sobota, 2 stycznia 2016

Odmienić siebie #6


W harmonii z wytrwałością.
Zaczął się nowy rok. Z pewnością większość z Was ma listę celów na ten rok. Aby większość z nich zrealizować potrzebna jest wytrwałość, często mamy słomiany zapał, nasze chęci niestety szybko  ulegają wypaleniu. Jak sobie z tym poradzić?
Po pierwsze : motywacja!
Motywacja samego siebie do działań jest bardzo ważna. Wystarczy podbudować siebie na duchu. Jeśli jest to sfera zdrowego trybu życia jest wiele stron tej tematyce poświęcone, na pewno każdy coś dla siebie znajdzie. Samoistny doping? wpajajcie sobie zdania ' Dasz radę ', ' Inni potrafią Ty też sobie poradzisz ', ' Co Cię nie zabije to Cię wzmocni ', ' To nie koniec świata ' oraz ' Jesteś silna, najlepsza '. Takie zdania potrafią unieść człowieka na duchu i sprawią, że motywacja sama z siebie zacznie w nas działać
Po drugie : optymizm !
Zdaję sobie sprawę, że znajdą się osoby, które nie są optymistami dlatego zapraszam je na post Pesymistka - Optymistka . Nie ważne jakie przeszkody stoją przed nami musimy dążyć do wyznaczonych przez siebie postanowień. Kolorowa aura na pewno nam z tym pomoże. Jeśli wystąpią chwilowe niepowodzenia nie przejmuj się, bo to tylko chwilowe. Zacznij myśleć, że na początku zawsze trudno, przypomnij sobie końcowy efekt, pamiętaj, że marzenia się spełniają. Porażki wzmocnią Cię do dalszej pracy, dodadzą więcej wytrwałości jeśli pójdzie to w parze z optymizmem.
Po trzecie : Praca!
Standard. Nawet każde dziecko wie, że bez pracy nie ma kołaczy. Raczej w każdym postanowieniu potrzebna jest nasza praca. Nic nam z nieba nie spadnie. Dlatego wraz z wytrwałością trzeba dążyć do planów, marzeń.
zdj. weheartit

Przed Wami kilka rad, które mi bardzo pomagają. Ja również mam swoją dość ubogą listę w którą będę musiała włożyć dużo pracy. Za 4 miesiące matura więc na niej chcę skupić swój czas, od kilku dni zaczęłam powtórki materiału z historii. Tak jak pomyślę, że jestem na starożytnej Grecji to jestem troszkę przerażoną tym ile mnie czeka ale nic mi samo nie przyjdzie. Oprócz nauki w szkole i powtórek wraz z moją przyjaciółką postanowiłyśmy zacząć ćwiczyć. A jeśli ćwiczenia to w moim przypadku dochodzimy do pożegnania moich dobrych przyjaciół od dziecka a mianowicie czekoladek i innych słodyczy.
Jak wspominałam moja lista jest dość uboga lecz wiele mojej energii pochłonie ale wiem, że potrafię i dotrwam w mych postanowieniach. A jakie są Wasze postanowienia?

30 komentarzy:

  1. Osobiście nie lubię postanowień noworocznych, bo zmiany lubię zaczynać od razu, na gorąco, póki jest motywacja :) jednak wiem, że dla wielu osób nowy rok jest nowym początkiem i wpieram wszystkich w wytrwaniu w ich postanowieniach :)
    Powodzenia w nowym roku, zarówno w przygotowaniach do matury, jak i w ćwiczeniach :)Mam nadzieję, że znajdziesz siłę i motywację by wytrwać w swoich postanowieniach :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis, również uważam, że motywacja jest na pierwszym miejscu. Sama staram się przynajmniej raz w tygodniu poświęcić chociażby godzinę na przeglądanie, czytanie, robienie inspirujących rzeczy.
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robię postanowień noworocznych. W starym roku przekonałam się, że każda pora jest dobra na zmiany, jedynie trzeba mieć odpowiedni impuls. :) Tobie życzę by wszystko co zaplanowałaś udało się spełnić i to z nawiązką. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to dla wszystkich umowny czas by zacząć coś zmieniać.

