niedziela, 26 lipca 2015

Komponując siebie #1


Przyszedł czas na nową serię.
Mój blog składa się głównie z moich przemyśleń, motywacji oraz poradników. Motywuję i zatracam w refleksji. Jak nazwa serii wskazuje będzie ona o mnie. Komponując siebie będzie zdradzała Wam kim jestem, jaki jest mój charakter jednym słowem co mi w duszy gra.  Mam nadzieję, że nowa seria przypadnie Wam do gustu jak Odmienić siebie, Zagubieni czy Kartka z pamiętnika.


Moją największą zaletą jest moje nastawienie. Potrafię się smucić ale na co dzień jestem pełną pozytywnej energii dziewczyną. Stawiam na zabawę. Uważam, że życie jest zbyt krótkie żeby się męczyć w smutku. Kiedy dzieje się coś wobec czego czuję się bezsilna jestem niczym dziewczynka w wielkim tajemniczym ogrodzie, która nie ma zielonego pojęcia jak się wydostać z tej nicości. W życiu każdego jest taki złoty środek, który go zawsze ratuje. Moim jest wiara oraz nadzieja. Potrafią wydostać mnie z największych zawirowań życia. Prawie każdego dnia jestem uśmiechnięta, wariuję, poprawiam innym nastrój. Lubię to. Wtedy czuję się potrzebna, czuję, że żyję.
Moją największą wadą jest impulsywność. Czasami nie kontroluję a w zasadzie często nie skupiam się na tym co mówię. Wypowiadam to co czuję, myślę. Nie obchodzi mnie co inni o tym pomyślą wolę być szczera niż fałszywa. Nie mam pohamowania w stosunku do osób starszych np. nauczycieli. Zawsze walę prosto z mostu. Jeśli mi coś się nie podoba mówię to. Zazwyczaj nauczyciele mnie dobrze znają, wiedzą jaka jestem i nie mają do tego zarzutów. Z impulsywnością wiąże się również zachowanie. Często nie pomyślę, robię to co dyktuje mi serce jak głupia gęś.
A jaka jest Wasza największa wada / zaleta? 


 Mix'y zdjęć będą również pojawiały się w każdym poście z tej serii. Pomogą poznać Wam moją codzienność. Na powyższych zdjęciach możecie zobaczyć Patrycję, Ewelinę oraz Martynę, które uczestniczą w moim życiu.

38 komentarzy:

  1. Myślę, że będzie to super seria- będziemy mogli w końcu lepiej Cię poznać :)

    Zapraszam do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia ! *-*
    Moją największą zaletą jest... hmm moze to ze zawsze walcze do końca ... a wadą - za bardzo się wszystkim przejmuję.

    http://creativeworldbyania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na nową serię ;)
    moją największą wadą jest zdecydowanie słomiany zapał i lenistwo :/ przez to bardzo często porzucam różne cele, które sobie wcześniej wyznaczyłam :(
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ^-^ hm no nie wiem łatwowierność.. tak, to duża wada.

    http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie największą wadą jest latwowiernosc i dla wszystkich jestem za dobra ;) myśle że bycie szczerym jest bardzo ważne :) obserwujemy? napisz u mnie adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagodowe Somersby jest świetne! :)


    Zapraszam na niedawną notkę!
    http://spiked-soul.blogspot.com/2015/07/all-beige-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Mozemy się o Tobie dużo dowiedzieć, świetne zdjęcia <3

    zapraszam na bloga the-upcoming-storm.blogspot.com, pomagam jej się rozreklamować, dopiero zaczęła! Byłoby nam bardzo miło, gdybyś zerknęła i skomentowała ♥
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia. Ciekawa jestem nowej serii.

    Buziaki
    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją największą zaletą jest to, że przejmuję się i przeżywam nawet mało istotne rzeczy.
    Śliczne zdjęcia :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  12. Moją zaletą jest to, że zawsze umiem rozśmieszyć :D Wadą jest lekka nieśmiałość, która pomału zanika ;)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To zdjęcie bańki rewelka :) Ciekawy pomysł na posta :)
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy ma wady i zalety ;) myślę że moją największą
    zaletą, jest dotrzymywanie tajemnic a największą wadą...
    chyba to ze jestem bardzo płaczliwa :) cudowne zdjęcia <3
    i bardzo podobają mi się takie posty zdradzające charakter
    autorki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy pomysł na posta!
    -----
    http://polowcia--blog.blogspot.com/ byłabym wdzięczna za poklikanie w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa tej serii, ładne zdjęcia :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  17. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. O, swoich wad to mogę wymienić dużo a nad zaletami to musiałabym myśleć :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się zdjęcie bańki mydlanej.

    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na serię postów :) Jedną z moich największych wad jest to, że szybko się denerwuje, nawet z powodu jakichś bzdur, ale staram się to zmienić. Znów jedną z największych zalet jest to, że jestem osobą niezwykle ambitną i zawsze staram się wszystko robić w stu procentach oraz uparcie dążyć do celu.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny mix ;) Fajnie, że umiesz dotrzec swoje zalety jak i wady, większość ma problem z odnalezieniem tych pierwszych ;D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia.
    Fakt, że dostrzegasz zalety i wady jest bardzo dobrym atutem

    Dziękuję za miły komentarz u mnie, w wolnej chwili zapraszam ponownie ; ♥KLIK♥ ♥KLIKNIJ TEŻ TU♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba musiałabym dłużej zastanowić się nad swoimi zaletami i wadami, tak, żeby szczerze je wymienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moją największą wadą jest to, że często mówię coś, czego nie mam na myśli (naprawdę), a potem nie umiem tego odkręcić. Twoja wada też jest mi często bliska, czasem bywam impulsywna (i wszyscy pamiętają tylko to "czasem" :)
    Myślę, że fajnie to wymyśliłaś. Zawsze miło coś niecoś poczytać o autorze bloga
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na taką serię:) Ładne zdjęcia:)
    x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna notka , czekam na kolejna:))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja niestety często nie potrafię znajdować tego złotego środka i jeśli jestem smutna to nie potrafię się bawić, często tego nie widać bo kiedy jestem ze znajomymi czy przyjaciółmi to zakładam uśmiech i staram się bawić żeby nie psuć im radości :) ale oni nawet kiedy nie zdają sobie z tego sprawy (choć przeważnie przynajmniej domyślają się mojego stanu) i tak potrafią mnie prawdziwie rozbawić i rozweselić i ja to samo robię z nimi gdy jest odwrotnie :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na KONKURS! (Zostały tylko dwa dni!)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja wada w niektórych sytuacjach może okazać się także zaletą. Ja u siebie nie lubię nieśmiałości, takiego lęku przed uzewnętrznianiem siebie. Staram się to zwalczać, nie zawsze się udaje, ale czuję, że poruszam się naprzód. Mam nadzieję, że seria będzie równie interesująca jak poprzednie. Życzę Ci dużo weny i powodzenia w życiu.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia bańki cudowne ♥

    Dziękuje za komentarz, zapraszam na post z wyjazdu. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie swietne zdjęcia <333 moze obs za obs ? :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post, lubię oglądać takie zwyczajne zdjęcia ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja największa wada to chyba to, że nie umiem kontrolować złości jak moja siostra mnie sprowokuje. Super, że chcesz się z nami dzielić swoją duszą :) wejdę tu nie raz <3
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia!;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie w komentarzu ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia :) Najbardziej podoba mi się to z bańką
    Obs/Obs?
    http://awesomephotographic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.