czwartek, 15 października 2015

Kal ho naa ho #1


Następstwem każdego zachodu słońca jest wschód, po burzy zawsze wyłania się słońce. Identyczne reakcje zachodzą w naszym życiu. Na świecie mamy określony czas istnienia. My go nie znamy co jest dobrą stroną losu. Gdyby każdy z nas znał swój ostateczny dzień to na świecie była by jedna wielka panika. Jeśli więc nie znamy dnia ani godziny to dlaczego nie korzystamy z życia? ludzie chcą się buntować przeciwko życiu ale tutaj popełniają pierwszy podstawowy błąd. Oni buntują się przeciwko sobie choć złudzenie wprowadza ich w błąd i żyją w przekonaniu, że sprzeciwiają się życiu, jego następstwom.. Za każdym razem powtarzam człowiek nie może sam się zniewalać. Większość osób tak o tym nie myśli. Ograniczają siebie, swoje możliwości przez to, że ktoś popatrzy na to z góry, skarci za błąd. Człowiek musi nauczyć się walczyć. Zwierzęta mają w sobie siłę walki. Ludzie muszą odnaleźć w sobie siłę na każdy następny dzień. Nie ważne jak długa czy jak krótka jeszcze droga przed nami należy nauczyć się być silnym. Słabość niszczy człowieka, dobrze o tym wiem. Wszędzie znajdą się Ci, którzy będę wykorzystywać, okłamywać, niszczyć psychicznie ' słabeuszy '. Sztuką jest podnieść się z najgorszych bagien a nie leżeć niczym poległy. Czasami przeglądając różne strony spotykam się ze stwierdzeniem, że zachód słońca jest przygnębiający. Po każdym nasyconym w głębokie kolory zachodzie nadchodzi wschód. Świeży, delikatny, aksamitny. Dokładnie tak jak w rzeczywistości. Po każdym cierpieniu, smutnych chwilach nadciąga czas spokoju, radości. Choć często uczucie samotności, bezradności wdziera się w nasze życie zawsze należy pamiętać, że jak jest źle to znak, że za jakiś czas będzie lepiej.

 * Dziś… już dziś podziel się swoją radością, już dziś pomódl się przez chwilę, już dziś uroń choć jedną łzę, już dziś zacznij żyć naprawdę, już dziś zacznij marzyć. Dziś… Bo nigdy nie wiesz… czy nadejdzie jutro.

  • Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

33 komentarze:

  1. Pochłonęłam pół miski budyniu, zastanawiając się, o ci na to odpowiedzieć... o chyba wciąż nie do końca wiem. Przede wszystkim masz rację, mówiąc... o wszystkim tutaj. Nie wiemy, ile życie będzie trwać i która chwila będzie ostatnia, więc każdą powinniśmy uczynić najpiękniejszą. Osiągać w życiu postawione cele i spełniać marzenia, a do tego potrzeba nam siły i woli walki. Jeśli chcemy być szczęśliwi, musimy walczyć o to szczęście, pracować na nie i nie poddawać się mimo porażek.
    Dziękuję ci za motywację na najbliższe dni, mam nadzieję, że i tobie jej nie zabraknie :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę opisałaś to naprawdę ładnie i prawdziwie. Zgadzam się, że po wszystkich przykrościach i smutkach po pewnym czasie zawsze jest lepiej. Ile to ja razy miałam już takie załamania, że nie ruszałam się z łóżka i myślałam sobie, że to koniec świata. Ale mijały dni i z dnia na dzień zawsze było coraz lepiej. Chyba faktycznie czas leczy rany.
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, chodź to wiem czasem sama nie potrafię podnieść się po porażce
    albo boję się zrobić coś, ze względu na kogoś innego. Czasem brakuje mi tej siły
    do walki, ale staram się ją w sobie odnaleźć. Małymi krokami osiagnę cel :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, podnoszenie się po swoich błędach jest sztuką, niestety nie łatwą..
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Błędy zdarzają się nawet najlepszym, najważniejsze by wyciągać z nich wnioski i więcej nie powtarzać. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądre słowa ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "po burzy zawsze wychodzi słońce"- to jest moje motto bez którego nie przetrwałabym. Za każdym razem kiedy mam totalnie dosyć i myślę, że jestem u kresu wytrzymałości myślę, że teraz może byc juz tylko lepiej i robi się łatwiej.
    Ciągle coś odkładamy, zabraniamy sobie, zamartwiamy się- żyj tak jakby jutro miało nie nadejść- to powinno być moje drugie motto ale niestety ja jestem z tych "zamartwiających się":(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać takie posty <3
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo inteligenty, przemyślany post. Ja w sumie sama czasem boję się robić to, co myślę, gdyż wiem, że mogłabym wiele przez to stracić. Trochę szkoda, bo potem często żałuję, że czegoś nie zrobiłam.