      Usuń
  4. Najgorszy problem mam chyba z motywacją, ale mam nadzieję, że w końcu się jakoś zmotywuje . A co do moich postanowień to znajdziesz je u mnie na blogu ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący post. Ja rzadko kiedy potrafię się zmotywować ;c Życzę Ci, aby wszystkie Twoje postanowienia się spełniły. Ja co prawda ich nie mam, ale za to mam liste rzeczy, które chciałabym zrobić ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robię postanowień, ale je realizuę lub odrzucam jako nierealne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku po prostu chcę być lepsze niż rok temu. To mój jedyny cel do którego jakoś będę starała się dążyć.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak - biorę wszystko co przyniesie mi życie,a zawsze obfituje w wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motywacja jest najwazniejsza! Należy znaleźć coś, co faktycznie da nam kopa i pokaże, że warto (mój facet), jak ktoś ćwiczy (jak ja) to wazne żeby znalazł takich trenerów, którzy pociągną, gdy będę mówiła, że już nie dam rady. Wiele filmików na YT obejrzałam z tymi wszystkimi wyginającymi sie paniami, które kazały mi ćwiczyć razem z nimi i jest dużo takich, które naprawdę potrafią zmotywować i zachęcić do większego wysiłku. Cenię sobie to bardzo. Ważna jest oczywiście również ta praca, bo bez niej przeciez nie mielibyśmy nic i stalibyśmy w miejscu. Postanowienia jeślii już mają się pokazać to mądre i przemyślane! Takie, którym faktycznie możemy sprostać :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam poinformować, że pojawił się nowy post oraz, że zmienił się adres strony.
      Zapraszam na http://mowiacslowami.blogspot.com/
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia!:)

      Usuń
  10. Również w tym roku mam maturę i chcę skupić się na niej. No i oczywiście chcę zrzucić parę kilo.Coś czuje,że będzie ciężko.Jestem zbyt leniwa.;C
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja moje postanowienia napisałam na blogu także zapraszam :unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam że motywacja optymizm i praca, to wszystko co potrzebne nam by wykonać zadanie. niestety, czasem o to trudno, motywujemy się i jesteśmy gotowi tylko na chwile, po pierwszej porażce opuszcza nas optymizm a praca, większość z nas to lenie. Dlatego każdemu z okazji nowego roku życzę jak najwięcej siły, do realizowania marzeń, jak najwięcej odwagi, by się nie poddawać i wytrwałości w dążeniu do celu. Ja, podobnie jak większość ludzi, mam postanowienia ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam żadnych postanowień, ale mam nadzieję, że w tym roku pójdę w kierunku zdrowego żywienia i ćwiczeń. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Te rzeczy zdecydowanie to kroki do sukcesu! Ja chce bardziej rozwijac bloga, mam nadzieje, że mi się uda. :)
    Możesz przeczytać o moich postanowieniach w nowym poście -> http://with-ideas.blogspot.com/2016/01/hello-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja Ci moich postanowień nie zdradzę bo to w sumie trochę takie życzenia a boję się, że jak powiem to się nie spełnią:) historię zdajesz? nigdy przenigdy nie byłam dobra z historii, gdyby ktoś mi kazał ją zdawać to bym palpitacji dostała- ja wybrałam biologię ale to było łohoho prawie 8 lat temu!!!! boziu jak ten czas leci....ciesz się nim jak tylko możesz najlepiej i nie zamartwiaj się maturą- na pewno wszystko pójdzie super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z postanowieniami noworocznymi u mnie to jest tak, że ich nie mam. Często coś sobie obiecuję, ale jest to zupełnie niezależne, od tego jaką mamy porę roku. Wydaje mi sie, że to dobre podejście. Co do punktów które wymieniłaś, najlepiej odnieść je do całego naszego życia, wszystkim będzie sie żyło lepiej ;)

    niutta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam sie w 100% :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis...mozna zarobić kasę :)
    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Praca, nastawienie i dążenie do celu. To podstawa :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wazne ze lista zmian uboga,wazne ze sa! lepiej mniej postanowien a wiecej dokladnosci w tych kilku etapach!

    u mnie kosmetyczne perełki 2016 ! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Silna wolna jest bardzo ważna do osiągnięcia celu.

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny wpis i zdjęcia ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie punkcik nr 2 niemożliwy ;c

    https://alexwberry.blogspot.com/ u mnie - moje wykonanie piosenki Beyonce' Crazy in Love'!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Moi Kochani!
    Tutaj Berta :)
    Z racji tego, że niestety ktoś włamał się na moje konto otworzyłam nowego bloga! Gorąco Was zachęcam do wpadania :)
    Nowy blog będzie o tej samej tematyce co ten. Trzema słowami : porady, motywacje, przemyślenia.
    https://mundo-pandory.blogspot.com/ <- Zapraszam!Koniecznie Obserwujcie.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie motywacja umiera tam gdzie się pojawia, zanim jeszcze dotrwa do optymizmu. Ale co tam! Zaraz postanowienia noworoczne, może tym razem wytrwam! >.<
    http://fatalistycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Post idealny do pory z jaką przyszło nam się zmierzyć, ja nie mam postanowień noworocznych, bo wiem ze jeśli nie chcę czegoś robić to nic mnie do tego nie zmusi. A jeśli chce to nie potrzebuję do tego nowego roku!

    Anita.
    http://niutta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.