sobota, 12 września 2015

Zagubieni #9


Jeszcze nie wszystko stracone.
Większość ludzi ma tendencje do sprowadzania życia na etap urzeczywistnienia lub pesymizmu. Człowiek to istota, która uwielbia się zamartwiać, stresować, dobijać. Czasem to nie inni wprowadzają nas w stan zniewolenia lecz my sami. Z pewnością często przenika w nas poczucie przemijania, myśl, że coś się nie powiedzie, że coś odeszło i koniec. Dla niektórych życie jest zbyt krótkie, dla nie których zbyt długie. Nie zależnie w jakiej grupie jesteśmy jedno jest pewne jeszcze nie wszystko stracone. Dużo możemy zmienić, Nie zależnie od tego jak czas szybko płynie, jak los się plecie mamy coś co daje nam moc a mianowicie wolność. My decydujemy czy będziemy się zamartwiać teraźniejszością, przyszłością czy będziemy chwytać dzień. Gdy wszystko w naszych oczach stanie się pesymistyczne to nasze życie stanie się pozbawione barw. Wyobrażacie sobie zaburzenia rozpoznawania barw tak zwany daltonizm? po jakimś czasie właśnie takie stanie się to negatywne życie.


32 komentarze:

  1. Sama jestem pesymistką, ale próbuję to jakoś zmieniać ;)
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety pesymistką się urodziłam i tak już mi zostało ;)
    cudowne zdjęcia! <3

    ☕ CZARNA KAWA - KLIK ☕

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek nie ma problemu ani zmartwienia póki sam sobie go nie zrobi . :) Trzeba myśleć pozytywnie. :) Fajne zdjęcia.

    http://iknowhathis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze piszesz, zgadzam się z Tobą, w życiu trzeba szukać pozytywnych bodźców i kolorów :D
    ____________________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane, czesto tak bywa, śliczne zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Masz talent.
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy ;)
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo trafnie porównałaś pesymistyczne życie do daltonizmu, zgadzam się z tym. mądrze piszesz :)
    tak oglądam zdjęcia z poprzednich postów i są świetne! widać, że tworzysz z pasją :)
    Poza tym bardzo dziękuje za komentarz zostawiony na moim blogu :*

    Zapraszam na nowego posta:) Mój blog - klik!❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja zdecydowanie za bardzo się wszystkim przejmuję:) Śliczne zdjęcia :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej patrze optymistycznie na świat, ale
    każdego dopada chwila zwątpienia. Nie dziwię się
    problemy każdy ma, ale trzeba umieć sobie radzić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie za bardzo dostrzegają pesymizm - a nawet napiszę większość ludzi. Nie wiem, tak skonstruowani są? to dość dziwne, przecież powinni się cieszyć chociażby nawet z tego że żyją, że mogą życ...

    Bardzo fajnie piszesz! Obserwuje

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! Emotikon smile

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio patrzę pozytywnie na świat, a w każdym razie staram się to robić. Nawet nie wiem, skąd mam tą energię, bo tyle mi się wali w życiu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Problemem nie jest problem tylko to jak do niego podchodzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grunt to nastawienie, wszystko jest lepsze, kiedy jesteśmy pozytywni :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowadzisz fantastyczny blog , aż chce sie czytać
    Masz racje nastawienie jest ważne ale czasem warto się posmucić ale szybko wrócić do formy
    Obserwujemy ? jak możesz daj mi znać w komentarzu :* http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post:) świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe posty ;*
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i na prawdę dobrze napisany post :) Faktycznie większość ludzi chodzi i myśli o tym co złe, zamiast skupić się na pozytywnych aspektach.
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w serduszko na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. A pesymista odpowie "mamy wolność, do czasu". W sumie to zgadzam się z Tobą.
    Manzulog

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się ;*
    http://sherrymynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się że jest optymistką :) ♥ pozdrawiam

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie tutaj! Też lubię fotografować motyla, o ile mi się uda ;p;p
    Bardzo dziękuję za wizytę u mnie na blogu. Jest mi niezmiernie miło, że go odwiedzasz, bo to motywuje do dalszego pisania i umieszczania postów. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, bo u mnie nowa notka! ;)) Może Ci się jeszcze bardziej spodoba i zostaniesz ze mną na stałe?:) Ja obserwuję, bo ciekawie u Ciebie. ;))
    Mój blog, zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. trzeba koniecznie myśleć optymistycznie :)
    robiłam zdjęcia tych samych kwiatków i podobnych motyli haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja staram się być optymistką :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post jeśli ktoś ma doła.
    Ja z natury zostałam pesymistką, tak sama z siebie bez myślenia o tym. Optymizm mi nie służył. Dzięki niemu często można się zawieść.
    Po prostu trzeba starać się dać radę. Stawiać czoła przeciwnościom. Alleluja i do przodu.
    Dobre zdjęcia.
    i byłam cała w ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post jeśli ktoś ma doła.
    Ja z natury zostałam pesymistką, tak sama z siebie bez myślenia o tym. Optymizm mi nie służył. Dzięki niemu często można się zawieść.
    Po prostu trzeba starać się dać radę. Stawiać czoła przeciwnościom. Alleluja i do przodu.
    Dobre zdjęcia.
    i byłam cała w ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nienawidzę pisać komentarza po 100 razy. -,- Dobra, nieważne.

    Z natury jestem pesymistką, bo optymizm pożegnałam. A w życiu trzeba sobie jakoś radzić, choć czasami bywa naprawdę ciężko. Alleluja i do przodu.
    Dobre zdjęcia. Podejrzewam jakąś lustrzankę, ew. dobry aparat w telefonie.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! ;)
    Ja staram się być optymistką ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zostawiłaś u mnie kilka dni temu krótki komentarz, dziś kliknęłam, zobaczyłam, że masz 18 lat i jako jednak troszkę starsza pomyślałam- pewnie jeden z wielu blogów małolatek o wszystkim i o niczym-a tu totalne zaskoczenie! jeszcze chyba nie spotkałam się z takimi dojrzałymi przemyśleniami u tak młodziutkiej dziewczyny! Pesymistka czy optymistka-raczej ta druga ale z lekkim dystansem do świata:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście, ludzie mają tendencję do użalania się, ale dzięki temu można docenić optymistów, którzy jednak jeszcze na świecie są ;] Ja sama nią jestem i nie umiem patrzeć na świat w czarno-białych barwach ;> Post skłaniający do przemyśleń, super!

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.