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w sobie dużo siły i trudno jest mnie złamać,ale zdarzają się sytuacje trudne i pękam... Co prawda, to tylko chwilowe załamania i po upadku szybko wracam do normalności, jednak jeszcze długo kontempluję na temat tego co się wydarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój post dał mi dużo do przemyślenia! Chociaż jestem osobą, która niczym się nie przejmuje i zawsze się uśmiecha to było miło coś takiego przeczytać :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację :) twój post dał nam dalsze refleksje *_*
    Wzajemna obserwacja?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie toleruję obserwacji za obserwację.

      Usuń
  13. Zawsze warto wstawać i iść dalej, błędy maja nas czegoś nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kazdy robi jakies bledy,najwazniejsze jest je zrozumiec i isc dalej, kazdy ma gorszy dzien..ja standardowo polcam kazdemu wyprobowanie nowych smakow herbat!! szczegolnie teraz jest fajna okazja na mroźną jesien! ♥ wyciszyc sie, zainwestować w ciekawą książkę lub pocieszyc sie ebookami i do dziela!

    u mnie nowy post, cover piosenki Adele. http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U każdego bywają te gorsze momenty, tak już jest, ale dobrze że później następują te lepsze. To tylko kwestia naszego nastawienia, najważniejsze to się nie poddawać i przetrwać to co złe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądry wpis :) Ja zawsze sobie powtarzam, że musi być lepiej i to mi pomaga przetrwać czy też podnieść się z kryzysu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie tak, człowiek powinien cieszyć się każdym dniem. Wiadomo, czasami jest ciężko, ale zawsze może być lepiej. Nie warto się załamywać, podupadać. Trzeba się podnieść i spojrzeć z uśmiechem na to, co ma nadejść.
    A zachód słońca jest najpiękniejszy. Szczególnie ostatnio, przed tymi deszczami. Niebo tak ślicznie grało kolorami. Mnie to urzeka i pokazuje, że jednak moze być fajnie, może był ładnie, może być dobrze. Trzeba tylko znaleźć coś, co nas uszczęśliwi.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowego posta;)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo spodobał mi się ten wpis :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze to wierzyć w siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny post, który uświadamia jak bardzo nie znamy samych siebie i świata, w którym żyjemy.
    Co do wykorzystania życia, inaczej na to patrzę, ale rozumiem twoje podejście ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie, nie można się poddawać, tylko walczyć do końca ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie napisane, sztuką jest podnieść się z najgorszego upadku, ludzie słabi automatycznie znikają w świecie.. Jak to mówią, jeśli masz miękkie serce, to musisz mieć twardą du*ę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Błędy nas uczą :)
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mądrze napisane :) Piękny cytat. Carpe diem :)
    Zapraszam do mnie :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Daje dużo do myślenia taki post. Każdy z nas popełnia błędy lub zagubi się w codziennym życiu. Ważne jest aby wyciągać z nich wnioski. Przyjemny post. Pozdrawiam

    www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie napisane. Zawsze po nocy jest dzień; po ciemności - jasność itd. Ale wszystko ma w sobie zarno prawdy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post, podniosl mnie na duchu bo jestem w fatlnym nastroju
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajny post. Taki oryginalny. No i bardzo motywujący.
    Masz racje, musimy walczyć i podnosić się po porażkach.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że od dawna nie dodajesz nowych wpisów, już tak na stałe zrezygnowałaś czy masz w planach jeszcze tu wrócić? :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach wrócić. Już się tworzy nowy wpis :)

      Usuń
  30. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.