szkoły z Angie - Jak wrócić i nie zwariować?


Za kilka dni staniemy na szkolnych korytarzach, usłyszymy pierwszy dzwonek rozpoczynający nowym rok, usiądziemy w wyczyszonych ławkach, spotkamy osoby, które ostatni raz widziałyśmy/eliśmy dwa miesiące temu. Z pewnością większość osób nie chętnie o tym myśli. Chcą cieszyć się wolnością. Właśnie dla takich osób dedykowany jest ten post. Jak wrócić i nie zwariować? o to jest pytanie.

Po pierwsze i najważniejsze : Myśl pozytywnie.
Co uskrzydla człowieka? optymizm. Nie myśl o tym ile czeka Cię nauki, zdecydowanie zapomnij o pobudkach porannych, nie skupiaj się na rozmyślaniu co Cię tak właściwie spotka. Odwróć to na drugą stronę. To co Cię czeka wcześniej czy później zaowocuje.. ciężka praca to podstawa. Szkoła to również czas ' spotkań towarzyskich '. Jeśli zaczynasz nowy etap w życiu nie wstydź się podejść, zagadać może to w przyszłości zaowocuje?!

Po drugie : Wyznacz cel.
Jeśli nie lubisz chodzić do szkoły, uczyć się postaw sobie jakiś cel. Może to być sprawdzenie siebie, udowodnienie komuś, że również potrafisz cokolwiek co pomoże Ci dążyć do ' otrzeźwienia ' po leniwym odpoczynku.

Po trzecie : Spełniaj się.
Czy powrót do szkoły = zero życia prywatnego? oczywiście, że nie. Jeśli nie będziesz odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę będziesz miał/ała czas dla siebie. Wtedy możesz robić to na co tylko masz ochotę jak w wakacje.

Jakie są Wasze sposoby na powrót do rzeczywistości? 

25 komentarzy:

  1. Masz racje w każdym sposobie,ja staram się nie myśleć o tym tak bardzo jak to będzie z moją nową klasą i z nowymi nauczycielami.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywny i dający do myślenia post :)) Dzięki takim postom nie myślę o rozpoczęciu roku aż tak najgorzej ;*
    Pozdrawiam +obs.? daj znać na moim blogu ♥
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie postanowiłam, że nie będę w tym roku nic odkładała na ostatnią chwilę ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnym sposobem na to by przetrwać szkołę i nie zwariować to organizacja
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) ja teraz zmieniam więc może nie będzie tak źle
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym ;-)
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu cudowny post, strasznie spodobał mi się twój sposób pisania i życzę Ci z całego serca sukcesów w dalszym pisaniu :) Blog świetny - obserwuję :)

    Jeśli masz ochotę, wpadnij do mnie i obejrzyj kilka ostatnich postów, które myślę, że Ci się spodobają :) Jeżeli chcesz - zaobserwuj :) http://kjhxcd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobny plan samo motywacji :) Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, systematyczność, pozytywne myślenie i byle do kolejnych wakacji ;)
    http://voyageenambulance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. szkola juz za mna chociaz chetnie wrocilabym do szkolnej lawki:)
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i naprawdę przydatny :) Grunt to pozytywne nastawienie.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysły jak najbardziej trafione :)

    Obserwujemy? Zaobserwuj u mnie i poinformuj mnie w komentarzu a zrobię to samo ;)
    http://a-little-about-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wyznaczam sobie cel i dążę do niego :) mas racje nie zostawiajmy tak wszystkiego na ostatnią chwilę;)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wyznaczenie celu to świetna rada :). U mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zdecydowanie staram się myśleć pozytywnie - w szkole łatwiej jest spotkać wszystkich znajomych, z którymi ciężko się umówić w wakacje. A poza tym, jeśli człowiek chociaż trochę się postara, nawet nauka może przestać być przykrym obowiązkiem.

    http://onetlittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że wracam do szkoły, choć moja klasa nie jest idealna. Ale w końcu spotkam się z grupką znajomych, za którymi bardzo się stęskniłam. Mimo to wiem, że trudno będzie mi przyzwyczaić się do owego rytmu dnia, ale dla chcącego nic trudnego. Za dużo wolnego źle na mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wlasnie staram sie myslec o tym powrocie pozytywnie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę świetny pomysł na notkę ! i super realizacja ! :)

    http://alice-says-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak myśleć pozytywnie to podstawa.
    Obserwujemy?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rady ;D Zwłaszcza ten cel , ja mam już kilka mam nadzieję, że się uda <3
    Wpadaj! ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym roku przede wszystkim obiecałam sobie, że będę pracowała za dwoje. Porządna nauka i nie ma przebacz. Wydaje mi się, że bardziej wtedy docenię weekend i czas wolny, co jest dodatkowym plusem. Trafiła mi się bardzo fajna klasa, prawie wszystkich już znam, więc raczej wstydzić się nie będę. Chcę dawać z siebie wszystko, spełniać się nie tylko na lekcjach, ale też poza szkołą i być bardziej obowiązkową, co pozwoli mi na np. spontaniczne wyjścia ze znajomymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia :) Mam prośbę poklikasz w linki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne porady :)

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne zdjecia i przydatny post :)

    http://suzanne9-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.