środa, 8 lipca 2015

Odmienić siebie #3


Posłuszeństwo sobie!

Człowiek jest istotą czującą a przede wszystkim myślącą. W labiryncie współczesnego świata po prostu może się zagubić. Jest podatny na sztuczki, które obecnie dominują. Każdego dnia jesteśmy manipulowani. W internecie, mediach, prasie, wśród znajomych. Najprościejszym przykładem jest moda na sport i wszystko co się z nim wiąże. Oczywiście, że ruch jest dobry dla zdrowia ale katowanie się dietami jest chore. Ludzie zapominają o zdrowym rozsądku o tym czego oni chcą i potrzebują. Kolejnym przykładem mogą być popularne gorsety. Znane od wieków katują teraźniejsze kobiety. Chcą mieć idealne wcięcie a tym samym niszczą swoje wnętrzności. Bądź posłuszny sobie! Bądź asertywny. Każde wchodzące trendy trzeba brać z przymiarką. Wszyscy mówią o szczęściu a jak można być spełnionym czyniąc coś wbrew sobie. Ile ludzi tyle przekonań, wierzeń. Rób to na co Ty masz ochotę. Słuchaj innych a zarazem dokładnie przekalkuluj ich rady. Dobrze wiemy czego chcemy, potrzebujemy. Nie istniejemy bo to aby być zniewolonymi przez samych siebie.




39 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia! :)
    zapraszam na cos ciekawego: http://goo.gl/4k6S2A

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że masz wiele racji :)
    powinniśmy być posłuszni nam
    naszym uczuciom i naszemu rozumowi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dużo racji :*
    Fajne zdjęcia :)
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądre słowa, ale co do tego, że sami wiemy, co jest dla nas najlepsze można się kłócić. Czasem uważamy, że tak będzie dobrze, ale widzimy to tylko ze swojej perspektywy i jeśli w zaparte do tego dążymy, nie patrząc na innych łatwo możemy się sparzyć.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Słuchaj innych a zarazem dokładnie przekalkuluj ich rady ". Trzeba patrzeć ze swojej perspektywy i innych. Ale nie raz przejechałam się na radach innych. Kiedy stwierdziłam, że zrobię sobie coś wbrew i posłucham innych.

      Usuń
  5. Trzeba być wiernym własnym ideałom i przekonaniom - my wiemy co dla nas dobre ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ;)
    http://emmaprostozmostu.blogspot.com/ <- nowy post, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba myśleć potem robić :)
    Świetny post ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki :) Jestem asertywna :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uważam, że powinniśmy słuchac samego siebie, nie dać się zmanipulować tym co jes teraz modne, a szkodzi naszemu zdrowiu, tak jak wspomniane przez Ciebie gorsety,

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie tak, sami najlepiej wiemy, co jest dla nas dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda a my łatwo dajemy sobą kierować :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sami powinniśmy być kowalem swojego życia.
    Śliczne zdjęcia c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie nie jestem ani trochę asertywna :/
    ________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i zdjęcia. ;) A co do zawartości... Często jest tak, że trudno nam przekonać innych do swoich racji. Próbujemy więc dostosować się do wszelkich trendów i opinii.
    www.worldwithmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem asertywna, nie uczyłam się przyszło samo z siebie
    A co do trendów to ludzie ślepo za nimi podążają bo chcą być fajni

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Asertywność to podstawa w tym zmanipulowanym świecie. Bez niej ani rusz. Póki nikomu nie dzieje sie krzywda- nikt nie powinien kazać nam być jakimiś, to nasz wybór, nasze życie
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda- media robią z ludźmi co chcą. Wpajają nam nawet informacje niezgodne z prawdą a my im wierzymy. Jednak w tych czasach coraz trudniej zachować zdrowy rozsądek... Ale właśnie trzeba być asertywnym i żyć zgodnie z samym sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :* :* :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mądre słowa, ale ja chyba zacznę katować się dietę, bo strasznie utyłam i grubasek się ze mnie stał hehe :) super post :)
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Świetne zdjęcia! Ciekawy post :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała prawda! A te gorsety to już kompletna porażka. Można takie wcięcie osiągnąć ćwiczeniami :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie napisany post. To nasze życie i powinniśmy żyć w zgodzie z samym sobą i cieszyć się tym co mamy. Zdjęcia są cudowne!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie głodówka jest chora, diety są dobre jeśli są zdrowe. wszystko z rozsądkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, nie ma nic gorszego niż działanie przeciw samemu sobie :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjecia i fajnie napisany post :)

    Dziękuje za komentarz ♥
    Korzystając z okazji, że jestem na twoim blogu chcę Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie gdzie można wygrać książkę :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  27. dokładnie, racja!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia! a co to postu to sama racja <3

    POZDRAWIAM CIĘ CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie warto być w zgodzie z samym sobą! :) Będziemy niewolnikami, jeśli nie będziemy słuchać siebie tylko innych...

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem raczej asertywną osobą, ale czasem nie wychodzi to na dobre XD
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne zdjęcia, aż się chce te owoce dotknąć ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem dokładnie tego samego zdania, a nawet myślę, że jesteśmy marionetkami dziejszego świata.

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Trudno jest być asertywnym, kiedy mamy natłok różnych reklam i jesteśmy manipulowani przez te wszystkie media itd, nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy, że często robimy coś na co w ogóle nie mamy ochoty ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super zdjęcia, najbardziej podoba mi się to pierwsze ;3
    Pozdrawiam i zapraszam: http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.