środa, 24 czerwca 2015

Kartka z pamiętnika #13



" Jeszcze trzy miesiące temu pałałam pozytywną energią. W chwili obecnej jestem w stanie marności, nicości. Ostatnie miesiące są dla mnie sztuką walki. Uczę się z pokorą przyjmować to co daje mi los. Zaczęło się dość niewinnie. Na początku zapalenie oskrzeli, zabiegi onkologiczne, zapalenie gardła... i sporo nieobecności w szkole, wiele zaległości. Problemy porozumiewania się z ' przyjaciółmi '. Najgorszym miesiącem okazał się kwiecień. Z pewnością nigdy w życiu go nie zapomnę. Dziesiątego kwietnia moja babcia trafiła do szpitala. Szesnastego zmarła. Całe moje dotychczasowe życie rozsypało się na milion kawałeczków. Razem z odejściem babci pewna część w moim sercu obumarła. " - 18.05.2015

" Przez sytuacje, które mnie bardzo dotknęły zawaliłam szkołę i takim sposobem mam poprawkę w sierpniu z matematyki. Piszę ją z dwóch działów ciągów i prawdopodobieństwa ( -,- ). Znacie to uczucie kiedy wszystko czego dotykacie, podejmujecie się nie wychodzi?  " - 19.06.2015

 * Obiecuję, że następny post będzie weselszy niż ten *
Gdybym nie napisała tego co czuję, co się wydarzyło w moim życiu.. nie byłabym sobą.

15 komentarzy:

  1. Mega mi sie podoba to zdjęcie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie. Jak to czytałam, to po części jakbym widziałam swoje życie, a po części jakbym tam była z tobą. Na pewno zdasz te poprawki.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie. Jak to czytałam, to po części jakbym widziałam swoje życie, a po części jakbym tam była z tobą. Na pewno zdasz te poprawki.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! nie przejmuj się, poprawka jeszcze nie oznacza, że nie zdałaś :) Nie wiem, czemu przylgnęła łatka, że jak ktoś ma poprawkę albo jest zagrożony to jest debilem. Przyznam szczerze, że ja skończyłam gimnazjum z wyróżnieniem - miałam chyba 5,4 średnią. A w liceum... o ludu. Tyle nauki, że jak leci byłam zagrożona z biologi, matmy i niemieckiego. I nic wielkiego się nie stało, wszystko zaliczyłam i tyle. Z kilku przedmiotów miałam 5 a czasem 6 a z kilku miałam 2 . Takie życie, nie da się być idealnym ze wszystkiego - przynajmniej po latach, ja jako już 27 letnia kobietka mam taką opinię. Pozdrowienia i trzymaj się! http://vitraillight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, poprawka to nie koniec życia! Na pewno sobie poradzisz i zdasz śpiewająco :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. poradzisz sobie, trzymam kciuki, nie załamuj się aż tak od razu :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, trzymaj się.
    ________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest ciezko, ale wiem, ze bedzie lepiej! bez twojego optymizmu nie bylabys soba, a wiem, ze twoja niesamowita osobowosc wkrotce odrzuci wszystkie problemy na bok.
    nigdy nie zapomnimy twojej babci i ufam, ze ona tez patrzy sie na ciebie z gory z usmieche, bo wie, ze bedzie lepiej <3 <3 <3

    with love,
    patrycja :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ! Dasz rade ! :)
    Zapraszam serdecznie w wolnej chwili :*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przejmuj się, dasz radę :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę! Trzymam kciuki :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz rade! Powodzenia!
    Zapraszam do przeczytania mojego nowego posta,może humorek się poprawi!:*
    http://weonforever.blogspot.com/2015/06/2-tag-moje-dziecinstwo-a.html
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze, że wyrzuciłaś to z siebie.
    Współczuję Ci, wiem jednak, że dasz radę to poprawić!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.